Nils Lagerlöf

Nils Lagerlöf

Nils Lagerlöf är mäklare på HusmanHagberg Uppsala

Nils Lagerlöf har varit registrerad mäklare sedan 2020-12. Nils Lagerlöf har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-05 och har fått 40 omdömen med ett betyg på 4.8. Nils Lagerlöf har haft 19 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-10 - 2022-09

Läs vad 40 Läs vad Nils Lagerlöf

• Löten
    2022-08-22 Verifierad kund
    Bra bemötande. Kompetent och erfaren fastighetsmäklare. Valde att ge Nils uppdraget för försäljning av min lgh efter att ha varit på en visning.
    • Löten
    2022-08-22 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Visade intresse för mig som köpare. Var tydlig med de detaljer som jag, som köpare, behövde veta.
    Som helt ny köpare kände jag mig väl underrättad av Nils och fick bra feedback på mitt agerande i köpet.
    • Höganäs
    2022-07-21 Verifierad kund
    Hjälpsam, vänlig och trevligt bemötande.

Min tanke var att skriva omdömet när bostadsköp var helt klart.
  • sålde sin stuga med hjälp av Nils Lagerlöf en del av HusmanHagberg Uppsala
    • Almunge
    2022-06-27 Verifierad kund
    Bemötandet kan beskrivas som professionnellt och personligt. Kompetens, lugn och närvaro var bemärkande.
    Försäljningsresultatet var tillfredställande i en förändrande marknad. Vi är glada att ha följt de rād som gavs.
    • Bellman
    2022-06-15 Verifierad kund
    Fantastiskt.
    Lugnt, tydligt och strukturerad.
    Mycket snabb återkoppling.
    • Salabacke
    2022-05-29 Verifierad kund
    Gott bemötande. Tydlig information och lyhörd vid kommunikation.
    • Salabacke
    2022-05-28 Verifierad kund
    Lyckades lösa alla våra problem! Trevlig och kunnig mäklare.
    • Fålhagen
    2022-05-24 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Kunnig. Ärlig med vilka förväntningar jag kunde ha på försäljningen. Han tar hand om allt och behöver jag fråga om något är det bara att ringa.
    • Svartbäcken
    2022-05-17 Verifierad kund
    Sympatisk och professionell. Mäklare. Utstrålade trygghet erfarenhet och kunnighet.
    • Svartbäcken
    2022-05-13 Verifierad kund
    Proffesionellt bemötande och en fingertoppskänsla för värdering och försäljning.
    Vi kan varmt rekommendera Nils som mäklare.