Huusko Express AB

Ring 08-29 84 94 huusko.se

4 omdömen om Huusko Express AB

Ako L
Skrev om Huusko Express AB

Vi hade inga som helst problem, när de hjälpte oss att flytta i lördags. Väldigt duktiga, pålitliga, engagerade, tålmodiga och hjälpsamma. De förtjänar all beröm. Jättetack för allt. Mvh, Alan iSumpan

Flyttfirma Arbetspartner AB
4.9/5 i betyg av 153 omdömen 4.9 av 153 omdömen

Vi har anlitat Flyttfirma Arbetspartner de senaste tre eller om de är fyra flyttarna och de är alltid super professionella och samkörda. Kva

FREDRIK J FREDRIK J
JESSICA N
Skrev om Huusko Express AB

Snabbt, smidigt, effektivt och prisvärt! Allt man önska sig från en flyttfirma. Ett extra plus i kanten för den oerhört trevliga servicen, Huusko tänker verkligen utanför boxen för att göra oss som kunder nöjda. Vi kommer rekommendera Huusko till alla våra vänner :)

Atci I
Skrev om Huusko Express AB

Har flyttat en hel del sista 10 åren men aldrig anlitat en sån bra flyttfirma. Dom var punktliga proffsiga trevliga helt enkelt högsta betyg från Atci-Wideroos Familjen.

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Lars B
Skrev om Huusko Express AB

En fantastisk flyttfirma. Nyligen flyttat från Sundbyberg till Bromölla. Alltid i tid, blixtsnabba, inte en skråma på en enda pryl. Mycket positiva, alla ifrån receptionisten, chauffören och flyttarna.