Hydropool Infracity

Hydropool Infracity

Ring 08-35 25 95 hydropool.se

Välkommen till Hydropool Infracity Söker du ett Swimspa? Vill du bjuda in poolarna till poolen eller bara spendera med familjen? Då har du hittat rätt. Sedan 1997 har vi på Hydropool Infracity lyckats skapa avbrott i vardagen i form av njutning och avkoppling. Vi är en av de första aktörerna på svensk mark med att sälja spabad...

19 omdömen om Hydropool Infracity

Göran P
Skrev om Hydropool Infracity

Bemötandet i butiken var lite mer än de andra som finns runt omkring Fick bra svar på tekniken och bra tips sen vad gällde leveransen så tog de hand om "nästan allt" inkl transport till Oxelösund och inlyft över garaget montering samt igångkörning exakt på överenskommen tid, perfekt endast elinkopplingen fick vi lösa själva= förbättrings potential :) Mina förväntningar blev klart överträffade , Härligt Kan verkligen rekommendera Hydropool i Upplands Väsby

Stenings Swimmingpool & Spa AB
4.8/5 i betyg av 122 omdömen 4.8 av 122 omdömen

Ända från inköp och installation av pool och spa till service och försäljning av tillbehör så har Stenings varit klockrena. Svarar snabbt oc

Patrik F
Skrev om Hydropool Infracity

Jag fick väldigt bra bemötande utav säljerna som hjälpte mig hela vägen fram till första doppet.jag köpte deras selfcleaning spabad och jag ångrar mig inte en sekund.

Björn L
Skrev om Hydropool Infracity

Suveränt ! Trevlig Personal, mest imponerad av leverans och lyft på plats över hustak, med 25m kran.

George O
Skrev om Hydropool Infracity

Köpte en bubbelpool av duktiga och ärligt intresserade proffs som verkligen ville att mina förväntningar på både köpeprocess, leverans samt slut produkt skulle bli som jag ville ha det. Imponerad och glad för att det finns människor och firmor som är stolta över deras tjänster och produkter och som är ärligt intresserade av kunden och dess önskemål. Ser nu att jag repeterar mig vilket understryker att jag är både nöjd, glad och imponerad.

Nicklas L
Skrev om Hydropool Infracity

Ett riktigt bra bemötande i butiken i Infracity, Robert förklarade vad man ska tänka på vid köpet utefter vad som vanligtvis kommer fram efter en tids användande. Leveransen enligt ök och användandet av vår Serenity 7000 är bekymmersfritt!

Ulla Britt E
Skrev om Hydropool Infracity

Vi har köpt ett swimspa och är väldigt nöjda med allt från ”affär” till leverans och installation.

Kent J
Skrev om Hydropool Infracity

Vänligt bemötande och supertrevlig personal , kan inte finnas bättre ledare för ett företag .kan varmt rekommendera hydropool i bredden. 👍

Mikael R
Skrev om Hydropool Infracity

Jag har köpt ett spabad från butiken där säljaren gett mig rak och ärlig info hela vägen. Inte minst efteråt när all mina frågor dyker upp. Skall du köpa ett spabad så är det på Hydropool i Bredden du skall investera för din avkoppling.

Per L
Skrev om Hydropool Infracity

Alltid superbra service! Köpte mitt spabad för snart två år sedan och är verkligen supernöjd!

Jonas A
Skrev om Hydropool Infracity

Var inne och kollade på ett spa

Helena W
Skrev om Hydropool Infracity

Vi köpte en självrensande bubbelpool 5 personer. Bra bemött. Själva köpet har varit bra, telefonsupport bra. Lite besviken över att vi får beläggningar runt kanterna trots god skötsel - ingen som riktigt kan säga hur vi ska göra för att bli av med detta. Sköts minutiöst av min man.

Svar från Hydropool Infracity

Hej Helena, kul att ni är nöjda med köpet! Den vanligaste orsaken till fett och avlagningar är hud och hårprodukter(hårvax är väldigt vanlig orsak till slem som fastnar på kanten), när man duschar inför ett bad ska man tvätta av sig allt och inte tvåla in sig innan badet. Det kan också bero på lågt ph värde vilket gör att kemikalierna inte fungerar som det ska. Se till att alla jets är öppna när ni lämnar badet, även diverten/fördelaren så att hela spabadet är öppet. Det ni nu kommer att behöva göra är att köpa...

Sofia S
Skrev om Hydropool Infracity

Köpte ett SPA bad 570 Platinum som vi använder flitig och är mycket nöjda med! Robban med Far hjälpte oss och vi fick verkligen tips & råd för att köpa "rätt" bad för vår familj! Mycket proffsigt och positivt bemötande!

Magnus L
Skrev om Hydropool Infracity

Spa pool som vi har köpt, vet ej vilken modell Mycket bra bemött, bra service och uppföljningen. Skulle inte ha köpt om det inte hade varit för deras service. Levde upp till våra förväntningar.

Anders G
Skrev om Hydropool Infracity

Bra produkter och god support. Trevligt bemötande också.

Calle J
Skrev om Hydropool Infracity

Jag köpte ett SPA bad som vi är mycket nöjda med. Hydropool Infra skötte sina åtaganden på ett exemplariskt sätt. De håller vad de lovar och är tillgängliga. Rekommenderas.

Peter H
Skrev om Hydropool Infracity

Köpte Hydropools Self-cleaning 790 och är supernöjd med produkten, och sättet vi blev omhändertagna på! Bara gott att säga

Jörgen K
Skrev om Hydropool Infracity

Spa bad Mycket kompetenta Trevliga Bra service när man gör hembesök för driftgenomgång vid uppstart. Kan verkligen rekommendera Hydropool Bredden som är det nygamla namnet på området.

Profil & Reklam
Skrev om Hydropool Infracity

Dom hjälpte mig med ett speciellt projekt , väldigt smidigt och samarbetsvilliga

Ann H
Skrev om Hydropool Infracity

Vi hade service på vårt spabad. Tyvärr läcker badet vatten nu efter servicen. Jag vet att en packning byttes men ändå lite trist. Annars nöjda.

Svar från Hydropool Infracity

Åtgärdat den 16/5, hoppas ni är nöjda och badar vidare. MVH/Robert