Alla kategorier Pool Stockholms län Upplands Väsby Hydropool Infracity

Hydropool Infracity

Stockholmsvägen 35 BV, 194 61 Upplands väsby — Visa karta

Välkommen till Hydropool Infracity

Söker du ett Swimspa? Vill du bjuda in poolarna till poolen eller bara spendera med familjen? Då har du hittat rätt.
Sedan 1997 har vi på Hydropool Infracity lyckats skapa avbrott i vardagen i form av njutning och avkoppling. Vi är en av de första aktörerna på svensk mark med att sälja spabad i alla möjliga olika former och färger.

Våra ledord är kvalitet, engagemang och kundnöjdhet och vi värdesätter kundrelationer på lång sikt. Vi finns i drygt 40 länder och har mer än 250 återförsäljare så du kan känna dig trygg i att välja oss. Du är inte den enda!

Läs vad 15 kunder tycker om Hydropool Infracity

• Nicklas L

2019-06-24

Nicklas L skrev om Hydropool Infracity
    Ett riktigt bra bemötande i butiken i Infracity, Robert förklarade vad man ska tänka på vid köpet utefter vad som vanligtvis kommer fram efter en tids användande. Leveransen enligt ök och användandet av vår Serenity 7000 är bekymmersfritt! Läs mer
  • Ulla Britt E

2019-06-19

Ulla Britt E skrev om Hydropool Infracity
    Vi har köpt ett swimspa och är väldigt nöjda med allt från ”affär” till leverans och installation. Läs mer
  • Kent J

2019-06-17

Kent J skrev om Hydropool Infracity
    Vänligt bemötande och supertrevlig personal , kan inte finnas bättre ledare för ett företag .kan varmt rekommendera hydropool i bredden. 👍 Läs mer

Mikael R skrev om Hydropool Infracity
    Jag har köpt ett spabad från butiken där säljaren gett mig rak och ärlig info hela vägen. Inte minst efteråt när all mina frågor dyker upp. Skall du köpa ett spabad så är det på Hydropool i Bredden du skall investera för din avkoppling. Läs mer

Per L skrev om Hydropool Infracity
    Alltid superbra service! Köpte mitt spabad för snart två år sedan och är verkligen supernöjd! Läs mer

Jonas A skrev om Hydropool Infracity
    Var inne och kollade på ett spa Läs mer

Helena W skrev om Hydropool Infracity
    Vi köpte en självrensande bubbelpool 5 personer.
    Bra bemött.

Själva köpet har varit bra, telefonsupport bra.
    Lite besviken över att vi får beläggningar runt kanterna trots god skötsel - ingen som riktigt kan säga hur vi ska göra för att bli av med detta. Sköts minutiöst av min man. Läs mer
    2019-06-11 Robert Ö svarar Helena W
    Hej Helena, kul att ni är nöjda med köpet!

Den vanligaste orsaken till fett och avlagningar är hud och hårprodukter(hårvax är väldigt vanlig orsak till slem som fastnar på kanten), när man duschar inför ett bad ska man tvätta av sig allt och inte tvåla in sig innan badet.

Det kan också bero på lågt ph värde vilket gör att kemikalierna inte fungerar som det ska.

Se till att alla jets är öppna när ni lämnar badet, även diverten/fördelaren så att hela spabadet är öppet.

Det ni nu kommer att behöva göra är att köpa pipecleaner för att rensa alla slangar på smuts.

Köpa nytt filter varje år.

Använda filtercleaner regelbundet för att få bort fettet som hamnar i filter.

Ring gärna, så ska jag försöka hjälpa er.

Sofia S skrev om Hydropool Infracity
    Köpte ett SPA bad 570 Platinum som vi använder flitig och är mycket nöjda med!
    Robban med Far hjälpte oss och vi fick verkligen tips & råd för att köpa "rätt" bad för vår familj! Mycket proffsigt och positivt bemötande! Läs mer

Magnus L skrev om Hydropool Infracity
    Spa pool som vi har köpt, vet ej vilken modell
    Mycket bra bemött, bra service och uppföljningen. Skulle inte ha köpt om det inte hade varit för deras service.

Levde upp till våra förväntningar. Läs mer

Anders G skrev om Hydropool Infracity
    Bra produkter och god support. Trevligt bemötande också. Läs mer
  • Calle J

2019-06-03

Calle J skrev om Hydropool Infracity
    Jag köpte ett SPA bad som vi är mycket nöjda med.
    Hydropool Infra skötte sina åtaganden på ett exemplariskt sätt.
    De håller vad de lovar och är tillgängliga. Rekommenderas. Läs mer
  • 2019-05-22

Peter H skrev om Hydropool Infracity
    Köpte Hydropools Self-cleaning 790 och är supernöjd med produkten, och sättet vi blev omhändertagna på! Bara gott att säga Läs mer
  • 2019-05-20

Jörgen K skrev om Hydropool Infracity
    Spa bad
    Mycket kompetenta
    Trevliga
    Bra service när man gör hembesök för driftgenomgång vid uppstart.
    Kan verkligen rekommendera Hydropool Bredden som är det nygamla namnet på området. Läs mer
  • 2019-05-19

Profil & Reklam skrev om Hydropool Infracity
    Dom hjälpte mig med ett speciellt projekt , väldigt smidigt och samarbetsvilliga Läs mer
  • 2019-05-14

Ann H skrev om Hydropool Infracity
    Vi hade service på vårt spabad.
    Tyvärr läcker badet vatten nu efter servicen. Jag vet att en packning byttes men ändå lite trist.
    Annars nöjda. Läs mer
    2019-05-21 Robert Ö svarar Ann H
    Åtgärdat den 16/5, hoppas ni är nöjda och badar vidare.

MVH/Robert

Stockholmsvägen 35 BV, 194 61 Upplands väsby