Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Kungsholmen Hypnosinstitutet i Stockholm

Hypnosinstitutet i Stockholm

Arbetargatan 32, 112 45 Stockholm — Visa karta

NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 5 kunder tycker om Hypnosinstitutet i Stockholm

• annika  f
    annika f skrev om Hypnosinstitutet i Stockholm
    Otroligt seriöst och proffsigt. Håkan Källving är bäst på sitt område och "behandlingarna" har varit märkligt fungerande och gett väldigt bra resultat. Rekommenderas varmt.
  • Hampus  H
    Hampus H skrev om Hypnosinstitutet i Stockholm
    Bemötandet var varmt och värdefullt. Professionell hjälp som jag inte har provat förut, det var en ny upplevelse som jag tog lärdom ifrån och känner att det var väl investerade pengar. Person i känna som jobbade med mig var seriös och duktig.
  • Freya S
    Freya S skrev om Hypnosinstitutet i Stockholm
    Hypnosen i sig tar inte lång tid men det ör fruktansvärt skönt att det verkar fungera, hittills sedan starten med första sessionen och andra sesionen så har det flutit på bra iaf, våga prova om du har problem som inte medicin kan påverka.
    En riktig upplevelse.
  • Karin Ö
    Karin Ö skrev om Hypnosinstitutet i Stockholm
    Blev rökfri hur lätt som helst!
    Tycker att det var buslätt att sluta röka med hypnos hos Håkan Källving på Hypnosinstitutet i Stockholm. Sedan april 2007 då jag besökte Hypnosinstitutet i Stockholm har jag varken tänkt på eller velat ha en cigarett. Det här är verkligen permanenta resultat. Rekommenderar dig som verkligen vill sluta röka på riktigt att kontakta Håkan Källving på www.hypnosinstitutet.com

Så underbart skönt och avslappnande.
  • Åland J
    Åland J skrev om Hypnosinstitutet i Stockholm
    Den mest seriösa av alla sidor jag kollat igenom och detta verkar vara den mest kunniga person inom området av vad jag hört.

Två goda vänner har fått fantastiskt bra hjälp och polarn som jag aldrig kunde drömma om att jag någonsin skulle se snusfri under min livstid har helt lagt av efter två besök.

Arbetargatan 32, 112 45 Stockholm