Hypnosinstitutet i Stockholm

Hypnosinstitutet i Stockholm

5 omdömen om Hypnosinstitutet i Stockholm

annika  f
Skrev om Hypnosinstitutet i Stockholm

Otroligt seriöst och proffsigt. Håkan Källving är bäst på sitt område och "behandlingarna" har varit märkligt fungerande och gett väldigt bra resultat. Rekommenderas varmt.

Hör Stockholm
4.9/5 i betyg av 92 omdömen 4.9 av 92 omdömen

Är kanonnöjd Detta var detta som.höjde min livskvaliteten Är helnöjd och med den service som.hon gav hon kan sitt yrke Zara Varm hälsning

Hampus  H
Skrev om Hypnosinstitutet i Stockholm

Bemötandet var varmt och värdefullt. Professionell hjälp som jag inte har provat förut, det var en ny upplevelse som jag tog lärdom ifrån och känner att det var väl investerade pengar. Person i känna som jobbade med mig var seriös och duktig.

Freyja Anna Elisabeth S
Skrev om Hypnosinstitutet i Stockholm

Hypnosen i sig tar inte lång tid men det ör fruktansvärt skönt att det verkar fungera, hittills sedan starten med första sessionen och andra sesionen så har det flutit på bra iaf, våga prova om du har problem som inte medicin kan påverka. En riktig upplevelse.

Karin Ö
Skrev om Hypnosinstitutet i Stockholm

Blev rökfri hur lätt som helst! Tycker att det var buslätt att sluta röka med hypnos hos Håkan Källving på Hypnosinstitutet i Stockholm. Sedan april 2007 då jag besökte Hypnosinstitutet i Stockholm har jag varken tänkt på eller velat ha en cigarett. Det här är verkligen permanenta resultat. Rekommenderar dig som verkligen vill sluta röka på riktigt att kontakta Håkan Källving på www.hypnosinstitutet.com Så underbart skönt och avslappnande.

Åland J
Skrev om Hypnosinstitutet i Stockholm

Den mest seriösa av alla sidor jag kollat igenom och detta verkar vara den mest kunniga person inom området av vad jag hört. Två goda vänner har fått fantastiskt bra hjälp och polarn som jag aldrig kunde drömma om att jag någonsin skulle se snusfri under min livstid har helt lagt av efter två besök.