Ica Banken AB

1.4

9 omdömen om Ica Banken AB

ZELJKO I
Skrev om Ica Banken AB

Undvik om du inte vill ångra Har haft Ica banken förut Kan inte säga nåt positivt Nu har jag REVOLUT BANKEN OCH är mer än nöjd

Tommy K
Skrev om Ica Banken AB

Lånade till en husvagn för några år sedan. Lätt att ta lånet. Sen när vi sålde den och skulle betala av lånet i förtid så var det i stort sett omöjligt! Fick krångla otroligt mycket för att dom skulle lösa lånet. Så ta en annan bank om ni ska köpa båt eller husvagn och sen säljer.

Kenny Christoff Å
Skrev om Ica Banken AB

1 månads ärendehantering och lånet är fortfarande inte löst trots insättning av kapital som återkommande bevismaterial om pengarnas härkomst. Kundtjänsten är obefintlig, 1 veckas svarstid på säkert meddelande och långa telefonköer, vi har i skrivande stund fortfarande inte fått hjälp med vårt ärende. Avråder alla jag känner från denna "bank"

JÖRG K
Skrev om Ica Banken AB

Arrogant och inkompetent kundtjänst som inte förtjänar namnet.

MATTIAS J
Skrev om Ica Banken AB

Jag tycker deras sätt de behandlar kunder är helt kass, extremt långa svarstider. Det tar flera dagar för dom att svara på bifogade filer, skall bara ha fler och fler kopior på kontoutdrag mm. Skulle ha fått mitt blancolån löst den 16/9 men det har inte hänt ett dugg. Nej, jag rekommenderar dem absolut inte.

Jonas N
Skrev om Ica Banken AB

Har blancolån hos Ica banken och har vid flera tillfällen kontaktat dem genom "säkra meddelanden" som inloggad i deras app. De vägrar där hjälpa till med lösen av lån och hänvisar till sin kundtjänst via telefon. Gissa om det är lång väntetid där? Dessutom är informationen de vill ta över telefon sådant som lätt kunnat tas via meddelande istället. När man väl fått kontakt skickas man över till att maila dem istället och är då alltså helt enkelt inte inloggad och /eller legitimerad. Här begär de att man ska styrka vad pengarna...

Csilla P
Skrev om Ica Banken AB

Håll er borta från den banken! Även snålar på en UC hos bolån! Dem bryr sig inte om någon tills finns några som försörjer dem!

Sara L
Skrev om Ica Banken AB

Jag har varit kund hos dem, jag tycker deras sätt och behandlar kunder är helt kass, samtidigt dem har inga kund historik, vilket dem bord ha. Nej, jag rekommenderar dem inte.

Csilla P gillar detta
Martin Å
Skrev om Ica Banken AB

är mkt nöjd med Icabanken.Avgifterna är låga samt att det är gratis att ta ut valuta när man är ute och reser. Att man får bonus på allt man handlar(inte bara Ica) gör det att man får banktjänsterna i praktiken gratis. Avgiften är på 320;- och en normalfamilj har lätt 1200;. kronor i bonus per år.;)