Alla kategorier Bank Västra Götaland Borås Ica Banken AB

Lagercrantz Plats 3, 504 31 Borås — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Ica Banken AB

• Jonas N
    Jonas N skrev om Ica Banken AB
    Har blancolån hos Ica banken och har vid flera tillfällen kontaktat dem genom "säkra meddelanden" som inloggad i deras app. De vägrar där hjälpa till med lösen av lån och hänvisar till sin kundtjänst via telefon. Gissa om det är lång väntetid där? Dessutom är informationen de vill ta över telefon sådant som lätt kunnat tas via meddelande istället.
    När man väl fått kontakt skickas man över till att maila dem istället och är då alltså helt enkelt inte inloggad och /eller legitimerad. Här begär de att man ska styrka vad pengarna till lösen kommer från. När de inte nöjer sig svarar de helt enkelt att de inte fortsätter konversationen och hänvisar till att per vanlig post vända sig till deras egen kundombudsman.

Fruktansvärt nonchalant hantering. Håll er borta! Läs mer
  • Csilla P
    Csilla P skrev om Ica Banken AB
    Håll er borta från den banken! Även snålar på en UC hos bolån! Dem bryr sig inte om någon tills finns några som försörjer dem! Läs mer
  • Sara L
    Sara L skrev om Ica Banken AB
    Jag har varit kund hos dem, jag tycker deras sätt och behandlar kunder är helt kass, samtidigt dem har inga kund historik, vilket dem bord ha. Nej, jag rekommenderar dem inte. Läs mer
    Csilla P gillar detta
  • Martin Å
    Martin Å skrev om Ica Banken AB
    är mkt nöjd med Icabanken.Avgifterna är låga samt att det är gratis att ta ut valuta när man är ute och reser.
    Att man får bonus på allt man handlar(inte bara Ica) gör det att man får banktjänsterna i praktiken gratis.
    Avgiften är på 320;- och en normalfamilj har lätt 1200;. kronor i bonus per år.;) Läs mer