Alla kategorier Vårdcentral Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Idrottsdoktorn.se/IMES

Idrottsdoktorn.se/IMES

Hälsingegatan 9, 113 23 Stockholm — Visa karta

Specialister på idrottsmedicin. Alla på mottagningen har egen lång elitidrottserfarenhet.

Rehabilitering av motions- och elitidrottare.

Idrottsläkare, idrottsnaprapater, idrottspsykologer, coacher och specialisttränare under samma tak.
Drottninggatan 101, 11360, STOCKHOLM
Erik H:
Har gått till Mats regelbundet och jag kan verkligen rekommendera Kroppskonsulten. Proffsigt och alltid trevligt bemötande!

Vårdcentraler nära Idrottsdoktorn.se/IMES:

Drottninggatan 101, STOCKHOLM
Kiropraktik när resultaten räknas! Läs mer ›
Erik H:

Bysistorget 4, Stockholm
Vi hjälper er att aktivera era egna läkningsmekanismer med hjälp av alternativme... Läs mer ›
Thor C:
Jeg er distributør i Danmark og jeg har virkelig gode resultater hos de kunder jeg har solgt til.

Sandelsgatan 31, STOCKHOLM
Aloma Naprapatis legitimerade naprapater erbjuder sina patienter personlig och e... Läs mer ›
Johannes H:
Jag sökte upp Peder Svensson efter några misslyckade försök hos sjukgymnast och kiropraktorer. Peder hjälpte mig att förstå min problematik,...

Liljeholmstorget 7, STOCKHOLM
Vårt mål är att hjälpa dig och din familj uppnå optimal hälsa och välbefinnande ... Läs mer ›
Andreas L:
Trevligt bemötande när man kommer dit. Jess är kunnig och gör ett fantastisk arbete.

Läs vad 2 kunder tycker om Idrottsdoktorn.se/IMES

• Daniel B
    Daniel B skrev om Idrottsdoktorn.se/IMES
    Måste få tipsa om den idrottsläkare som jag varit hos och som måste vara den bäste. Jag har varit hos flera andra i andra sammanhang tidigare. Jag kunde knappt gå eller röra mej men efter behandling hos dr Leijonwall och medarbetare har jag kunnat återgå till elitnivå. Vilken skillnad mot ortopedkliniken och vårdcentralen! De tog sej rejält med tid att lyssna på vad jag hade att säga. Kan varmt rekommendera dem!
  • Carl M
    Carl M skrev om Idrottsdoktorn.se/IMES
    Mycket trevligt och kunnigt bemötande. Bra att man kan få tid snabbt. Jättetrevlig mottagning, väl värt vad det kostar.

/Carl

Hälsingegatan 9, 113 23 Stockholm