Alla kategorier Vårdcentral Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Idrottsdoktorn.se/IMES

Idrottsdoktorn.se/IMES

Hälsingegatan 9, 113 23 Stockholm — Visa karta

Specialister på idrottsmedicin. Alla på mottagningen har egen lång elitidrottserfarenhet.

Rehabilitering av motions- och elitidrottare.

Idrottsläkare, idrottsnaprapater, idrottspsykologer, coacher och specialisttränare under samma tak.
Kanalvägen 17, 18330, TÄBY
Täbyhälsan
Lotta L:
alltid vänligt bemötta. de gånger vi behövt hjälp har vi fått det. senast läkarbesök för C körkort

Vårdcentraler nära Idrottsdoktorn.se/IMES:

Drottninggatan 101, STOCKHOLM
Kiropraktik när resultaten räknas! Läs mer ›
Niklas B:
Lyssnar alltid till helheten innan behandling, känns alltid tryggt.Tack Cheyne!att du tog dig tid, när jag var helt ur balans. /Niklas

Bysistorget 4, Stockholm
Vi hjälper er att aktivera era egna läkningsmekanismer! Läs mer ›
Ingemar E:
Jag köpte en MMvågs apparat som jag senare fick erbjudande att byta in och få en Triomed för halva priset.Det var en bra affär,jag har haft ...

Sandelsgatan 31, STOCKHOLM
Aloma Naprapatis legitimerade naprapater erbjuder sina patienter personlig och e... Läs mer ›
Anna E:
Förtroendeingivande bemötande. informativt, konstruktivt och lugnande.

Liljeholmstorget 7, STOCKHOLM
Vårt mål är att hjälpa dig och din familj uppnå optimal hälsa och välbefinnande ... Läs mer ›
Amanda E:
Härlig respektfull fridfull kiropraktor plats i liljeholmen 👌🏽

Läs vad 2 kunder tycker om Idrottsdoktorn.se/IMES

• Daniel B
    Daniel B skrev om Idrottsdoktorn.se/IMES
    Måste få tipsa om den idrottsläkare som jag varit hos och som måste vara den bäste. Jag har varit hos flera andra i andra sammanhang tidigare. Jag kunde knappt gå eller röra mej men efter behandling hos dr Leijonwall och medarbetare har jag kunnat återgå till elitnivå. Vilken skillnad mot ortopedkliniken och vårdcentralen! De tog sej rejält med tid att lyssna på vad jag hade att säga. Kan varmt rekommendera dem!
  • Carl M
    Carl M skrev om Idrottsdoktorn.se/IMES
    Mycket trevligt och kunnigt bemötande. Bra att man kan få tid snabbt. Jättetrevlig mottagning, väl värt vad det kostar.

/Carl

Hälsingegatan 9, 113 23 Stockholm