Janaxel

Janaxel

86 omdömen om Janaxel

Thomas W

Som vanligt blir jag alltid väl bemött av Jan-Axel, dessutom så hjälper den behandling som han utför. Har bara gott att säga om honom.

Monica Z

Trevligt välkomnande. Ville få hjälp med mitt onda och det fick jag, han förklarade på ett bra sätt.Jag kommer fortsätta att gå till honom

Maria H

Proffsig och lyhörd, kan absolut rekommendera ett besök hos Janaxel!

Irma L

Trevlig bemötande Mycket kunnig Engagerad

Wanja Katarina B

Trevligt bemötande och kunnig!

Wiktor E

Proffsig hjälp med höft och vadproblem!

Edvard H

Blev bemött på ett väldigt trevligt och välkomnande sätt. Jag hade ganska höga förväntningar och Janaxel levde upp till dem alla. Han förklarade problemets orsak och effekter väldigt bra och visade även vad som krävdes för att fix problemet.

Susanne U

Trevligt bemötande och Janaxel känns proffsig ! Janaxel lyssnar in och kommer sen med sitt förslag på behandling! Har fullt förtroende för honom och kan varmt rekommendera Janaxel.

Olof W

Hade förväntat mig resultat i form av ökad rörlighet och mindre smärta , men inget av detta infann sig.

Svar från Janaxel

Hej! Bra att du hör av dig. Om det är du Olle som skrivit detta hör av dig till mig. Jag tror inte riktigt att mina rekommendationer gick fram. Det är förståligt att det blir så ibland vid ett akut tillstånd när jag vill hinna med både undersökning och behandling samt ge träningsråd på en och samma gång. Vi kunde tyvärr bara ses vid ett tillfälle innan jag gick på ledighet. Vi löser det med att du ringer mig på 0704-959395 så tar vi det via telefon. Med vänlig hälsning, Janaxel

Ulla-Britta A

Trevligt bemötande samt bra behandling.