Alla kategorier Reklambyrå Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Individkommunikation i Stockholm AB

Individkommunikation i Stockholm AB

Sveavägen 98, 113 50 Stockholm — Visa karta

Reklambyråer nära Individkommunikation i Stockholm AB:

Västberga Allé 26, HÄGERSTEN
Prinero.se har ett brett sortiment av mässprodukter och trycksaker. Läs mer ›
Katarina W:
Professionellt bemötande, inga långa väntetider. Skönt att kunna lita på att det blir bra resultat, och att allt levereras i tid. Lever abso...

Läs vad 1 kund tycker om Individkommunikation i Stockholm AB

• Leon
    Leon skrev om Individkommunikation i Stockholm AB
    IK Stockholm blev årets direktmarknadsföringsbyrå i reklambranschtidningen Resumés tävling 2007, baserat på nöjda kunder. Jag har jobbat med dem i ett antal projekt och måste säga att deras styrka är kommunikationsstrategier som verkligen levererar affärsresultat (försäljning, mötesinbokning, eller vad man nu har som mål). Kanske är det för att det är en rätt så prestigelös byrå som är bra på att lyssna, eller så är det fokuset på kundens affär snarare än "roliga" kampanjer. Visserligen blir outputen inte superkreativa kampanjer med vakumförpackade sillar, men IK Stockholm har fått mig att tänka om vad kreativitetens syfte i reklamsammanhang verkligen har för affärsmässig betydelse.

Sveavägen 98, 113 50 Stockholm