Alla kategorier Byggföretag Skåne Svedala Imm AB

Kvittengatan 6, 233 39 Svedala — Visa karta

Limhamnsgårdens Allé 29B, 21616, MALMÖ
Miwa Köksrenovering
Cecilia P:
Vi hade beställt och fått ett skräddarsytt kök, där en del skulle behållas och en del byggas om. Miwa mötte våra krav utan att det blev hutl...

Läs vad 2 kunder tycker om Imm AB

• Daniel J
    Daniel J skrev om Imm AB
    Har inte anlitat dem själv men grannen byggde för ett tag sedan och hela kvarteret var förbannade på dem för dom skrek och visslade på kvinnor och flickor oavsett ålder eller om man kom med små barn eller barnvagn. Dom stirrade även ut dem varje gång så dom fick ta omvägar. Sedan jobbar dom på lördagar och in på kvällarna och det är inte så kul för grannarna med 6 dagars bygge. Dom verkar heller aldrig bli klara. Så det finns nog andra bättre firmor som inte trakasserar grannskapet.
  • Linda N
    Linda N skrev om Imm AB
    Helt fantastiska byggare med Marek Malek i spetsen!

De har byggt vårt hus och de har en ekvation som normalt sett inte går ihop, nämligen att de är både snabba och noggranna!
    Men de klarar det!
    Vår besiktningsman berömde dem verkligen och menar på att de har en yrkes stolthet som få.
    Tänk om alla kunde vara lika seriösa!

Har haft någon dörr som slagit sig i och med rörelse i huset, de har de fixat till efter att jag ringt ett samtal till dem... Vi hade några golv trösklar som lossnade, de kom direkt och fixade det..

Rekommenderar verkligen detta gäng!

Kvittengatan 6, 233 39 Svedala