Alla kategorier Spa Stockholms län Stockholm Södermalm Indika Ayurveda Akuten HB

Indika Ayurveda Akuten HB

Åsögatan 165, 116 32 Stockholm — Visa karta

Götgatan 78, 11830, Stockholm

Spa nära Indika Ayurveda Akuten HB:

Götgatan 78, Stockholm
Vi har ett brett utbud av skönhetsbehandlingar och generösa öppettider. Välkomme... Läs mer ›
Karolina S:
Ranja är bäst! Professionell, trevlig och nogran! Hygienisk så håller fransarna bättre och man slipper infektioner!

Pipersgatan 7, STOCKHOLM
Kom in och ta en paus från vardagen hos oss på Sthlm Hud & Spa. Läs mer ›
Kristina G:
Mycket väl bemött och omhändertagen. Tyvärr har de två Alkalinebehandlingar jag genomgått ännu inte givit önskat resultat.

Birger Jarlsgatan 39, STOCKHOLM
Välkommen till vår lugna och privata klinik! Vi erbjuder effektiv hudvård som ge... Läs mer ›
Carola B:
Hög känsla för estetik, naturlig resultat. Diskret, proffsig och mycket trevlig atmosfär.

Kungsholmsgatan 40, Stockholm
Välkommen till Emelie hudterapeut! Läs mer ›
Agnes J:
Helt fantastisk! Jag gjorde en hudanalys hos Emelie och hon hjälpte mig verkligen. Förklarade tydligt och rekommenderade produkter som passa...

Läs vad 3 kunder tycker om Indika Ayurveda Akuten HB

• Peggy B
    Peggy B skrev om Indika Ayurveda Akuten HB
    Helt underbar massage..! Rikligt med varm olja i ett varmt rum, t o m värmedyna på massagebänken, samt väldigt bra massage, tog en 90 minuters djupgående. Rekommenderas verkligen. Men var beredd på huvudmassage=olja i håret.Enda minus: tar ej kort.
  • Bandara C
    Bandara C skrev om Indika Ayurveda Akuten HB
    Där hitta man balance på livet...
    Hos Indika Ayurveda får du professionell service inom Ayurveda, Terapeutiska kropps Behandlingar, och avslappnande behandlingar, Därför gillar många kändisar att gå hit
  • Veronica D
    Veronica D skrev om Indika Ayurveda Akuten HB
    Jag vill verkligen starkt rekommendera Indika Ayurveda Akuten. Indika och Chandu som driver detta ställe är både kunniga, genuint intresserade av att hjälpa och här sitter verkligen hjärtat på rätt ställe.Ni kan verkligen njuta och lita på att ni får de bästa av det bästa//Veronica

Åsögatan 165, 116 32 Stockholm