Alla kategorier Spa Stockholms län Stockholm Södermalm Indika Ayurveda Akuten HB

Indika Ayurveda Akuten HB

Åsögatan 165, 116 32 Stockholm — Visa karta

Pipersgatan 7, 11224, STOCKHOLM
Eva B:
Jag var där och gjorde en Alkaline wash och fick ett väldigt bra bemötande. Har tidigare gjort detta på annan salong och fick problem efter ...

Spa nära Indika Ayurveda Akuten HB:

GREVGATAN 47, Stockholm
Kom in till Studio Paus och unna dig en lyxig behandling! Läs mer ›
Carola A:
Hej, har varit några gånger och vaxat benen och det är alltid trevligt och mysigt bemätande.

Pipersgatan 7, STOCKHOLM
Kom in och ta en paus från vardagen. Läs mer ›
Eva B:

Östermalmsgatan 82, Stockholm
Vi har lång erfarenhet inom medicinsk och estetisk hudvård. Läs mer ›
Samira S:
Riktigt bra och jag är supernöjd med resultatet!

Fabrikörvägen 16, NACKA STRAND
Koppla av med en personlig spabehandling hos oss på Njuta Spa och Klinik i Nacka... Läs mer ›
Regina N:
Vänlig, kompetent, effektiv. Bra råd om min hud, och trevlig att prata med. Varmt rekommenderad!

Läs vad 3 kunder tycker om Indika Ayurveda Akuten HB

• Peggy B
    Peggy B skrev om Indika Ayurveda Akuten HB
    Helt underbar massage..! Rikligt med varm olja i ett varmt rum, t o m värmedyna på massagebänken, samt väldigt bra massage, tog en 90 minuters djupgående. Rekommenderas verkligen. Men var beredd på huvudmassage=olja i håret.Enda minus: tar ej kort.
  • Bandara C
    Bandara C skrev om Indika Ayurveda Akuten HB
    Där hitta man balance på livet...
    Hos Indika Ayurveda får du professionell service inom Ayurveda, Terapeutiska kropps Behandlingar, och avslappnande behandlingar, Därför gillar många kändisar att gå hit
  • Veronica D
    Veronica D skrev om Indika Ayurveda Akuten HB
    Jag vill verkligen starkt rekommendera Indika Ayurveda Akuten. Indika och Chandu som driver detta ställe är både kunniga, genuint intresserade av att hjälpa och här sitter verkligen hjärtat på rätt ställe.Ni kan verkligen njuta och lita på att ni får de bästa av det bästa//Veronica

Åsögatan 165, 116 32 Stockholm