Industrinät - Nordiska nätlösningar

Industrinät - Nordiska nätlösningar

Ring 031-788 45 12 www.industrinat.se

Välkommen till Industrinät - Nordiska nätlösningar! Hos oss hittar du allt från byggnät, fallskydd, nät vid reparation av byggnader och nät för säkra gods till skyddsnät, nät till staket, rep och tampar, övriga industrinät samt mycket mer. - Över 3000 nöjda kunder - Kvalitet och säkerhet framför allt - Kundanpassade lösningar...

9 omdömen om Industrinät - Nordiska nätlösningar

Vol K

Helnöjd med leverans. Keep up the good work! /Andreas

Helena C
Skrev om Industrinät - Nordiska nätlösningar

Klätternät till en hinderbana. Möttes av bra tips och tankar för vad som passade bäst för vår hinderbana. Hade inte direkt några förväntningar, då jag själv är okunnig i ämnet, så glädjande när man hör att man talar med någon som kan sin sak. Jag sammanfattar min upplevelse som en mycket nöjd kund.

Mikael F
Skrev om Industrinät - Nordiska nätlösningar

bra service, bra kvalitet, bra passform, bra pris, lite strul med leveranstiden, men det gick bra denna gången...

Peter L
Skrev om Industrinät - Nordiska nätlösningar

Vi köpte fallskyddsnät till ställning. Jag vart otroligt bra bemött av säljaren snabb återkoppling och grym service. Han hade inte det vi sökte hemma men ringde runt och hitta på andra ställen och löste mitt problem snabbt. Så grym service och snabb frakt . Värst företag är otroligt nöjda Mvh

Daniel S
Skrev om Industrinät - Nordiska nätlösningar

Fallskyddsnät med påsytt mosquitonät måttbeställt 2st a' 2x65m Allt fungerade bra, bra hjälp att välja rätt nät.

Magnus B
Skrev om Industrinät - Nordiska nätlösningar

Finmaskigt nät som är flamskyddat. Blev väldigt bra bemött, med snabba svar och återkopplingar. Kommer definitiv då behov dyker upp igen, återkomma till dom!

Patrik B
Skrev om Industrinät - Nordiska nätlösningar

Vi köpte industrinät 5mm med maskstorlek 4,5mm,för att använda som sladdnät till våra grusbanor ute.Det har fungerat alldeles utmärkt.Vi är mycket nöjda. Patrik Blomberg Kungliga Tennishallen.

Jan P
Skrev om Industrinät - Nordiska nätlösningar

Köpte ett antal nät , mycket god kvalite

Wathier L
Skrev om Industrinät - Nordiska nätlösningar

Brett sortiment, bra service, snabba leveranser. Inget att anmärka på, topp!