Alla kategorier Inkasso Uppsala Uppsala Intrum Justitia Sverige AB

Svartbäcksgatan 1B, 753 20 Uppsala — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Intrum Justitia Sverige AB

• Marian
    Marian skrev om Intrum Justitia Sverige AB
    Intrum Justitia lyssnar inte på kundens klagan utan hänvisade bara till företaget (Hallon och TRE) som sedan visade sig haft fel då de dragit för mycket i många månader.

Ärendena lades ned och jag fick istället tillbaka pengar! Läs mer
  • Andreas J
    Andreas J skrev om Intrum Justitia Sverige AB
    Fick en påminnelse på en faktura som inte kunde dras på mitt konto den 20e Oktober som skulle betalats den 28:e September. Påminnelseavgift på 60 kr.

Fick idag den 21a Oktober ett inkassokrav från Intrum Justitia som skulle betalats igår?!! Helt jävla orimligt då jag dagen före fått påminnelsen som var ett antal veckor försenad.
    Ringde upp och fick som svar att jag ska betala fakturan och kontakta posten om att reklamera. Samt att jag egentligen skulle betalat deras faktura igår, då frågar tjejen jag pratade med på Justitia om jag "vill göra en förfrågan om att förlänga fakturan?" Det är väl självklart att jag vill förlänga fakturan då jag saknar tidsmaskin och inte kan betala igår.
    180 kr extra för att posten inte skickat brevet i tid (enligt Justitia) och Justitia var helt obelägna om att hjälpa till.
    Blodsugare. Läs mer
    Andreas J gillar detta