Alla kategorier Luftvärmepump Skåne Trelleborg Mitsubishi Electric J2-Center VVS AB — Mitsubishi Electric

J2-Center VVS AB — Mitsubishi Electric

Maskingatan 22, 231 66 Trelleborg — Visa karta

Välkommen till J2 Center VVS AB!

Vi är återförsäljare av Mitsubishi Electric värmepumpar, ett av världens största märke för värmepumpar. Andra märken, som IVT, Nibe, Bosch m.fl., använder till exempel Mitsubishis kompressor i sina värmepumpar.

Hos oss kan du köpa värmepumpar i olika storlekar och modeller, det finns något för varje fastighet oavsett om det gäller en liten stuga eller ett stort hyreshus. Beroende på hur ditt hems värmekälla ser ut idag, vilken typ av värme du behöver och hur mycket du vill sänka energikostaden finns det också olika alternativ att välja bland.

Kom gärna förbi och prata med oss på J2 Center VVS AB för att ta reda på vad som är bäst för just dig och din fastighet!

Läs vad 4 kunder tycker om J2-Center VVS AB — Mitsubishi Electric

• Andreas M
    Andreas M skrev om J2-Center VVS AB — Mitsubishi Electric
    Mitsubishi värmeväxlare. Mycket bra installation, punktligt, allt enligt överenskommelse. Richard är en bra partner, vägleder vid behov. Tyvärr uppstod ett fel på produkten i somras, men Richard avhjäpte felet snabbt. Nu fungerar Mitsubishi perfekt igen. Bra köp!!!
    Andras Merö
  • Bosse R
    Bosse R skrev om J2-Center VVS AB — Mitsubishi Electric
    Snabb återkoppling och info inför köpet. Smidig installation och bra info om funktion samt drift. Köpte en luft/vatten värmepump.
  • Lena M
    Lena M skrev om J2-Center VVS AB — Mitsubishi Electric
    Är mycket nöjd med installationen av min värmepump och innerdel. Hade tagit en hel semesterdag men jobbet var klart på en förmiddag. Snyggt jobbat. Inget att klaga på. Har efter installationen tagit kontakt, fick snabbt hjälp. Mycket bra bemötande.
  • Daniel A
    Daniel A skrev om J2-Center VVS AB — Mitsubishi Electric
    Noggrant och professionellt bemötande och utförande.

Maskingatan 22, 231 66 Trelleborg