J2-Center VVS AB — Mitsubishi Electric

J2-Center VVS AB — Mitsubishi Electric

Ring 070-753 30 04 www.j2center.se

Välkommen till J2 Center VVS AB! Vi är återförsäljare av Mitsubishi Electric värmepumpar, ett av världens största märke för värmepumpar. Andra märken, som IVT, Nibe, Bosch m.fl., använder till exempel Mitsubishis kompressor i sina värmepumpar. Hos oss kan du köpa värmepumpar i olika storlekar och modeller, det finns något...

4 omdömen om J2-Center VVS AB — Mitsubishi Electric

Andreas M
Skrev om J2-Center VVS AB — Mitsubishi Electric

Mitsubishi värmeväxlare. Mycket bra installation, punktligt, allt enligt överenskommelse. Richard är en bra partner, vägleder vid behov. Tyvärr uppstod ett fel på produkten i somras, men Richard avhjäpte felet snabbt. Nu fungerar Mitsubishi perfekt igen. Bra köp!!! Andras Merö

A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
4.9/5 i betyg av 136 omdömen 4.9 av 136 omdömen

Bra bemötande och info om leveranssvårigheter i god tid. Utedelen var det fel på vid driftsättningen och en ny kom inom en vecka.Kan rekomme

Bosse R
Skrev om J2-Center VVS AB — Mitsubishi Electric

Snabb återkoppling och info inför köpet. Smidig installation och bra info om funktion samt drift. Köpte en luft/vatten värmepump.

Lena M
Skrev om J2-Center VVS AB — Mitsubishi Electric

Är mycket nöjd med installationen av min värmepump och innerdel. Hade tagit en hel semesterdag men jobbet var klart på en förmiddag. Snyggt jobbat. Inget att klaga på. Har efter installationen tagit kontakt, fick snabbt hjälp. Mycket bra bemötande.

Rörexpressen i Lund
4.9/5 i betyg av 245 omdömen 4.9 av 245 omdömen

Vi köpte en Nibe luftvattenvärmepump via RörExpressen som installerade den hos oss förra veckan. Jag hoppades att vi skulle välja rätt pump,

Daniel A
Skrev om J2-Center VVS AB — Mitsubishi Electric

Noggrant och professionellt bemötande och utförande.