Jammonäz HB

Herkulesgatan 1C, 417 01 Göteborg — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Jammonäz HB

• jackpotta p
    jackpotta p skrev om Jammonäz HB
    Har gått på salong hälsofilen i ett par år och trivs utmärkt. duktiga och kunniga behandlare. Och vad jag vet utifrån mitt yrke ( sjuksköterska) kan man inte få ögoninfektion av fransförlängning det är en bakterie/ virus i ögat, behandlarna sätter fransarna på min egen frans? ej i ögat. Dessutom har jag sett att de rengör instrumenten ordentligt Läs mer
  • Louise T
    Louise T skrev om Jammonäz HB
    Har gjort mina fransar där i drygt 2,5 år och naglar nästan lika länge. Alltid varit nöjd med resultatet! Har även testat några andra behandlingar och varit nöjd med även dessa resultat. Fantastiskt trevlig personal och underbart mottagande! Känner sig alltid välkommen och ompysslad när man är där! Rekommenderas starkt till alla! :D Läs mer
  • j
    j skrev om Jammonäz HB
    Var o gjorde mina fransar. Det var den värsta upplevelsen och kundbemötande i mitt liv! Jag fick en ögoninfektion så jag tog mig tillbaka till butiken och de erjböd sig att ta bort fransar men inte att jag skulle få tillbaka mina pengar eller kompensation som presentkort ex. Personen som gjorde mina fransar hämtade då sin chef. De började skrika på mig när jag bad om detta då och jag var då tvungen, även fast jag inte ville, att hota med konsumentverket och hänga u tpå sociala medier. då sprang dom snabbt som attan och lämnade tillbaka mina pengar. De kallade mig även respektlös och omänsklig som kunde hota med de! Är det ett skämt? är de så man behandlar sina kunder. Önskar inte ens mina värsta fiender detta. Läs mer
  • j
    j skrev om Jammonäz HB
    Var o gjorde mina fransar. Det var den värsta upplevelsen och kundbemötande i mitt liv! Jag fick en ögoninfektion så jag tog mig tillbaka till butiken och de erjböd sig att ta bort fransar men inte att jag skulle få tillbaka mina pengar eller kompensation som presentkort ex. Personen som gjorde mina fransar hämtade då sin chef. De började skrika på mig när jag bad om detta då och jag var då tvungen, även fast jag inte ville, att hota med konsumentverket och hänga u tpå sociala medier. då sprang dom snabbt som attan och lämnade tillbaka mina pengar. De kallade mig även respektlös och omänsklig som kunde hota med de! Är det ett skämt? är de så man behandlar sina kunder. Önskar inte ens mina värsta fiender detta. . Läs mer
  • Maria E
    Maria E skrev om Jammonäz HB
    En kvinna där gjorde mina naglar. Det var dom fulaste naglar jag någonsin gjort. De ramlade av efter 1 vecka vilket var tur för de var så fula. Sen tog hon för mkt betalt också. Läs mer
    j gillar detta

Bästa skönhetssalongerna i Göteborg: