Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Ekerö Jan West Byggare AB

Jan West Byggare AB

Ängsholmen 2, 178 93 Drottningholm — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Jan West Byggare AB

• Anna A skrev om Jan West Byggare AB
    Mycket otrevliga och va väldigt ovilliga att arbeta .. sucka djupt över varje arbetsmoment samt över hur vi kunde köpa såna Skit grejer ... kan inte rekommendera detta företag Läs mer
  • Lisa K skrev om Jan West Byggare AB
    Företaget har stambytt och renoverat mitt badrum på endast 4 veckor, effektiva och duktiga. Jag är mer än nöjd! Läs mer
  • rivi skrev om Jan West Byggare AB
    george j gillar detta
  • Jon I skrev om Jan West Byggare AB
    Håller till fullo med Misa W. Företaget är ett skämt, att räkna upp alla fel som inträffade tar för mycket av min tid....
    När jag påtalar felen svarar chefen för företaget att det blir för kostsamt att rätta till och att man i sådana fall får stämma dem. Ett skämt rakt igenom och ett företag som ingen ( förening som privatperson) bör anlita.
    ==== Läs mer
  • Misa W skrev om Jan West Byggare AB
    De var inte hantverkare, det var nya människor som kom till våra brf lägenheter hela tiden!
    De tog 525 kr i timman av lägenhetsinnehavarna och hade sönder rum efter rum.
    Folk har betalat sina fakturor utan att be om verifikationer eller specifikationer på utfört arbete utan betalar bara som de goda svenskar de är.
    Elexperten, debil ung man, kunde inte ens koppla in diskmaskinsanslutning fast det fanns som extra tillval på vår offert från företaget.
    Jan West Byggare AB kommer att minnas av oss med skräck länge!
    INGEN kan ha rekommenderat den här firman så någon i styrelsen måste fått en slant för att anlita den här trav satsande (håll sig till det) ruffel och båg firman!
    En, två månader stod arbetarna ut under det där företaget sedan kom en ny stjärna, dummare än den förra och ödelade än mer.
    VARNING! Läs mer
  • Ingvar S skrev om Jan West Byggare AB
    Jan West har vägrat åtgärda fel som hans arbetsledare Peter Horneij åstadkommit i det nya schaktet för vatten och avloppsstammar i min lägenhet i Sköndal, och istället avsagt sig sitt ansvar att färdigställa ytskikten i mina våtrum.
    Detta är under all kritik och kommer i det långa loppet att allvarligt skada hans företag.
    Jag kan på inget sätt rekommendera Jan West Byggare AB
    Igår 13/4 hade vi årsmöte i föreningen där Jan West inbjuden av styrelsen hävdade att de aldrig missat en slutbesiktning och att allt jag påstått är påhittat. Sedan började han skrika att han hade polisanmält mig för förtal och att jag hängt ut honom på nätet (här på Reco.se). Det var ett mycket avslöjande agerande av Jan West. Han ser antagligen framför sig att behöva åtgärda felen på egen bekostnad. Som vanligt är det pengar som styr och som gör att fuskare väljer att gena för att spara tid och tjäna mer pengar. Läs mer

Bästa byggföretagen i Ekerö:

Karlsbodavägen 15A, 16867, BROMMA