Jan West Byggare AB

2.3

6 omdömen om Jan West Byggare AB

Anna  A
Skrev om Jan West Byggare AB

Mycket otrevliga och va väldigt ovilliga att arbeta .. sucka djupt över varje arbetsmoment samt över hur vi kunde köpa såna Skit grejer ... kan inte rekommendera detta företag

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Lisa K
Skrev om Jan West Byggare AB

Företaget har stambytt och renoverat mitt badrum på endast 4 veckor, effektiva och duktiga. Jag är mer än nöjd!

rivi

george j gillar detta
Bygglovshjälpen.se
4.8/5 i betyg av 62 omdömen 4.8 av 62 omdömen
BadgeThreeYears

Kristina L Kristina L
Jon I
Skrev om Jan West Byggare AB

Håller till fullo med Misa W. Företaget är ett skämt, att räkna upp alla fel som inträffade tar för mycket av min tid.... När jag påtalar felen svarar chefen för företaget att det blir för kostsamt att rätta till och att man i sådana fall får stämma dem. Ett skämt rakt igenom och ett företag som ingen ( förening som privatperson) bör anlita. ====

Misa W
Skrev om Jan West Byggare AB

De var inte hantverkare, det var nya människor som kom till våra brf lägenheter hela tiden! De tog 525 kr i timman av lägenhetsinnehavarna och hade sönder rum efter rum. Folk har betalat sina fakturor utan att be om verifikationer eller specifikationer på utfört arbete utan betalar bara som de goda svenskar de är. Elexperten, debil ung man, kunde inte ens koppla in diskmaskinsanslutning fast det fanns som extra tillval på vår offert från företaget. Jan West Byggare AB kommer att minnas av oss med skräck länge! INGEN...

Sjöströms Entreprenad AB
4.9/5 i betyg av 61 omdömen 4.9 av 61 omdömen

Veronica O Veronica O
Ingvar S
Skrev om Jan West Byggare AB

Jan West har vägrat åtgärda fel som hans arbetsledare Peter Horneij åstadkommit i det nya schaktet för vatten och avloppsstammar i min lägenhet i Sköndal, och istället avsagt sig sitt ansvar att färdigställa ytskikten i mina våtrum. Detta är under all kritik och kommer i det långa loppet att allvarligt skada hans företag. Jag kan på inget sätt rekommendera Jan West Byggare AB Igår 13/4 hade vi årsmöte i föreningen där Jan West inbjuden av styrelsen hävdade att de aldrig missat en slutbesiktning och att allt jag påstått...