JF Måleri & Design AB

JF Måleri & Design AB

Läs vad 18 kunder tycker om JF Måleri & Design AB 2

2021-07-23
    Fantastisk bra och snabb service, från början till slut! Vi är så nöjda och rekommenderar starkt
    2021-07-07
    Vi nyttjade JF Måleri & Design AB målartjänster våren 2021 för att måla om inomhusväggar i tre sovrum och kök/allrum i vårt nyproducerade hus innan inflytt. Vi använde oss av färger av både Jotun Lady i kalkfärg samt Alcro, kan inget annat än att vara nöjd med resultatet.

JK Måleri & Design var alltid punktliga, noggranna och trevliga att ha att göra med. Vänligt bemötande under de dagar de var hos oss. Vid osäkerheter ville vi ha tips, och det var de snabba med att fånga upp och var flexibla när vi var så låsta i vår nya roll som föräldrar.

Våra varmaste rekommendationer!
    2021-07-03
    Jag rekommenderar JF Måleri & Design AB starkt. Snabba, noggranna och väldigt trevliga. Den bästa kundupplevelse jag haft på mycket länge! Vi fick precis som ville ha det! Bara bäst!
    2021-07-02
    Professionella, bemötandet var som att man känt ägarna i flera år, ordentliga och ett fantastiskt jobb som genomförts av renovering i min lägenhet!
    2021-07-01
    Målade hela huset på utsidan samt en hall. Bra grundarbete. Trevliga målare!
    Snabb leverans av uppdraget!
    Mycket nöjd!
    2021-07-01
    Snabb leverans och hög service samt stor flexibilitet.
    Vi har fått hjälp med målning både ut- och invändigt. Vi blev mycket nöjda både med resultatet och tjänstens leveranstid.
    2021-07-01
    Vi blev så nöjda med vårat badrum som renoverades med microcement. Trevliga, pålitliga och otroligt duktiga 👌🏻
    2021-07-01
    Trevliga killar som verkligen gör allt för att kunden ska bli så nöjd som möjligt.
    2021-07-01
    Perfekt genomgång före offert att måla huset på Gruvvägen 50. Skickliga, noggranna, artiga och trevliga hantverkare som gjort ett superjobb och levererat mer än förväntat. 👍maiwy
    2021-07-01
    En mycket seriös firma med engagerade hantverkare och stort kunnande!

Har använt dessa till flera projekt och alltid lika pricksäkra.

Rekommenderas varmt.
    2021-07-01
    Kan varmt rekommendera JF Måleri&Design.
    Väldigt trevliga, tillmötesgående och proffsiga.
    2021-06-29
    Grymt kundbemötande. Lyhörda och punktliga. Snabba och noggranna. Rekommenderar killarna på JF starkt!!
    2021-06-29
    Supertrevliga killar (och tjej) som har målat både utvändigt och invändigt hos oss. Stort plus för att de frågar om något är oklart eller om de har förslag som kan förbättra slutresultatet.
    2021-06-29
    Superbra service och proffsiga och duktiga hantverkare. Vi gjorde microcement på golvet på nedervåningen samt våra 2 badrum/toaletter. Kan varmt rekommendera!!!
    2021-06-29
    Otroligt proffsiga målare som väglett mig genom hela processen vid renovering och måleri av lägenhet. Slutresultatet blev långt över förväntan. Helnöjd!
    2021-06-29
    Proffesionellt bemötande, riktigt grymt jobb har de dessutom utfört! Kan starkt rekommendera vidare!
    2021-06-29
    Detta är ett företag som håller och levererar vad de lovar! Super bra service och kvalité på utförda arbeten, tack
    2021-06-29
    När vi bestämde oss för att måla vårt hus utvändigt så har JF Måleri & Design varit det solklara alternativet. Upplevelsen var fantastiskt från början till slutfört arbete. Ett proffsigt gäng som gör det lilla extra med fantastiskt kundbemötande. Jag kan varmt rekommendera JF Måleri & Design. 5/5