JF Måleri & Design AB

JF Måleri & Design AB

Ring 073-639 40 59 jfmdesign.se

Välkommen till JF Måleri & Design AB! Dags att byta färg i hallen eller kanske måla om vardagsrummet? Anlita ett proffs och välj en målerifirma som du kan lita på. När du anlitar oss utförs varje moment med omsorg och noggrannhet. Tjänster: Invändig målning, fasadmålning, lägga golv och mycket mer. Vi är en kreativ målerifirma...

36 omdömen om JF Måleri & Design AB

Harry S
Skrev om JF Måleri & Design AB

Jag fick ett mycket bra bemötande och service som var omhändertagande av JF Måleri, och de har ett bra öga för just design att hjälpa se en bättre helhet än den jag hade tänkt från början 💫

Linus B
Skrev om JF Måleri & Design AB

Proffsigt och noggrant, mycket nöjd!

Emil L

Jag är jätte nöjd med JF Måleris arbete

Caroline B
Skrev om JF Måleri & Design AB

JF Måleri levererade och överträffade våra förväntningar. Proffesionellt bemötande genom hela projektet. Rekommenderas varmt.

Hasse M
Skrev om JF Måleri & Design AB

Stort tack till JF Måleri&Design som målat hela vårat hus invändigt. Superproffsiga hela vägen rekomenderas starkt.

Christel G
Skrev om JF Måleri & Design AB

Jag är oerhört nöjd med både bemötandet och med målningen av fasaden på mitt hus. Det var två från företaget som var här och de var båda så trevliga och checkade av med tider mm. Snabba och proffsiga var de också och resultatet var och är fantastiskt. Rekommenderas varmt!

Dennis B
Skrev om JF Måleri & Design AB

Service och kontakt i världsklass, hade kontakt med Yunis som är riktigt trevlig. Och vi är super nöjda med resultatet!

Jennie G
Skrev om JF Måleri & Design AB

Trevliga och duktiga på sin sak!

Henrik E
Skrev om JF Måleri & Design AB

Trevligt bemötande och bra kunskap om produkterna. Har drivet att ett bra jobb.

Magnus R
Skrev om JF Måleri & Design AB

Trevliga, kunniga och duktiga på att återkoppla. Har anlitat dom vid flera tillfällen och skulle välja dom igen. //magnus

Jenny K
Skrev om JF Måleri & Design AB

Jag vill rikta ett stort tack till JF Måleri och Design för ett väl utfört arbete i samband med renoveringen av mitt hus. Är supernöjd med både resultatet och det goda bemötandet. Superproffsiga från början till slut. Rekommenderas starkt!

Abbe B
Skrev om JF Måleri & Design AB

Superbra slutresultat Fick hjälp med att måla om lägenheten. Skickade förfrågan och fick svar några timmar senare. Superbra slutresultat och bra pris! Grabbarna är också väldigt väldigt trevliga! :) Starkt rekommenderat! :)

Thomas E
Skrev om JF Måleri & Design AB

Tack för en bra arbetsinsats vid målning av tak, dörrfoder och tapetsering. Arbetet genomfördes lugnt och metodiskt men ändå effektivt av en trevlig målare. Kan rekommenderas!

Dilmon T
Skrev om JF Måleri & Design AB

Hantverkare som man kan lita på! Förutom att de är bland Sveriges bästa på Microcement, är de även trevliga och håller tider. Rekommenderas verkligen!

Emil R
Skrev om JF Måleri & Design AB

Det finns måleriföretag och så finns det JF Måleri och design. Dessa grabbar skapar hem att trivas i och må bra. Snyggt och rent håller dem sig efter också. 5/5 stjärnor 🌟

Eva D
Skrev om JF Måleri & Design AB

JFMåleri var oerhört effektiva och lyhörda. Ett bra grundarbete ledde till ett bra slutresultat. Mycket nöjd och kan rekommendera JFMåleri plus att dom höll tidsplanen.

Tomas K
Skrev om JF Måleri & Design AB

Bra kundbemötande och proffsigt utfört jobb. Har bara bra erfarenhet av firman. Kommer även framöver att anlita dom. //Tomas

Daniel J
Skrev om JF Måleri & Design AB

Duktiga och lätta att kommunicera med, trevliga. Kommer att anlita dem igen i framtiden.

Maria S
Skrev om JF Måleri & Design AB

Fantastisk bra och snabb service, från början till slut! Vi är så nöjda och rekommenderar starkt

Samira Y
Skrev om JF Måleri & Design AB

Vi nyttjade JF Måleri & Design AB målartjänster våren 2021 för att måla om inomhusväggar i tre sovrum och kök/allrum i vårt nyproducerade hus innan inflytt. Vi använde oss av färger av både Jotun Lady i kalkfärg samt Alcro, kan inget annat än att vara nöjd med resultatet. JK Måleri & Design var alltid punktliga, noggranna och trevliga att ha att göra med. Vänligt bemötande under de dagar de var hos oss. Vid osäkerheter ville vi ha tips, och det var de snabba med att fånga upp och var flexibla när vi var så låsta i vår nya roll som föräldrar. Våra varmaste rekommendationer!

Isse
Skrev om JF Måleri & Design AB

Jag rekommenderar JF Måleri & Design AB starkt. Snabba, noggranna och väldigt trevliga. Den bästa kundupplevelse jag haft på mycket länge! Vi fick precis som ville ha det! Bara bäst!

Matilda H
Skrev om JF Måleri & Design AB

Professionella, bemötandet var som att man känt ägarna i flera år, ordentliga och ett fantastiskt jobb som genomförts av renovering i min lägenhet!

Månika H
Skrev om JF Måleri & Design AB

Målade hela huset på utsidan samt en hall. Bra grundarbete. Trevliga målare! Snabb leverans av uppdraget! Mycket nöjd!

Ingrid C
Skrev om JF Måleri & Design AB

Snabb leverans och hög service samt stor flexibilitet. Vi har fått hjälp med målning både ut- och invändigt. Vi blev mycket nöjda både med resultatet och tjänstens leveranstid.

Anna L
Skrev om JF Måleri & Design AB

Vi blev så nöjda med vårat badrum som renoverades med microcement. Trevliga, pålitliga och otroligt duktiga 👌🏻

Magnus J
Skrev om JF Måleri & Design AB

Trevliga killar som verkligen gör allt för att kunden ska bli så nöjd som möjligt.

Maiwy S
Skrev om JF Måleri & Design AB

Perfekt genomgång före offert att måla huset på Gruvvägen 50. Skickliga, noggranna, artiga och trevliga hantverkare som gjort ett superjobb och levererat mer än förväntat. 👍maiwy

Marcus L
Skrev om JF Måleri & Design AB

En mycket seriös firma med engagerade hantverkare och stort kunnande! Har använt dessa till flera projekt och alltid lika pricksäkra. Rekommenderas varmt.

Dennis O
Skrev om JF Måleri & Design AB

Kan varmt rekommendera JF Måleri&Design. Väldigt trevliga, tillmötesgående och proffsiga.

Rezgar W
Skrev om JF Måleri & Design AB

Grymt kundbemötande. Lyhörda och punktliga. Snabba och noggranna. Rekommenderar killarna på JF starkt!!

Kajsa B
Skrev om JF Måleri & Design AB

Supertrevliga killar (och tjej) som har målat både utvändigt och invändigt hos oss. Stort plus för att de frågar om något är oklart eller om de har förslag som kan förbättra slutresultatet.

Anna L
Skrev om JF Måleri & Design AB

Superbra service och proffsiga och duktiga hantverkare. Vi gjorde microcement på golvet på nedervåningen samt våra 2 badrum/toaletter. Kan varmt rekommendera!!!

Emanuel F
Skrev om JF Måleri & Design AB

Otroligt proffsiga målare som väglett mig genom hela processen vid renovering och måleri av lägenhet. Slutresultatet blev långt över förväntan. Helnöjd!

Emelie B
Skrev om JF Måleri & Design AB

Proffesionellt bemötande, riktigt grymt jobb har de dessutom utfört! Kan starkt rekommendera vidare!

Robert G
Skrev om JF Måleri & Design AB

Detta är ett företag som håller och levererar vad de lovar! Super bra service och kvalité på utförda arbeten, tack

Benni S
Skrev om JF Måleri & Design AB

När vi bestämde oss för att måla vårt hus utvändigt så har JF Måleri & Design varit det solklara alternativet. Upplevelsen var fantastiskt från början till slutfört arbete. Ett proffsigt gäng som gör det lilla extra med fantastiskt kundbemötande. Jag kan varmt rekommendera JF Måleri & Design. 5/5