Alla kategorier Byggföretag Västra Götaland Munkedal Johansson & Delin Bygg AB

Solgatan 7, 455 61 Dingle — Visa karta

Gjutjärnsgatan 16, 41707, Göteborg
Martinez Totalentreprenad
Annika M:
Som nyinflyttad i Göteborg med 0 kontakter och en elektriker behövdes för att få hjälp med kontakter och armaturer. Ringde månge via Google,...

Läs vad 2 kunder tycker om Johansson & Delin Bygg AB

• Jimmy A
    Jimmy A skrev om Johansson & Delin Bygg AB
    JD Bygg har nu i två års tid försökt rätta till fel efter deras undermåliga renovering av mitt tak men följd att nya brister uppkommer.
    Först försökte de lura mig genom att inte byta ut all råspont som jag beställt utan de bytte några plankor bara (tog fullpris)
    De la även fel pannor med fel färg första gången, vilket sluta med att dom även måla om plåten för att de inte orkade byta denna.
    Det forsa in vatten runt skorsten för att de hoppat över att göra underbeslag
    Pannorna ligger inte snyggt och de har lyckats repa upp varenda panna som ligger på taket för att de har lyft av och på dem tre gånger nu
    Plåtfirman som de anlitar har även fått göra som sitt jobb ett antal gånger pga väldigt dåligt arbete.
    Jag har fått gått och städa tomten själv då de sprider skräp över allt.
    En av deras anställda kissa även helt öppet på tomten, och hos min granne trotts att vi var hemma.

Under några månaders tid har ägaren vägrat prata med mig för han tål inte kritik, så tänk på det om ni ändå skulle vilja anlita JD Bygg.

Listan kan göras hur lång som helst, kontakta gärna mig så ska ni få se skräckexempel.
  • kristoffer j
    kristoffer j skrev om Johansson & Delin Bygg AB
    Helt fantastiska killar på JD BYGG igenom hela byggprocessen av vårt nya hus!
    Extra plus till chefen Patrik som på ett lättsamt sätt fick oss väl insatta i hur många beslut vi själva måste vara förutseende med! Högsta betyg utan tvekan då både tid och pris hölls utan någon tvekan.
    Familjen Schibsted

Solgatan 7, 455 61 Dingle