Alla kategorier Kemtvätt Stockholms län Stockholm Rinkeby-Kista Rinkeby Jonny's Skrädderi

Jonny's Skrädderi

Kuddbygränd 22, 163 75 Spånga — Visa karta

Öppettider: Måndag till Fredag 08:00-18:00 Lördag: 10:00-14:00 Söndag: Stängt
Styrmansgatan 52, 11460, STOCKHOLM
City Snabbtvätt
Ragnar E:
Mycket trevligt och vänligt bemötande´.

Läs vad 8 kunder tycker om Jonny's Skrädderi

• Jacob L
    Jacob L skrev om Jonny's Skrädderi
    Jag har tyvärr liknande erfarenhet som Stina. Lämnade inte två skjortor för att korta ner armarna några centimeter och fick tillbaka skjortor som var avklippta minst 10cm och alldeles för korta. Helt värdelösa för mig nu, Jonny hittade ursäkter och skyllde på mig, fick ingen ursäkt eller kompensation. "Detta har aldrig hänt under 30 år så det måste vara ditt fel" var ungefär det man fick. Erbjöd klippa ner skjortorna till kortarmat men fick varken pengarna tillbaka eller kompensation för de förstörda skjortorna. Ska också anmäla till ARN om man nu bara orkar...
  • Stina Ö
    Stina Ö skrev om Jonny's Skrädderi
    Jag lämnade in min brudklänning till Jonny för att göra några enkla korrigeringar samt kemtvätta klänningen inför min stora dag. Jag hämtade ut en totalt förstörd klänning 1½ dag före mitt bröllop. Inte nog med att Jonny hade fläckat ner hela klänningen, han hade missfärgat den i kemtvätten!! Brudklänningen var smutsgrå med stora vattenfläckar som aldrig försvann. Inte nog med detta, Jonny vägrade ta sitt ansvar och bad aldrig ens om ursäkt. Nu ligger mitt ärende hos Allmäna Reklammationsnämnden och jag hoppas innerligt att Jonny blir fälld. Om inget annat så kanske han då tar sitt ansvar gentemot sina kunder. Gå aldrig till Jonnys om du har kläder du är rädd om. Framförallt inte om du ska gifta dig!
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Jonny's Skrädderi
    Mycket bra service jonny jag lämnar allt hit skrädderi kemtvätt och skor och får alltid jätte bra resultat mycket duktig skräddare och bra priser. Rekommenderas
  • Lisa J
    Lisa J skrev om Jonny's Skrädderi
    Jag hade köpt en jätte fin och dyr klännning i frankrike som jag inte tyckte satt så bra. så jag gick till en skräddare som förstörde hela min klänning, Och jag fick höra från en kompis att om man ska gå till en skräddare skulle man gå till jonnys.
    Så jag drog mig dit och jonny sa att han kunde fixa det utan problem så när jag kom tillbaka för att hämta den så var min klänning helt ny igen det blev exakt som jag hade tänkt dig och bättre. Nu blir jag stamkund.
    Så nu är det min tur att rekommendera jonny
    Alexander F gillar detta
  • Johannes L
    Johannes L skrev om Jonny's Skrädderi
    Grym service. Rekommenderas starkt!
  • Anton
    Anton skrev om Jonny's Skrädderi
    Mycket trevligt bemötande och klart den bästa skräddaren jag stött på!
  • Eva J
    Eva J skrev om Jonny's Skrädderi
    Mycket proffsig skräddare världsklass. man får allid bra jobb hära
  • JOhan L
    JOhan L skrev om Jonny's Skrädderi
    En mycket duktig skrädderi med mång års erfarenhet i branschen. jag har varit stam kund i 5 år och har aldrig haft problem. Varje gång lika proffsigt och prisvärt, mycket prisvärt pga mycket rent och fint arbete.
    Rekommenderas varmt.

Johan