Alla kategorier Postorder Västra Götaland Borås Jotex Sweden AB

Ödegärdsgatan 6, 504 64 Borås — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Jotex Sweden AB

• Alexandra V
    Alexandra V skrev om Jotex Sweden AB
    Beställde gardiner och sängkläder från Jotex. Jag kan dock inte svara på hur kvalitén eller någonting var för jag fick aldrig några varor.

Ringde och frågade varför jag aldrig fick min beställning och de sa att det hade gått tillbaka i retur till dem dagen efter de hade skickat den (och jag ringde nästan 2 veckor efter att jag fick bekräftelse på att varorna skickats). Varför kunde de inte meddela mig om det problemet? Jag menar, adressen var rätt och paketet hade ju aldrig ens kommit fram till utlämningsstället.

Personen jag pratade med på kundservice var dock trevlig och erbjöd att skicka ut varorna till mig igen, men jag tackade nej då jag inte orkade riskera att gå igenom samma sak igen och behöva vänta på varorna.
  • Elina E
    Elina E skrev om Jotex Sweden AB
    jag älskar Jotex. Här kan du via postorder köpa gardiner, dukar, och andra textiler till hemmet. Här kan du även köpa lite möbler, lampor och prydnadsaker till hemmet. Bra utbud och bra priser. Tycker dock precis som Cecilia nedan att expeditionsavgiften ska tas bort, den känns bara som en konstig kostnad man måste betala för att köpa hos Jotex. Annars bra!
  • Cecilia K
    Cecilia K skrev om Jotex Sweden AB
    Jag har beställt fårn detta företag en hel del gånger och jag har faktiskt aldrig blivit missnöjd. Mycket fina tyger och mycket fina saker. Men dt som jag inte gillar är det som det är med alla andra postorderföretag. Att man ska behöva betala expeditionsavgift, de borde de slopa. Med tanke på att det är ett postorderföretag så har de igentligen inget val när en order kommer in, de måste expidera ordern.

Ödegärdsgatan 6, 504 64 Borås