Jp Relining AB

Jp Relining AB

Ring 031-53 40 04 www.jprelining.se
4.3

JP Spol & Relining AB! Gör en relining med oss på JP Spol & Relining AB istället för stambyte. Genom en relining så sparar du både pengar och resultatet håller i flera år. Vi renoverar dina rör från insidan och fastigheten kan fortfarande ha kvar alla boende. Vid ett vanligt stambyte så blir oftast fastigheten obeboelig. ...

148 omdömen om Jp Relining AB

Caroline U
Skrev om Jp Relining AB

Jättesnabb service med att boka en tid. Väl på plats var Lisa professionell, effektiv och lämnade allt snyggt och rent efter sig. Rekommenderas starkt!

Ulf G
Skrev om Jp Relining AB

Allt fungerade bra och enligt överenskommen plan. De små anmärkningar som fanns justerades snabbt i efterhand. Omfattande dokumentation på arbetet lämnades.

Kim K
Skrev om Jp Relining AB

Professionellt bemötande jag och väldigt tillmötesgående.

Svar från Jp Relining AB

Hej Kim! Superkul att höra att du fick ett bemötande i världsklass. Stort tack för ditt omdöme.

Örjan N
Skrev om Jp Relining AB

Bra bemötande Förväntningarna var stora efter ett första möte, men: Otydliga fakturor Felaktiga fakturor (ej enligt upphandlat avtal) Lång tid att utföra beställningarna

Ingemar H
Skrev om Jp Relining AB

Snabb och bra respons. Två timmar efter anmälan fick vi hjälp att spola avloppsledningen.

Svar från Jp Relining AB

Hej Ingemar H! Vad härligt att det gick både snabbt att få hjälp och att stoppet blev löst. Tack för din feedback och ha en riktigt fin dag.

Kenneth O
Skrev om Jp Relining AB

Snappt besked efter kontakt mycket kunnig och noggrann tekniker som filmade avloppsrören jag är mycket nöjd med arbetet .

Svar från Jp Relining AB

Hej Kenneth O! Tack för ditt omdöme! Riktigt roligt att höra att du fick snabb hjälp och att du blev riktigt nöjd! Ha en fin dag.

Daniel A
Skrev om Jp Relining AB

Bra bemötande av ledning. Bemötandet är trevligt samt med engagemang. Går extra milen för att hålla kunden nöjd.

Svar från Jp Relining AB

Hej Daniel A! Jätteroligt att läsa att du fick det lilla extra både i bemötandet och utförandet. Tack för din feedback. Ha en fin dag.

Joakim B
Skrev om Jp Relining AB

slarviga, dålig på återkoppling, ingen svarar när man ringer.

Svar från Jp Relining AB

Hej Jocke B! Tack för din feedback. Vi har haft lite strul med våran växel, det är nog det du upplevt. Vi strävar alltid efter att återkoppla så fort vi bara kan. Vi ber om ursäkt att du hade svårt att nå oss. Hör gärna av dig till oss om du har andra synpunkter, det gör oss bara bättre. Ha en fin dag.

Hasse J
Skrev om Jp Relining AB

Bra och snabb service, bra bemötande.

Svar från Jp Relining AB

Hej Hasse J! Tack för ditt omdöme. Riktigt rolig läsning för oss, superkul att du fick snabb och bra service och att bemötandet var i världsklass. Ha en trevlig dag.

Brf Tre Lejon På Norra Älvstranden B

Det gick jättebra, det enda som ställde till det lite är mejl från så många olika personer. Jag missade något pga av det. Annars är vi nöjda med utförandet och bemötandet.

Svar från Jp Relining AB

Hej BRF Tre Lejon på Norra Älvstranden B! Stort tack för din feedback, den gör oss bättre. Jag vet inte riktigt vad som kan ha hänt med att det var många personer inblandade i mejl men jag antar att det var över våra avdelningar och att något trillade mellan stolarna, vi ber om ursäkt om det missades någon info. Skönt att höra att själva utförandet gick som det skulle och att ni blev nöjda. Ha en fin dag.

Rune L
Skrev om Jp Relining AB

Fick ett akut stopp i avloppstam. Snabb hjälp inom någon timme efter beställning. Trevligt bemötande vid ankomst, problemet större än väntat- löstes av tekniker på plats med påkallad hjälp från arbetsledare/företaget. Utmärkt och klar avrapportering med klar dokumentation/film fil pr mail inom några dagar efter åtgärden avslutats. Prismässigt i paritet med övrig firmor på marknaden. Mvh Rune L Brf M-10

Svar från Jp Relining AB

Hej Rune L! Stort tack för din feedback! Super härlig läsning där du både fick mer hjälp än förväntat och att bemötandet var i världsklass. Vi strävar alltid efter att göra det lilla extra för att man som kund ska bli super nöjd. Ha en fin dag.

Per M

Professionellt bemötande och utförande

Svar från Jp Relining AB

Hej Per M! Stort tack för ditt omdöme! Superhärligt att du blev väldigt nöjd med både utförande och bemötandet. Ha en riktigt trevlig fredag.

Gunnar N
Skrev om Jp Relining AB

Det funkar alldeles utmärkt vid de tjänster jag beställt, typ avloppstopp. bra personal o snabb service

Svar från Jp Relining AB

Hej Gunnar N! Det gläder oss att höra att du är super nöjd med servicen och utförandet av avloppsstopp. Ha en riktigt fin dag.

Emelie A

Jätte kunniga, bra återkoppling

Svar från Jp Relining AB

Hej Emelie A! Superhärligt att höra att både kompetensen och återkopplingen fungera utmärkt! Stort tack för din feedback. Ha en fin dag.

Brf Ego B
Skrev om Jp Relining AB

Väntar på offert för relining.

Svar från Jp Relining AB

Hej Brf Ego B! Stort tack för ditt omdöme! Härligt att vi får chansen att räkna på en offert för just din fastighet. Vi arbetar så fort vi bara kan för att du ska få din offert. Ha en fin dag.

Seliks Bilskadecenter Ab S

Utmärkt snabb 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

Svar från Jp Relining AB

Hej Seliks Bilskadecenter AB S! Stort tack för din feedback. Härligt att du fick en utmärkt snabb hjälp =) Ha en bra dag.

Martin L
Skrev om Jp Relining AB

Snabbt svar på fråga om uppdrag. Utfört inom överenskommen tidsram. Resultat väl godkänt, rekommenderas. Underhålls spolning av en större BRF, ca 220 lgh. Efterspolning på 2 lgh som ingick i garanti från underhållsspolning. Ytterligare 2 beställningar på spolningar som även de var väl utförda. Vi är nöjda kunder och kommer att fortsätta att beställa.

Svar från Jp Relining AB

Hej Martin L! Stort tack för er feedback! Tack för er utförliga beskrivning av er totala upplevelse av arbetet, super motiverande läsning där alla bitar vi vill att ni kunder ska uppleva uppfylls. Ha en bra dag.

Ulf E
Skrev om Jp Relining AB

Fick snabb och bra analys av mitt läckande avlopp. Jag räknade med en stor reparation men filmningen visade att röret var helt. Var ett relativt enkelt fel men fick även hjälp att få hem en rörmokare som snabbt åtgärdade problemet. Mycket bra bemötande och service.

Svar från Jp Relining AB

Hej Ulf E! Tack för ditt omdöme! Härligt att det inte var så farligt som du initialt trodde, ibland kan det bara vara skönt att veta om det är ett stort problem eller något som i det här fallet var ganska enkelt avhjälpt. Ha en bra dag.

Urban L
Skrev om Jp Relining AB

Vi valde bort JP Spol & Relining AB och anlitade ett företag utanför Stenungsund som utförde ett utmärkt arbete.

Svar från Jp Relining AB

Hej Urban L! Tack för ditt omdöme. Hoppas att du blev nöjd med din valda leverantör och vi önskar dig en fortsatt bra dag.

Leif K
Skrev om Jp Relining AB

Trevligt och professionellt bemötande innan, under och efter den relining vi fick utfört i vårt radhus. Duktiga tekniker som jobbade snabbt, rent och effektivt. Rekommenderas

Svar från Jp Relining AB

Hej Leif K! Stort tack för ditt omdöme! Riktigt roligt att höra att du fick ett trevligt och professionellt bemötande och att vi kunde leverera ett riktigt bra slutresultat! Ha en fin dag.

Malin E
Skrev om Jp Relining AB

dyra och enormt dåliga på att svara i tfn

Svar från Jp Relining AB

Hej Malin! Tack för ditt omdöme. Vill börja med att säga att det är väldigt tråkigt att du har fått denna upplevelse. Vi vill gärna följa upp ditt ärende och kommer försöka att kontakta dig inom kort för att se vad som hänt. Ha en fin dag!

Robert M
Skrev om Jp Relining AB

alltid snabba och flexibla när det är lite akut. toppen

Svar från Jp Relining AB

Hej Robert M! Tack för din feedback! Härligt att höra att det gick snabbt! Det är vår målsättning att kunna rycka ut när nöden kallar. Ha en fin dag!

Magnus R
Skrev om Jp Relining AB

Alla på JP som jag mötte var lugna, sakliga och proffsiga. Klart jag rekommenderar alla hit som behöver kunnig hjälp!

Svar från Jp Relining AB

Hej Magnus R! Stort tack för din feedback! Riktigt roligt att höra att allt gick kanon och att du fick ett trevligt bemötande och ett proffsigt utfört arbete. Ha en riktigt fin dag.

Love B
Skrev om Jp Relining AB

Bra bemötande, snabba leveranser, väldigt serviceminded. Bara bra att säga om JP.

Svar från Jp Relining AB

Hej Love B! Tack för ditt omdöme! Det gör oss väldigt glada att höra att både utförandet och servicen speglar vår vision av ett bemötande i världsklass! Ha en riktigt bra dag.

Gm gruppen moving message ab

Bra service och ringde enligt ök innan så vi kunde åka och öppna.

Svar från Jp Relining AB

Hej Gm Gruppen moving message AB! Stort tack för ert omdöme! Superkul att höra att allt gick kanon! Ha en trevlig fredag!

Anders F
Skrev om Jp Relining AB

Proffsigt från första bemötande till färdigt uppdrag

Svar från Jp Relining AB

Hej Anders F! Härligt att höra att du fick ett bemötande samt ett proffsigt utförande som man förväntar sig. Stort tack för din feedback!

Gtom Ab G
Skrev om Jp Relining AB

Kvalitet rakt igenom och snabb återkoppling. Riktigt kunniga och erfarna. Det märks! Mvh Daniel Lindstedt GTOM AB

Svar från Jp Relining AB

Hej Gtom AB G! Tack för ditt omdöme! Riktigt roligt att höra att allt flöt på som förväntat och att du blev riktigt nöjd!

Anders L
Skrev om Jp Relining AB

Vi köpte relining av av JP och de levererade enligt överenskommelsen

Svar från Jp Relining AB

Hej Anders L! Vi tackar för ditt omdöme! Skönt att höra att allt gick precis som man förväntar sig som kund. Ha en fin dag!

Brf Viljan B
Skrev om Jp Relining AB

Ett bra bemötande av deras personal

Svar från Jp Relining AB

Hej Brf Viljan B! Stort tack för ert omdöme! Det gör oss riktigt glada att höra att bemötandet var i världsklass som förväntat! Ha en bra dag!

Jerker H
Skrev om Jp Relining AB

Det var för 4-5 år sedan vi hade med dem att göra. De var här och kollade och skulle återkomma. Trots flertalet kontakter under sommaren och hösten 2017 (de var här och filmade och skulle återkomma) och våren 2018 dök de sedan aldrig upp, svarade inte på mail så efter 8 månaders ytterligare väntan hittade vi ett annat företag som gjorde reliningen, hösten 2018, snabbt och smärtfritt utan tjafs.

Svar från Jp Relining AB

Hej Jerker H! Tack för ditt omdöme. Detta låter inte alls bra, vi försöker alltid vara snabba och i störta mån få en snabb återkoppling och åtgärd för dig som kund. Vi vill gärna följa upp vad som har hänt även om detta är ett bra tag sedan och organisationen såg annorlunda ut. Ha en fin dag!

Klarins Rör I Göteborg Ab K

Mycket bra service , snabba utryckningar. Bra bemötning

Svar från Jp Relining AB

Hej Klarins Rör i Göteborg AB K! Stort tack för er feedback! kul att vi kunde möte ert snabba behov och att bemötandet var i världsklass!

Mikael L
Skrev om Jp Relining AB

Jag fick en kamerabesiktnkng av röret men fick en dålig kopia som var svår att tolka och en offert på Relinkng som var hutlöst dyr.

Svar från Jp Relining AB

Hej Mikael! Tack för ditt omdöme! Tråkigt att höra och detta ska undersökas. Vi kommer försöka kontakta dig och gå igenom situationen. Ha en fin dag.

Mona B

Helt ok minns inte. När ni var här hör Gärna av er igen mvh Mona

Svar från Jp Relining AB

Hej Mona B! Tack för ditt omdöme! Skönt att höra att du blev nöjd fast det verkar vara ett tag sedan. Ha en fin dag!

Ann S
Skrev om Jp Relining AB

Bra bemötande. Tog lite tid innan de kom men proffsiga nr de väl var här

Svar från Jp Relining AB

Hej Ann S! Stort tack för ditt omdöme! Vi har väldigt högt tryck just nu men försöker hjälpa alla så fort vi bara kan. Skönt att höra att allt gick bra när vi väl kom på plats. Ha en fin dag.

Mats Bror Örjan Å
Skrev om Jp Relining AB

Snabb återkoppling, bra förslag på lösning Trevlig personal väldigt prisvärda

Svar från Jp Relining AB

Hej Mats Å! Stort tack för din feedback. Superkul att höra att både lösning, personal och återkoppling flöt på som rinnande vatten! Allt väl.

Makram H

Bästa service trevlig personal

Svar från Jp Relining AB

Hej Makram H! Stort tack för ditt omdöme! Riktigt motiverande att läsa att vårt bemötande är i världsklass som vi alltid strävar efter!

Stefan R
Skrev om Jp Relining AB

Köpte relining och kontakterna med JP var positiva. De missade visserligen ett avloppsrör först men det kan ha berott på dåliga ritningar och åtgärdades omgående.

Svar från Jp Relining AB

Hej Stefan R! Stort tack för ditt omdöme. Härligt att det löste sig bra, trots att det verkar ha missats ett avloppsrör, ibland är ritningarna gamla, eller har det skett en ombyggnation och ritningarna är inte uppdaterade,. Men härligt att allt blev bra i slutändan.

Novo Fastighet & Förvaltning Ab N

Vi på Novo har haft begränsad kontakt med JP. Den kontakt Vi haft har uppfyllt våra förväntningar till fullo.

Svar från Jp Relining AB

Hej Novo Fastighet & Förvaltning AB N! Stort tack för er feedback! Härligt att förväntningarna har möts då vi alltid strävar efter att leverera den bästa upplevelsen!

Storgatan 27 I Göteborg  Brf S

Mycket bra trevlig och proffsig personal

Svar från Jp Relining AB

Hej Storgatan 27 i Göteborg Brf S! Härligt att höra att både bemötandet och utförandet fungerat som förväntat! Stort tack för ert omdöme!

Robert L
Skrev om Jp Relining AB

JP Relining var ett av de företag jag hade ute offertförfrågan till för att relina våra avloppsrör. De verkade bra, intesserade, bra bemötande, proffsiga. I slutändan gick jobbet dock till annan firma.

Svar från Jp Relining AB

Hej Robert L! Kul att höra att vi fick vara med och räkna på arbetet och att vi speglade den upplevelsen vi själva vill förmedla. Hoppas det blev bra med den firman du slutligen valde. Tack för ditt omdöme!

Christian P
Skrev om Jp Relining AB

Relining fast pris, det behövdes gräva men de tog kostnaden för det

Svar från Jp Relining AB

Hej Christian P! Stort tack för ditt omdöme! Härligt att vi löse ärendet och att du fick den förväntade leveransen samt att priset blev som förväntat och att du fick lite mer hjälp därtill med grävningen. Ha en fin dag.

Peparim N
Skrev om Jp Relining AB

Jag hade ett avlopp som hade ett hål någon stans. Dom kom ditt med sina kameror och hittade vart de var fel. De åtgärdade felet och allt funkar perfekt.

Svar från Jp Relining AB

Hej Peparim N! Vi tackar för ditt omdöme! Vad härligt att vi kunde åtgärda sprickan och att systemet åter är i gott skick i många år framöver. Ha en riktigt fin dag!

Oscar A
Skrev om Jp Relining AB

Trevligt bemötande, snabbt utfört jobb. De filmade för offertgivning. Fick filmerna och detaljerad information. Bra kundmottagning.

Svar från Jp Relining AB

Hej Oscar A! Stort tack för ditt omdöme! Ni gör oss bättre! Kul att höra att bemötandet speglade vår vision av ett kundbemötande! Skönt att du blev nöjd med dokumentationen som alltid är en självklarhet som ditt kvitto på ett bra utfört arbete. Ha en fin dag.

Leif G
Skrev om Jp Relining AB

Bra service korrekt bedömning. Trevlig personal.

Svar från Jp Relining AB

Hej Leif G! Superhärligt att höra att både personalen och utförande flöt på som du hade förväntat dig! Stort tack för ditt omdöme! Ha en fin dag.

Jonas A
Skrev om Jp Relining AB

Mycket bra och proffsigt utfört

Svar från Jp Relining AB

Hej Jonas A! Jätteroligt att höra att vi upplevs efter vår vision av hur ett kundbemötande ska gå till! Stort tack för ditt omdöme!

Fastighets Ab F

Snabba jobb Korrekt bemötande Proffsiga hantverkare

Svar från Jp Relining AB

Hej Fastighets AB F! Vi tackar för omdömet! Skönt att höra att allt gick som förväntat både med tidsaspekten och kvalitén!

Jan Sigvard A
Skrev om Jp Relining AB

De var vänliga och försökte lösa problemet vi hade i rören.

Svar från Jp Relining AB

Hej Jan Sigvard A! Stort tack för ditt omdöme! Härligt att höra att det gick bra med arbetet.

Dag Olav W
Skrev om Jp Relining AB

Teknikern gjorde et bra jobb - men priset var alldeles för högt i och med RUT-avdraget. Känns som man blev lurad på pris

Svar från Jp Relining AB

Hej Dag Olav W! Tack för ditt omdöme! På våra offerter syns tydligt priset utan och med rut - avdraget just för att det inte ska bli några missförstånd, tråkigt att det blev så ändå. Det gläder oss att höra att du blev nöjd med arbetet.

Anders W
Skrev om Jp Relining AB

Väldigt bra servicetekniker på plats. Fungerade utmärkt.

Svar från Jp Relining AB

Hej Anders W! Tack för ditt omdöme. Härligt att höra att du blev nöjd med arbetet och utförandet!

Åsa J
Skrev om Jp Relining AB

Snabb och proffsig lösning på problemet med avloppsbrunn.

Svar från Jp Relining AB

Hej Åsa J! Skönt att höra att det gick både snabbt och att arbetet utfördes som förväntat! Tack för ditt omdöme.