Alla kategorier Jurist Skåne Malmö Juristfirman Mercantile i Malmö AB

Rundelsgatan 14, 211 36 Malmö — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Juristfirman Mercantile i Malmö AB

• Lars Gunnar L
    Lars Gunnar L skrev om Juristfirman Mercantile i Malmö AB
    Kan bara rekomendera företaget och dess personal
    Jag var skyldig en klient till Mercantile en större summa pengar och fick god hjälp att lösa situationen som var allvarlig för min del. Tack!
  • Carl P
    Carl P skrev om Juristfirman Mercantile i Malmö AB
    Vänligt och trevligt bemötande jag fick kontakten via en kompis som fått hjälp att sälja sin bostadsrätt. Lättsam stämmning med en proffsig och vettig inställning till mitt problem och hittade snabbt en lösning på tvisten med bostadsrättsföreningen.
  • Nils L
    Nils L skrev om Juristfirman Mercantile i Malmö AB
    Fick väldigt bra hjälp när min far dog. Behövde få bouppteckning gjord och hjälp med att sälja villan. De skötte allt utan att det kostade skjortan. Bra service och vänligt bemötande.
  • gustav l
    gustav l skrev om Juristfirman Mercantile i Malmö AB
    Sålde min bostadsrätt snabbt och korrekt, Hälpte mig verkligen i en svår situation i samband med min skilsmässa. Vettigt arvode och hjälp med deklarationen plus att deras goda kontakter i banken betydde ett snabbt besked till köparen och hans sambo.
  • Charlotte F
    Charlotte F skrev om Juristfirman Mercantile i Malmö AB
    Lögn och vilseledande information till både parter. Anlita inte denna firma!! Det var en mardröm och känner mig helt lurat av dem.

Rundelsgatan 14, 211 36 Malmö