Alla kategorier Bemanningsföretag Stockholms län Stockholm Östermalm Just in Time Hr AB

Just in Time Hr AB

Östermalmstorg 1, 114 42 Stockholm — Visa karta

Bemanningsföretag nära Just in Time Hr AB:

Regeringsgatan 82, STOCKHOLM
Vi hjälper er med er rekrytering! Läs mer ›
Joel T:
Proffsiga, engagerade och drivna. Den bästa erfarenheten vi har haft av ett rekryteringsbolag Joel Törnqvist VD, Safe Dental Partner

Ryssviksvägen 2A, NACKA
Vi hjälper dig med städning och lokalvård samt enklare vård och omsorg i samarbe... Läs mer ›
Git P:
Flyttstädning. Bra bemötande på telefon. Ok städning. Hade missat att putsa 2 fönster på utsidan. Åtgärdade snabbt.

Himlabacken 2, Solna
Top Team Serviceentreprenad AB erbjuder servicetjänster till både privatpersoner... Läs mer ›
Nina K:
Väldigt bra bemötande. Glada, trevliga, tillmötesgående och väldigt lösningsorienterade. Top team har hjälpt oss med städning av våra loka...

Läs vad 1 kund tycker om Just in Time Hr AB

• Abdul D
    Abdul D skrev om Just in Time Hr AB
    Jag har haft Blå & Gul 2 stockar Kampanj. Det gick bara sälja 2 dosor. Enligt avtalet jag hade full returrätt. Jag har ringt flera gångar till de innan datumet gått.

Jag har jag fått e-mail från Tobacco Company att de ska inte ha returer. Jag har kvar 1 stock och 8 dosor.

Jag har förlust på Blå & Gull Kampanj. Aldrig mer några varor från Tobacco Company Sweden AB.
    Jag tror Tobacco and company Sweden AB lurar tobak handlarna.

Jag uppmärksammar alla butiker om det här företaget.

Varning för Tobacco Company Sweden AB!

Köp aldrig varor från det här skumma företaget!

Östermalmstorg 1, 114 42 Stockholm