Köpte en kontinentalsäng. Ärlig och personlig service hela vägen. Grabbarna på Go go Bed förmedlar trygghet och har som mål att bemöta kundens alla önskemål. Rekommenderas starkt!
Den 5 juli beställde jag och min familj en säng på er hemsida. Sängen skulle levereras den 15 juli. Allt kom förutom resårbottnana. Alltså kan sängen inte användas, ringer er kundservice 2 gånger samma dag och blir lovad att resårbottnana ska komma med expressleverans senast fredag 22 juli. Fram tills dess blir vi kompenserade med 2 stycken luftmadrasser och en pump för att ha något att sova på under väntan. Då jag saknar bil blev jag tillsagd att ringa en taxi och åka till närmsta Jysk-affär med mina barn som båda är under... 3 år. Den ena luftmadrassen levererades med pyspunka och den andra luftmadrassen har under de få timmar den används fått hål i sig. Har som sagt även 2 små barn som kommer in varje natt för trygghet och närhet i sängen. Idag, måndag 25 juli, ringer jag kundservice återigen och undrar var resårmadrasserna som skulle levereras förra veckan är. Jag får då reda på att resårmadrasserna numera är slutsålda och kommer till huvudlagret 28 juli och kan levereras ca 8-15 arbetsdagar efter detta. Hur i hela friden är detta ens möjligt hos ett så stort bolag som Jysk? Har nu pratat med er 4 gånger idag men står här fortfarande utan en säng, trots att den är betald sen 8 juli. Detta är under all kritik och lösningen från Jysk är en kreditering på sängen samt ett presentkort på hela 500kr. Otroligt besviken! Eftersom jag nu blivit lovad leverans vid 2 separata tillfällen och likväl står utan säng så måste jag väl kunna beställa motsvarande säng hos ett mer pålitligt företag och fakturera Jysk?