Golv
en del av K3 Gruppen AB

Våra golvläggare utför allt från underhåll & golvslipningar, läggning av massiva trägolv så som fiskbensparkett, till läggning av klickgolv.

Vi tycker det är det superroligt att hjälpa våra kunder rätt i djungeln av olika produkter och behandlingar.

Vi utför behandlingar med lack, olja, lut, hårdvaxolja, såpa m.m.

Inget jobb är för litet eller för stort.

Vi slipar med moderna maskiner för att få så lite påverkan för kunden som möjligt.
Karlbergsvägen 63
113 35 Stockholm — Visa karta

Läs vad 104 kunder tycker om Golv

• Magnus R
    Magnus R skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Väldigt bra bemötande och slutresultat. Vi slipade och behandlade fiskbensparkett och furugolv. Kan varmt rekommendera K3 och kommer inom närmsta månaden beställa deras tjänst igen. Läs mer
  • Patrik A skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Arbetet bestod av golvslipning av gammalt trägolv. Mycket trevligt bemötande av såväl kontor som golvslipare. Det uppstod ett litet missförstånd kring färg av golvet. Detta skötte företaget mycket proffsigt och kundvänligt. Vi är nöjda med arbetet och kan absolut tänka oss att använda K3 Gruppen för ytterligare arbeten. Rekommenderas! Läs mer
  • Johan I skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Superbra och håller vad de lovar. Tydliga och raka besked genom hela processen och därför inga överraskningar. Var inte billigast, men heller inte bland de dyrare, men gav omedelbart ett bra intryck och därför valde vi K3. Helt enkelt proffsigt! Läs mer
  • Kate S skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Beställde golvslipning med pigmenterad olja. Företaget kom som utlovad och utförde ett noggrant arbete till full belåtenhet.
    Kate Sumer Läs mer
  • Anette F skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Beställde golvslipning och lackning. Bra bemötande, snabbt utfört de missade/hann inte med en tröskel. De erbjöd sig att komma tillbaka en annan dag. Läs mer
  • Bijan K skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Rekommenderar varmt K3 Gruppen och golvarbetet de gjorde hos oss. Vi hade blivit lämnat med ett "förstört golv" av en annan firma, när jag turligen kom i kontakt med Oskar på K3.

Han var snabb och tillgänglig, skickade samma dag över Nelzon (golvslipare) till oss och tittade på arbetet som behövdes göras. Någon dag senare fick jag offert och någon dag senare var Nelzon på plats och påbörjade golvslipningen.

Knappt en vecka efter min första kontakt med Oskar, var arbetet (50 kvm govslipning + hårdvaxolja med vitpigment) genomfört, trots semestertider, och vi var/är mycet nöjda med resultatet och bemötandet under hela perioden. Läs mer
  • Björn J skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Köpte golvslipning. I huvudsak blev jobbet väl utfört, men vi har hittat en del missar efterhand. Det blev också lite rörigt när vi hade bestämt tid för att titta på pigmentering och ingen dök upp. Vi fick inte heller någon ursäkt efter händelsen.
    Men i övrigt var bemötandet snabbt och korrekt och tidsplanen hölls på ett bra sätt. Läs mer
    2018-08-16 K3 Gruppen svarar Björn J
    Hej Björn,
    Det var du och jag som bestämt tid som jag missade.
    Jag ber om ursäkt att jag inte kom på mötet.
    Vi har ingen info om att det var nåt som var fel i ert projekt, jag kommer kontakta dig för åtgärd.

• Tua B
    Tua B skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Mycket smidigt och snyggt jobb. Golvet blev jättebra! Läs mer
  • Karin G skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Slipning, lagning och oljning av ett mycket slitet till vissa delar skadat och vattenskadat parkettgolv.
    K3 /Oscar kom snabbt, gjorde besiktning, rekommenderade att laga och slipa istället för att lägga ett helt nytt golv. Tack för bra råd!
    Allt gick fort utom en liten efterjustering som dröjde lite längre.
    De som gjorde jobbet var två glada killar, lätta att prata med.
    Vi fick hjälp med val om vilken behandling golvet skulle ha och även råd gällande fortsatt skötsel. All kommunikation/ våra olika frågor per e-post blev snabbt besvarade.
    Vi är nöjda med vårt "nya" , fina golv Läs mer
  • Thomas Ö skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Köpte golv slipning av parkettgolv och blev väl bemött och resultatet alldeles utmärkt. Läs mer
    K3 Gruppen, K3 Gruppen gillar detta
  • Mats F skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Golvslipning, bra utfört, höll tider, snabba svar på mail m m Läs mer
    K3 Gruppen, K3 Gruppen gillar detta
  • Mattias B skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Supersnabba, professionella, passade tider. något dyra, men för servicen är var det värt det! Läs mer
  • Inger Ö skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Golvslipning
    Utmärkt bemötande
    Mina förväntningar om ett fint golv infriades Läs mer
  • Elin S
    Elin S skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Beställde golvslipning och behandling av parkett. Trevligt bemötande från start med offerter och Oskar mötte upp oss i butik och rådgjorde vid val av behandling. Arbetet tog kortare tid än vad vi trodde och vi hade bra kontakt med arbetsledaren under dagen. Rekommenderas. Läs mer
  • Klas A
    Klas A skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Snabbt, enkelt och bra resultat.
    Vi är mkt nöjda
    //Klas Läs mer
  • Hans-Olof S skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Golvslipning och lackning. Blev väldigt positivt bemött både vad gäller offert, arbete och fakturering. Ordning och reda samt kontinuerlig kommunikation och återkoppling. Inte billigast med bästa valet! Läs mer
  • Annika A skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Jag trodde att våra golv och vår trappa var bortom all hjälp! Jag kontaktade K3-gruppen och inom kort kom Walther och trollade. Våra golv blev som nya, vi begriper fortfarande inte vad som hände!
    Tack K3-gruppen!! Läs mer
  • Niclas M skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    + Golvslip, vitpigmentering och hårdvaxolja
    + Fantastisk service
    + Underbart resultat
    - Blev något dyrare än offert. Läs mer
  • Emma L skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Snabba, pålitliga och trevliga! K3-gruppen har vid flera tillfällen gjort målningsjobb hos mig, är nöjd. Läs mer
  • Petra B skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Beställde golvslipning av vår ekparkett. Väldigt fint resultat. Snabbt att få tid. Läs mer
  • Stefan R skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Jag anlitade K3 Jruppen för att slipa och pigmentera mitt parkettgolv. Jag hade en målbild hur jag ville att resultatet skulle bli och jag måste säga att resultatet blev över förväntan. Hantverkarna visade att de verkligen kunde sin sak och jag fick ett bra bemötande. Det fanns vissa repor och skador i parketten som de lagade så bra att det ser ut som nytt. Läs mer
  • Eric J
    Eric J skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Har bara gott att säga om K3, kunde inte ha blivit bättre! Läs mer
  • Lars B
    Lars B skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Mycket kundorienterad personal som tog väl hand om mig från första kontakten.
    Vi slipade om golven i 2 rum och fick dem pigmenterade så att det blev samma nyans i rummen trots olika träslag.

De gjorde ett fantastiskt fint arbete och vi är mycket nöjda med allting! Läs mer
  • Ola B skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Proffesionellt skött, från första kontakt till genomfört arbete. Läs mer
  • Christina E
    Christina E skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Jag fick mina golv slipade och hårdvaxoljade. Fick mycket trevligt bemötande, de genomförde jobbet på mkt kort varsel, smidig planering och superfint resultat! Duktiga och noggranna. Kan bara ge de det bästa betyget. Läs mer
  • Per W skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Jag anlitade KG-gruppen för slipning, pigmentering och hårdvaxinoljning av parkettgolv och är mycket nöjd.

Nöjd kund i Danderyd Läs mer
  • Viktor B skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Snabbt svar på offert, bra bemötande, smidigt jobb med vårt golv. Dock slabbades lite färg på listerna. Läs mer
    2018-02-28 K3 Gruppen svarar Viktor B
    Hej Viktor,
    Tack för din reco! Det som blivit skadat på listerna är vårt ansvar.
    Jag kommer kontakta dig för att måla på dom.

• Stefan J skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Mycket medgörliga och serviceorienterade, riktigt fint slutresultat! Läs mer
  • Andreas B skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    K3 gav en snabb, personlig och professionell återkoppling på vår förfrågan samt god hjälp i alla de val som skall utföras. Slipning och ytbehandling utfördes på utsatt tid till utsatt kostnad och noggrant/snyggt genomfört. Vi är väldigt nöjda och rekommenderar K3 till andra med golvslipningsplaner. Läs mer
  • Pelle L skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Offertnivå i nivå med övriga aktörer.
    Flexibla med tid för genomförande, (man vill ju vara bortrest när golv slipas och lackas). Resultatet: Ett väldigt slitet parkettgolv och trappa med ett väldigt tjockt lager gammalt lack är numera som ett sprillans nytt golv. Otroligt nöjd med detta resultat som jag inte trodde var möjligt!
    Extraservice i form av att släppa in och mata katten gjordes med ett leende.

//Pelle Läs mer
  • James S
    James S skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Vi hade bråttom med ett golvslipningsuppdrag och K3 Gruppen var väldigt tillmötesgående. Vi fick tid samma vecka och allting gick smidigt till. Utförandet var väldigt proffsigt och resultatet var mycket bra. Priset var helt marknadsmässigt.

Skulle absolut rekommendera K3 Gruppen. Läs mer
  • Carl H skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Väldigt trevliga och levererade ett superresultat! Läs mer
  • Claudia E skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Bra kommunikation via mejl, snabba svar, trevligt bemötande, följer upp hur det har gått.

Handverkarna var inte i tid. Även om det enbart var 10 min så är det störande om man ska iväg till jobbet.

Sammanfattningsvis mycket nöjd. Resultatet blev väldigt fint Läs mer
    2018-02-01 K3 Gruppen svarar Claudia E
    Hej Claudia,
    Vi är mycket måna om att vara i tid och är medvetna om att minuterna på morgonen är viktiga. Ledsen att vi inte var i tid denna gång! Ska ta upp det med killarna.
    Tack för din feedback!

• Björn M skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    K3 slipade våra golv o målade om trappa o kök i Gamla Stan. Vi är så nöjda o kan verkligen rekommendera dem. Riktiga Proffs från rådgivning, till utförande Läs mer
  • Gustav F skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    K3-gruppen var hemma hos mig och slipade mitt parkettgolv i vardagsrummet. De la även på en behandling efteråt. Jag är supernöjd med resultatet som faktiskt blev över förväntan. Läs mer
  • Kristian P
    Kristian P skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Anlitade K3 för slipning/lutning/behandling av äldre furugolv. Fick ett mycket bra bemötande med tips/råd på behandling. Arbetet utfördes och var klart under överenskommen tid. Mycket nöjd med resultatet och kan verkligen rekommendera att använda K3 gruppen för den här typen av jobb. Läs mer
  • Julianna T skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Mycket snabb och effektiva golvslipare.
    Utomordentligt trevliga och bra på alla sätt.
    Golvet blev super!!!!! Läs mer
  • Frida C skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Vi slipade och hårdvaxoljade vår parkett och det blev superbra. Trevligt bemötande rakt igenom! Läs mer
  • Oscar O skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Vi slipade och vitpigmenterade hela övervåningen och är jättenöjda med resultatet. Golvet blev perfekt och även lister och detaljer blev över förväntan. Arbetet gick snabbt och vi kan varmt rekomendera K3 golv. Läs mer
  • William F
    William F skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    K3 kom dagen efter att jag ringde och slipade mina golv samt behandlade. Det var klart inom tre dagar som avtalat och resultatet blev strålande.

Mycket uppskattat att de kunde komma med så kort varsel. Läs mer
  • Cecilia S skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Mycket hjälpsamma och bra resultat! Läs mer
  • Christer C skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    K3 har slipat och vaxat mitt gamla parkettgolv. Man har gjort ett bra jobb. Kom och avslutade på överenskommen tid, samt uppträtt mycket trevligt och tjänstvilligt på,plats. Läs mer
  • Sofie A skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Jag är super nöjd! Trevlig personal med ett jätte bra resultat. Fick hjälp av Zahra under helgen när hon var ledig och jag fick svar på allt jag undrade. Jag vet att det inte förväntas vilket visar hennes goda engagemang.

Ni får 11 av 10 i betyg! Läs mer
  • Curt K
    Curt K skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Mycket proffsig hantering från första besöket där K3 berättade vad som skulle göras, hur vi skulle förbereda innan åtgärd och vad vi skulle göra efter åtgärden var utförd.
    Slipningen och målningen av golvet utfördes också mycket proffesionellt.
    Olägenheten för oss under tiden arbetet utfördes var minimalt.
    Vi återkommer gärna till K3-gruppen om vi ska göra annan renovering i vår lägenhet. Läs mer
  • Tobias R skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Snabb återkoppling vid första kontakten, gjorde ett seriöst intryck från början, de lämnade en tydlig offert. Arbetet gjordes utan att några problem uppstod. Läs mer
  • Stefan H skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    K3 gruppen har nyligen hjälpt oss med att renovera vårt vadagsrum. De målade väggar och tak lister och fogar samt slipade/ pigmenterade/vaxade golvet.
    Allt arbete utfördes med stor noggrannhet och inom den offererade tidsramen.
    Imponerande. Vi är helnöjda.

Bästa hälsningar
    Marie och Stefan Hallberg
    Krukmakargatan 8
    Stockholm Läs mer
  • Gustav E
    Gustav E skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Anlitade K3 för slipning, nåtning, pigmentering samt hårdvaxoljning av vårt köksgolv. Dessutom var golvet i dåligt skick på sina ställen och behövde repareras.

Vi är otroligt nöjda med resultatet och kontakten med K3!

Proffsigt, snabbt och enligt offert.
    Kommer att anlita K3 igen när vi ska slipa golvet i resten av lägenheten. Läs mer
  • Eric Å skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Vill bara tacka för ett fantastiskt fint jobb som ni gjorde hos mig.
    Slipning av ekparkett med hårdvaxolja. Supersnyggt resultat!

Allt funkade bra, enkelt att boka, allt jobb gjordes när det var sagt och fakturan höll sig till offerten också, vilket alltid är tacksamt!

Tack så mycket! Läs mer
  • Britt-Inger N skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Jag är mycket nöjd med mitt nyslipade och oljade parkettgolv. Alt fungerade jättebra från första kontakten till arbetet var avslutat. Rekommenderar därför gärna K3 Gruppen! Läs mer
  • Anders B
    Anders B skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Vi slipade om parketten i Kök hall och vardagsrum.
    Vi fick en offert som vi godtog det kom 2 trevliga killar som passade tiden och vi gick igenom jobbet och blev rekommenderade en matt lack.
    jobbet utfördes på överenskommen tid och vi är mycket nöjda med resultatet den matta lacken är så mycket bättre än originalet och inga extra kostnader lades på.
    några veckor efter jobbet ringde K3 gruppen upp för att kolla att vi var nöjda och att inga frågor återstod SNYGGT andra hantverkare borde gå på kurs hos er!!
    MVH Anders Bergdahl Läs mer
5.0 / 5 — 1 reco