Aktiv på Reco.se sedan 2015
Våra golvläggare utför allt från underhåll & golvslipningar, läggning av massiva trägolv så som fiskbensparkett, till läggning av klickgolv.

Vi tycker det är det superroligt att hjälpa våra kunder rätt i djungeln av olika produkter och behandlingar.

Vi utför behandlingar med lack, olja, lut, hårdvaxolja, såpa m.m.

Inget jobb är för litet eller för stort.

Vi slipar med moderna maskiner för att få så lite påverkan för kunden som möjligt. Läs mer

Läs vad 123 Läs vad Golv

• AMANDA B skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB

2019-06-12

Golven blev toppenfina och K3's projektledare var väldigt kompetent och hjälpsam när vi hade frågor och funderingar. Extra plus i kanten för att han även gjorde hembesök för att kika på golven innan vi körde igång. Det gjorde att vi kände oss väldigt trygga! Läs mer
  • Per L
    Per L skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB

2019-05-18

Trevligt bemötande snabb offert
    Bra pris
    Kom på utsatt tid
    Trevlig personal
    Jätte nöjd med jobbet Läs mer
  • Tomas B
    Tomas B skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB

2019-05-16

Vi beställde golvslipning och ytbehandling i ljus ton i hela huset. Servicen var utmärkt från första telefonsamtalet tills fakturan kom. Jobbet gjordes i snabb takt och resultatet blev på högsta nivå. Positivt var att priskalkylen höll utan överraskningar. Kan rekommendera starkt till er andra. Läs mer
  • Helene M skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB

2019-04-14

Vi anlitade K3 Gruppen för att slipa och behandla ett gammalt brädgolv i vårt hus. När resultatet inte blev som vi hoppats efter första slipningen var de mycket tillmötesgående och kom ut redan dagen efter, på en lördag, och gjorde om arbetet. Slutresultatet blev jättebra och vi är mycket nöjda! Vi rekommenderar utan tvekan K3 Gruppen! Läs mer
  • Chris T skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB

2019-03-27

Bra personer att ha och göra med. Och fint golv fick jag Läs mer
  • Jesper J skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB

2019-03-18

Väldigt bra resultat. Vi hade ett mycket slitet ask parketgolv. Det slipades, vitbetsades och lackades med matt tvåkomponentslack. Golvet ser i princip helt nytt ut. De kunde påbörja jobbet veckan efter vi talat med dem. De var nogranna, inget slarv har upptackts. Ok pris, inte det billigaste men inte heller dyrast. Jag kan absolut rekomendera dem. Lätta att få kontakt med både på mail och telefon, svarar på mail inom någon timme. Läs mer
  • Bo D skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB

2019-03-01

Slipning av furugolv vilket utfördes snabbt och med bra resultat.
    Trevligt bemötande från företaget och snabbt svar vid offertförfrågan. Läs mer
  • Lisa V skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB

2019-02-01

Anlitade K3 Gruppen för att slipa mitt golv. Bra kontakt och snabb service. Golvet blev som nytt och jag är supernöjd! Läs mer
  • Åsa M skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB

2019-01-26

De nåtade och vitlutade golven med hårdvaxolja blev fantastiskt fint! Tom bättre än vad jag hade förväntat mej. Tiderna hölls och bra service! Läs mer
  • BRF Livbojen M skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB

2019-01-15

Vi beställde golv och golvläggning på 240 kvm. K3 gruppen var mycket proffsiga från början till slut och resultatet blev mycket bra. Särskilt tack till Oskar för proffsigt bemötande i de kontakter vi hade. /BRF Livbojen Läs mer
5.0 / 5 — 1 reco