Golv

Golv en del av K3 Gruppen AB

Våra golvläggare utför allt från underhåll & golvslipningar, läggning av massiva trägolv så som fiskbensparkett, till läggning av klickgolv.

Vi tycker det är det superroligt att hjälpa våra kunder rätt i djungeln av olika produkter och behandlingar.

Vi utför behandlingar med lack, olja, lut, hårdvaxolja, såpa m.m.

Inget jobb är för litet eller för stort.

Vi slipar med moderna maskiner för att få så lite påverkan för kunden som möjligt.

Läs vad 173 Läs vad Golv

• 2021-07-22
    Vi anlitade K3 Gruppen för att lägga nytt och slipa befintlig fiskbensparkett. Vi fick ett oklanderligt bemötande och resultatet överträffade våra förväntningar! Kan verkligen rekommendera K3 Gruppen och kommer anlita dem igen.
    Hej Adam! Vad härligt att ni blev nöjda med golvet:) Tack för fin rekommendationsorden. Hoppas resten av sommaren blir toppen! Bästa hälsningar, K3 Gruppen Golv
  • 2021-07-07
    K3 gruppen la två nya parkettgolv. Arbete gick smidigt och resultatet blev mycket bra
  • 2021-07-01
    Har använt företagets tjänster 2 gånger för att slipa våra golv. Både furu och parkettgolv har de slipat och behandlat med helt fantastiskt resultat. Alla ojämnheter är borta och golven ser ut och känns som helt nya.
    Mycket trevligt bemötande både på mejl och telefon. Har bara positivt att säga om dem. Rekommenderas verkligen med högsta betyg!
    Hej Johanna, Vad kul att du känner dig nöjd med golven :) Tack för det fina betyget! Bästa hälsningar, K3 gruppen Golv
  • 2021-06-29
    Bra råd inför golvläggningen. Enkelt att boka tid. Bra utfört arbete på utsatt tid! Jag är mycket nöjd!
  • 2021-06-28
    Jag är supernöjd med hjälpen jag fick av K3 och Daniel! Mina slitna furugolv blev jättefina och precis så som jag var ute efter. Diskuterade fram och tillbaka med Daniel hur jag skulle få dom naturliga och aningen vita utan att gå mot det gula och fick väldigt bra vägledning. Rekommenderar att göra ett färgprov mellan minst två olika vilket jag gjorde, den ena blev inte alls som jag tänkt mig men den andra blev helt perfekt! Stort tack K3!
    Hej Emelie! Tack för dom fina orden, vad härligt att du är nöjd! Ha en fin sommar :) Varma hälsningar K3 Gruppen Golv
  • 2021-06-24
    Duktiga. Rekommenderas.

Mycket försiktiga.
  • 2021-06-23
    Vi är otroligt nöjda med K3 Gruppen AB.
    Golven blev som nya, och snabbt gick det!
    Vi rekommenderar de starkt!
  • 2021-06-23
    Snabbt svar på alla frågor/ bra utfört arbete. Arbetet gällde slipning av parkett
  • 2021-06-22
    Väldigt bra bemötande från start till slut! Kreativa och lösningsorienterade. Slutresultatet blev kanon! Kan med värme rekommendera K3 för golvlagning och golvslipning👍
    Hej Rickard, vad kul att du blev så nöjd! :) Och tack för dom fina rekommendationsorden. Ha en fin sommar! Golv
  • 2021-06-21
    Snabba svar, ok pris, bra jobb o trevlig personal. Vet vad de håller på med.😁👍