Aktiv på Reco.se sedan 2015
Våra golvläggare utför allt från underhåll & golvslipningar, läggning av massiva trägolv så som fiskbensparkett, till läggning av klickgolv.

Vi tycker det är det superroligt att hjälpa våra kunder rätt i djungeln av olika produkter och behandlingar.

Vi utför behandlingar med lack, olja, lut, hårdvaxolja, såpa m.m.

Inget jobb är för litet eller för stort.

Vi slipar med moderna maskiner för att få så lite påverkan för kunden som möjligt. Läs mer

Läs vad 116 kunder tycker om Golv

• Lisa V skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB

2019-02-01

Anlitade K3 Gruppen för att slipa mitt golv. Bra kontakt och snabb service. Golvet blev som nytt och jag är supernöjd! Läs mer
  • Åsa M skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB

2019-01-26

De nåtade och vitlutade golven med hårdvaxolja blev fantastiskt fint! Tom bättre än vad jag hade förväntat mej. Tiderna hölls och bra service! Läs mer
  • BRF Livbojen M skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB

2019-01-15

Vi beställde golv och golvläggning på 240 kvm. K3 gruppen var mycket proffsiga från början till slut och resultatet blev mycket bra. Särskilt tack till Oskar för proffsigt bemötande i de kontakter vi hade. /BRF Livbojen Läs mer
  • Lovisa J skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB

2018-12-04

Toppen! Slipade och lagade sprickor i en gammal fiskbensparkett - vart nästan som ett nytt golv.
    Lätta att få kontakt med och få en tid som passade. Läs mer
  • Camilla J skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB

2018-11-22

Väldigt duktiga, effektiva och väldigt service inriktade.
    Vi blev väldigt nöjda med vårt golv och är redan nu sugna på att slipa och olja dom andra golven.
    Vi kommer absolut anlita K3 gruppen igen och rekommenderar starkt detta företag! Läs mer
  • Göran F skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB

2018-10-30

Slipa måla parkett golv
    Ok
    Allt perfekt Läs mer
  • Lars S skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB

2018-10-25

Slipning och lackering av parkettgolv, jag blev bra bemött. Läs mer
  • Paulina D skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB

2018-10-25

K3 slipade våra trappor inne och träveranda ute. Resultatet blev över förväntan! Trevligt bemötande, snabba hantverkare och jättefina golv. Kan verkligen rekommendera K3! Läs mer
  • Tony K
    Tony K skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB

2018-10-23

Rekommenderas varmt. Anlitade K3 Gruppen AB för golvläggning och färdigställa tre sovrum hemma. Är mycket nöjd med resultatet, service och vänligt bemötande hela vägen. Stort tack! Läs mer
  • Hans L skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB

2018-10-19

Nåtning, slipning samt lackning av köksgolv.
    Bemötandet har varit bra liksom resultatet. Jag hade väl hoppats att golvet skulle gnissla mindre efter arbetet (man lyckades bra på ett ställe, där en golvplanka var lös innan men inte vid köksbänken, där man ofta står och arbetar). Läs mer
5.0 / 5 — 1 reco