Golv

Våra golvläggare utför allt från underhåll & golvslipningar, läggning av massiva trägolv så som fiskbensparkett, till läggning av klickgolv.

Vi tycker det är det superroligt att hjälpa våra kunder rätt i djungeln av olika produkter och behandlingar.

Vi utför behandlingar med lack, olja, lut, hårdvaxolja, såpa m.m.

Inget jobb är för litet eller för stort.

Vi slipar med moderna maskiner för att få så lite påverkan för kunden som möjligt.

177 omdömen om Golv

Sedan starten hos Reco 2015
Adam H
Skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB

Vi använde K3 Gruppen för att göra ett antal renoveringar av vår lägenhet (slipa golv, lägga golv, bygga vägg, måla, mm), och vi var väldigt nöjda med arbetet. Tydlig och snabb kommunikation och noggrant arbete genom hela processen. Kan starkt rekommendera!

Svar från Golv

Hej Adam! Alltid kul från våran sida att kunna hjälpa till med flera olika typer av renoveringar! Betyder så mycket för oss att ni blev nöjda med hela arbetet! Tack så mycket för att du skrev ett omdöme! Hoppas vi ses i framtida projektet! Allt gott

Per M
Skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB

Vi behövde ytrenovera en lägenhet på Kungsholmen i Stockholm inför försäljning. De var mycket lätta att komma i kontakt med, fick offert dag två och dag tre var tre killar igång. De bedömde att jobbet skylla ta åtta dagar med de var klara på fem. Vänligt bemötande och genomgående proffsiga. Vi är supernöjda med hela upplevelsen.

Svar från Golv

Hej Per, Härligt att hela arbetet blev så smidigt och bra, tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme om oss! Bästa hälsningar,

Haiyan Q
Skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB

Snabbt att få offert, bra och noggrann arbete. Rekommenderas!

Ludde I
Skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB

Höll priset, deadline och gjorde ett superjobb! Otroligt trevliga - rekommenderas starkt!

Svar från Golv

Hej Ludde, Härligt att du blev nöjd med golvet. Och tusen tack för de fina betyget! Varma hälsningar, K3 Gruppen

Adam A
Skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB

Vi anlitade K3 Gruppen för att lägga nytt och slipa befintlig fiskbensparkett. Vi fick ett oklanderligt bemötande och resultatet överträffade våra förväntningar! Kan verkligen rekommendera K3 Gruppen och kommer anlita dem igen.

Svar från Golv

Hej Adam! Vad härligt att ni blev nöjda med golvet:) Tack för fin rekommendationsorden. Hoppas resten av sommaren blir toppen! Bästa hälsningar, K3 Gruppen

Martin N
Skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB

K3 gruppen la två nya parkettgolv. Arbete gick smidigt och resultatet blev mycket bra

Johanna A
Skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB

Har använt företagets tjänster 2 gånger för att slipa våra golv. Både furu och parkettgolv har de slipat och behandlat med helt fantastiskt resultat. Alla ojämnheter är borta och golven ser ut och känns som helt nya. Mycket trevligt bemötande både på mejl och telefon. Har bara positivt att säga om dem. Rekommenderas verkligen med högsta betyg!

Svar från Golv

Hej Johanna, Vad kul att du känner dig nöjd med golven :) Tack för det fina betyget! Bästa hälsningar, K3 gruppen

Josefin C
Skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB

Bra råd inför golvläggningen. Enkelt att boka tid. Bra utfört arbete på utsatt tid! Jag är mycket nöjd!

Emelie T
Skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB

Jag är supernöjd med hjälpen jag fick av K3 och Daniel! Mina slitna furugolv blev jättefina och precis så som jag var ute efter. Diskuterade fram och tillbaka med Daniel hur jag skulle få dom naturliga och aningen vita utan att gå mot det gula och fick väldigt bra vägledning. Rekommenderar att göra ett färgprov mellan minst två olika vilket jag gjorde, den ena blev inte alls som jag tänkt mig men den andra blev helt perfekt! Stort tack K3!

Svar från Golv

Hej Emelie! Tack för dom fina orden, vad härligt att du är nöjd! Ha en fin sommar :) Varma hälsningar K3 Gruppen

Olle T
Skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB

Duktiga. Rekommenderas. Mycket försiktiga.