Aktiv på Reco.se sedan 2015
Våra golvläggare utför allt från underhåll & golvslipningar, läggning av massiva trägolv så som fiskbensparkett, till läggning av klickgolv.

Vi tycker det är det superroligt att hjälpa våra kunder rätt i djungeln av olika produkter och behandlingar.

Vi utför behandlingar med lack, olja, lut, hårdvaxolja, såpa m.m.

Inget jobb är för litet eller för stort.

Vi slipar med moderna maskiner för att få så lite påverkan för kunden som möjligt. Läs mer

Läs vad 113 kunder tycker om Golv

• Lovisa J skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Toppen! Slipade och lagade sprickor i en gammal fiskbensparkett - vart nästan som ett nytt golv.
    Lätta att få kontakt med och få en tid som passade. Läs mer
  • Camilla J skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Väldigt duktiga, effektiva och väldigt service inriktade.
    Vi blev väldigt nöjda med vårt golv och är redan nu sugna på att slipa och olja dom andra golven.
    Vi kommer absolut anlita K3 gruppen igen och rekommenderar starkt detta företag! Läs mer
  • Göran F skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Slipa måla parkett golv
    Ok
    Allt perfekt Läs mer
  • Lars S skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Slipning och lackering av parkettgolv, jag blev bra bemött. Läs mer
  • Paulina D skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    K3 slipade våra trappor inne och träveranda ute. Resultatet blev över förväntan! Trevligt bemötande, snabba hantverkare och jättefina golv. Kan verkligen rekommendera K3! Läs mer
  • Tony K
    Tony K skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Rekommenderas varmt. Anlitade K3 Gruppen AB för golvläggning och färdigställa tre sovrum hemma. Är mycket nöjd med resultatet, service och vänligt bemötande hela vägen. Stort tack! Läs mer
  • Hans L skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Nåtning, slipning samt lackning av köksgolv.
    Bemötandet har varit bra liksom resultatet. Jag hade väl hoppats att golvet skulle gnissla mindre efter arbetet (man lyckades bra på ett ställe, där en golvplanka var lös innan men inte vid köksbänken, där man ofta står och arbetar). Läs mer
  • Marie G skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Parkettgolv som skulle slipas.
    Fick snabb kontakt via e-mail, de kom snabbt på besök och tittade och fick sedan offert samma dag.
    Golvet blev slipat på en dag, resultatet blev fantastiskt, bättre än vi kunnat drömma om.
    Mycket trevlig och snabb service, både av de som utförde jobbet och bokning/kontakt via mail.
    Mycket nöjda! Läs mer
  • Carl D
    Carl D skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Jag hade beställt golvslipning, men det visade sig att det behövde läggas helt ny parkett i stället. På mycket kort varsel så ordnade K3-gruppen detta, eftersom jag hade ont om tid att få allting fixat. Trots diverse hinder på vägen så blev allt klart i tid. Jag anlitade sedan K3-gruppen igen för lister (tak och golv) samt elarbete. Allting blev väldigt snyggt och ordentligt gjort. All kommunikation via telefon och e-post var dessutom oerhört tydlig, snabb, och hjälpsam. Jag blev väl informerad och konsulterad under hela processen. Kan väldigt varmt rekommendera K3-gruppen! Läs mer
  • Magnus R
    Magnus R skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Väldigt bra bemötande och slutresultat. Vi slipade och behandlade fiskbensparkett och furugolv. Kan varmt rekommendera K3 och kommer inom närmsta månaden beställa deras tjänst igen. Läs mer
5.0 / 5 — 1 reco