Aktiv på Reco.se sedan 2015
Vi arbetar med alla typer av målningsuppdrag och kan även hjälpa till med tjänster såsom el, något som ofta kommer upp i samband med större målningsprojekt.

Under utesäsongen så gör vi gärna fasader och andra projekt utomhus. Läs mer

Läs vad 69 Läs vad Målning

• Thomas D skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB

2019-07-15

Vi fick hjälp att måla om vårt radhus invändigt. Tre våningar samt målning av trapp.
    Under hela projektet har de varit väldigt lyhörda samt haft en bra dialog med oss.
    Resultatet var väldigt bra och vi kommer definitivt höra av oss till K3 gruppen nästa gång vi vill ha hjälp med något.
    Rekommenderas. Läs mer
  • Johan K skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB

2019-06-30

Byte av bänkskiva i kök och köksluckor samt målning. Skyddade/täckte golv och annat bra, rent och snyggt. Utmärkt hantverk avseende passform och fogar. Hög klass. Kan varmt rekommendera. Trevliga och håller tider och vad de lovar. Lättillgängliga. Läs mer
  • Johan M skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB

2019-06-27

Renoverade alla ytor i min lägenhet och blev mycket nöjd med arbetet. Ständig kontakt med Oskar, noga med faktueringar och killarna som målade hade mycket bra tips runt renoveringen.

Långt bättre än väntat. Läs mer
  • Christel K skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB

2019-05-18

Pålitliga, bra hantverkare. God kvalité och i tid. Läs mer
  • Linnea A skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB

2019-05-09

Med mycket kort varsel tog de sig an vårt uppdrag och blev klara innan vi kom hem från semester vilket underlättade mycket för oss. Kontakten var mycket smidig och vi fick väldigt snabba svar. Resultatet blev väldigt bra. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Joakim v skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB

2019-03-31

Jag målade två stora rum med K3 och de hjälpte mig även med lite snickeriarbeten. Från första mötet med Hampus var de riktigt smidiga, enkla att jobba med och vi blev jättenöjda med resultatet (stor skillnad från tidigare och rummen ser som nya ut!) Läs mer
  • Christina B
    Christina B skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB

2019-01-31

Målning av väggar, tak, fönster, dörrar och garderober. Snabb service, snabbt arbete. Resultatet över förväntan. Blev jättejättefint!
    Mer än nöjd och jag rekommenderar K3 gruppen vidare. Läs mer
  • Sandra S skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB

2018-11-15

Jag anlitade K3 gruppen för ommålning av min lägenhet. Redan dagen efter jag mailat de om hjälp var Hampus på plats hemma för att göra en bedömning av arbetet och tre dagar senare startade målarna sitt uppdrag. Proffesionellt bemötande från början till slut och jobbet var klart på en vecka. Rekommenderar verkligen K3 gruppen! Läs mer
  • Johan S skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB

2018-11-08

Otroligt väl bemötande. Punktliga till möten och tidsplaner. Blev väldigt nöjd av de tjänster jag köpte av dem.

Johan Läs mer
  • Halleberg Tomtägarförening N
    Halleberg Tomtägarförening N skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB

2018-11-01

Projektet gällde ommålning av vänthus på skärgårdsö, och K3 var en dröm att arbeta med. De infann sig snabbt på plats, levererade en fullgod offert inom några dagar och påbörjade arbetet i tid samt slutförde det före utsatt tid. Målarna var snabba, professionella och gjorde ett utmärkt arbete. Vid slitgenomgången hjälpte de oss att identifiera åtgärder vi själva kunde vidta för att förlänga vänthusets livstid, åtgärder som vi nu lagt till det årliga höstdagsverket.

K3 kan varmt rekommenderas, och ifrån första möte till faktura var deras bemötande trevligt och lyhört. Flera föreningsmedlemmar - med bakgrund i hantverk och måleri - har varit med och utvärderar arbetet och vi är alltigenom nöjda. En lokal, snabb, driven och resultatinriktad entreprenör! Läs mer
5.0 / 5 — 1 reco