Målning
en del av K3 Gruppen AB

Vi arbetar med alla typer av målningsuppdrag och kan även hjälpa till med tjänster såsom el, något som ofta kommer upp i samband med större målningsprojekt.

Under utesäsongen så gör vi gärna fasader och andra projekt utomhus.
Karlbergsvägen 63
113 35 Stockholm — Visa karta

Läs vad 56 kunder tycker om Målning

• Magnus H
    Magnus H skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Genomgående renovering av 115 kvm våning i innerstan. Våningen var ordentligt sliten, arbetet omfattade väggar, tak, slipning av parkett, nyläggning av parkett, elarbeten, persienner och stuckaturer inför försäljning.

Företaget accepterade en något pressad tidsplan och jobbade sedan hårt för att hålla den. Arbetet blev utomordentligt väl genomfört. Det var mycket lätt att komma i kontakt med arbetsledaren som var generös med att komma med råd och stöd. Han var också oerhört lyhörd och flexibel. Det blev en del ändringar och tillägg, jag var också mycket petig med detaljer och allt detta accepterades utan diskussioner. Trots det skenade inte fakturan iväg utan var inom offertens ramar.

Med tanke på ett professionellt, petnoga arbete och utmärkt kommunikation vill jag ge K3 mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Kristina P
    Kristina P skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    K3 målade våra fönster - snabbt, kunnigt, extremt trevlig bemötande! Ordning och reda på allt, inga problem med något. Vi behövde inte bry oss, de tog hand om allt. Vi är supernöjda! Dessutom bonusmålade de vår dörr, fastän det inte ingick i uppdraget. Stort tack! Läs mer
  • Jorgen K skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Arbetet utfördes med god kvalitet och kontakten med K3 funkade mycket bra. Läs mer
  • Emma B skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    K3 har varit helt fantastiska! Från första kontakten har de haft en enastående förståelse för våra behov, givit bra rådgivning och genomfört målningen snabbt, välgjort och klart på utlovad tid. Vår upplevelse är att K3 kombinerar professionalitet, kvalitet och kundvänlight på ett utomordentligt sätt. Vi är inte bara nöjda utan vi kommer att fortsätta att vara kunder och rekommenderar K3 till alla som frågar. Läs mer
  • Kenth A skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Utmärkt jobb och de håller vad de lovar. De som målade vårat jobb var väldigt noggranna och när jobbet var klart så städade upp otroligt bra. Som om de aldrig varit här. De höll även tiden de lovade att jobbet skulle vara klart. Ett mycket bra företag som vi kan rekommendera . Läs mer
  • Patrik R
    Patrik R skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Snabba och skickliga, noggranna. Ett bra utfört måleriarbete. Läs mer
  • Lina S
    Lina S skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Målningen var toppen!
    Sjukt bra service med både färgval och andra önskemål.
    Samt smidiga med tider etc Läs mer
  • Petri S
    Petri S skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Har anlitat K3 som underentreprenör flera gånger alltid med bra resultat ,alltid i tid som är viktigt för oss ,mycket nöjd Läs mer
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Vi anlitade K3 Gruppen för en invändig arenovering. Alla ytskikt i sex rum, en ny dörr i en innervägg och totalrenovering av all el.

Bemötande har genomgående varit väldigt bra och vi är väldigt nöjda med resultatet. Det har hela tiden varit lätt att prata med Oskar och lätt att få tag på honom och hantverkarna har varit trevliga och noggranna. Projektet växte delvis fram under tiden och vi hade en kontinuerlig dialog som funkade bra.

På ett projekt som detta vore det förvånande om det inte blev några missförstånd, vilket det blev ett par som t.ex. att snedtak/väggar på övervåningen inte tapetserades, men det åtgärdades omgående så fort det påpekades.

Om det är något vi är missnöjda med så är det att flera golv inte skyddades trots att vi påpekade att de var oskyddade. Två skulle ändå slipas, men det blev några mindre skador i köksgolvet och ett nylagt golv fick slipas om på grund av större hack i samband med rörmokeriarbeten. Vi kom dock överens om prisavdrag för detta som vi var nöjda med.

Vi är också missnöjda med en underentreprenör som anlitades för att avjämna ett golv och lägga in platonmatta i ett källarrum. Det var svårt att få kontakt med dem om detaljer kring utförandet och materialredovisningen var väldigt oklar.

I kontrast till detta står elektrikerna han samarbetar med som gjorde ett fantastiskt jobb och var otroligt lätta att göra med, allt blev precis som vi ville och bättre därtill.

Kan varmt rekommendera Oskar och K3 Gruppen för den här sortens renoveringar. Läs mer
  • Roger C skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Mycket trevligt bemötande
    Inget krångel
    Jobbet utfördes utan problem Läs mer
  • Anders H skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Finns bara bra saker att säga. Gjort ett fantastiskt snyggt jobb. Både projektledare och målarteamet väldigt träevliga och gör jobbet i tid även om vi ändrade och la till under jobbets gång. Läs mer
  • Ulla L skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Mycket bra bemötande, lätt att hålla kontakt. Målningen känns mycket välgjord och tiden hölls.

Ulla Liljekvist Läs mer
  • Fredrik W skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Bra offert, målarna kom in snabbt och Konstantin som var arbetsledare var mycket hjälpsam och kom med bra råd.
    Kommer anlita igen nästa gång! Läs mer
  • Pierre W skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Jäkligt nöjd med både jobb och framförallt inget krångel när jag fick offerten och ville båda lägga till Mer jobb och ha det utfört snabbt . Bra och trevlig service från dag ett ! Pluspoäng för trevlig personal Läs mer
  • Simon D skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Total renovering av ytskikt har K3 utfört åt oss. Superfint resultat och kanske ännu viktigare otroligt professionelt bemötande och pålitlighet gällande tider m.m! Läs mer
  • Pier M skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Bra service och fint resultat. Rekommenderar K3. Läs mer
  • Bo A
    Bo A skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Trevlig och förtroendeingivande personal, såväl på kontoret som på fältet.

Allt som vi hade kommit överens om utfördes med omsorg, och efteråt kom målaren på eget initiativ tillbaka och utförde de justeringar som han hade bedömt behövas.

När vi nästa gång behöver måleriarbeten, finns det ingen anledning att fundera på någon annan målerifirma. Läs mer
  • Hanna N skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    K3 var trevliga och kommunikativa i all dialog och utförde arbetet på utsatt tid. Väldigt kompetenta och tillmötesgående och skulle absolut använda dem igen! Läs mer
  • Stefan C skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Snabbt och professionellt bemötande. Kom som utlovat och gjorde ett mycket bra jobb.
    Trevliga och effektiva medarbetare.
    Kan starkt rekommenderas. Läs mer
  • Linnea W skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Otroligt proffsiga och lätta att ha att göra med. Resultatet blev dessutom superbra. Kan varmt rekommendera K3! Läs mer
  • Alicia A skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Trevligt bemötande och smidigt utförande, helt klart en nöjd kund! Läs mer
  • Fredrik W skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Vi anlitade K3 Gruppen för målning av vår fasad. Vi är super nöjda med arbetet och bemötandet vi fick. De kom när dem skulle, utförde arbetet enligt offerten och tog betalt precis de dem hade räknat på!

Oskar som var projektledare och killarna som utförde jobbet var mycket trevliga och tillmötesgående! Läs mer
  • Joel H
    Joel H skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Jag anlitade K3 när vi behövde måla om och slipa golven. Martin som vi hade kontakt med var snabbt ute med offert och hade ett väldigt trevligt bemötande från offert till fakturering. Arbetet vart utfört helt enligt mina förväntningar och jag kan starkt rekommendera dem för andra! Läs mer
  • Cornelia F skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Vi har beställt målning av tak, väggar samt fönster. Vi är nöjda med resultatet, vi har fått snabba och raka besked inget krångel.
    Enda problemet var språkförbristning mellan målare och elektriker. K3 hjälpte till med förmedling av snickare samt elektriker som kan vara ett stort problem mitt i semestertider. Albert som är målare är en riktig duktig yrkesman som vi vill ge dagens ros.
    Hälsningar Cornelia & Jörgen Falk Läs mer
  • Oskar K skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Grymt bra jobb och pålitligt!! Läs mer
  • Caroline R skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Trevligt och personligt bemötande. Arbetet utfördes noggrant och vi är mycket nöjda med slutresultatet. Läs mer
  • Victor E skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Anlitade K3 för att måla om tak och väggar, slipa och lacka golven samt byta ut och måla golvsocklar. Arbetet genomfördes fackmannamässigt och slutresultatet blev mycket bra.

Bemötandet har också varit trevligt och de utsatta tidsramarna har hållits. Läs mer
  • Ingrid S skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Trevligt bemötande o proffsigt utfört jobb. Läs mer
  • Harrisson V skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Jag behövde måla om golv och köksluckor. Fick offert dagen efter besiktningen utfördes. Arbetet påbörjades en vecka senare och var klar till utlovad tid. Resultatet uppfyllde mina förväntningar. Jag är mycket nöjd med hela processen. Läs mer
  • Eric R skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Då min lägenhet behövde målas om tog jag in tre offerter från olika målerier, valet föll på K3.
    Dom kom som utlovat och utförde exakt vad vi kommit överens om. De var inte företaget med billigast pris av de tre men eftersom allt gått som planerat är jag mer än nöjd! Jag kan starkt ge mina rekommendationer för detta företag.

Eric Roos Läs mer
  • John Z skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Jag anlitade K3 för ytskiktsrenovering, golvslip och en mindre ombyggnad. Jag blev proffsigt bemött och hade en kontaktperson som höll mig uppdaterad under hela processen. Jobbet blev klart på utsatt tid och resultatet var över all förväntan! Kan verkligen rekomendera detta företag! Läs mer
  • Denny R skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Bra service och klara för utlovat!
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Gregor M skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Vi har samarbetat med K3 under lång tid och är mycket nöjda med att jobba tillsamnans.
    Alltid bra jobb med kvalitet.
    Alla på firman är lätta att ha att göra med!
    Rekommenderas. Läs mer
  • Benny H
    Benny H skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Behövde snabbt hjälp att måla om hela lägenheten och slipa parketten, innan jag flyttade in i min nya lägenhet. Jag hade mindre än 3 veckor på mig och tänkte att det skulle bli svårt. Inga problem sa K3, vi fixar och det gjorde dom. Tack. Läs mer
  • Jan S skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Vi anlitade K3 för ommålning av vårt hus och i samband med det behövde också en del fasadbrädor bytas ut. Dessutom behövde ett nytt balkongräcke snickras till. Arbetet blev mycket väl utfört och kontakten med Timo, arbetsledare och den som utförde alla snickerijobb, var mycket god. Vi tycker arbetet blev mycket bra och snyggt. Läs mer
  • Jenny A skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    K3 bredskacklade och målade om väggar och tak innan vi flyttade in i vår nya lägenhet i Midsommarkransen. De gjorde ett fantastiskt jobb från första kontakten tills jobbet var klart. Det jag gillade mest med K3 var:

- Tydlig offert med detaljerad info kring vad som skulle göras och kostnader.
    - Alla vi kom i kontakt med på K3 var hjälpsamma och trevliga. Allt ifrån arbetsledaren till målarna och personen vi hade att göra med angående det administrativa. Vi fick även bra råd i uppstartsfasen som fick oss att tänka till angående färgval osv.
    - Vi hade en väldigt snäv deadline och gav K3 möjligheten att förlänga deadline eftersom vi insåg att den var lite väl snäv (vilket i så fall skulle innebära att vi skulle behöva flytta in senare än beräknat). Trots detta klarade K3 vår ursprungliga deadline med marginal. Detta innebar en stor lättnad för oss.
    - Kvaliten på bredspacklingen och målningen var perfekt och helt utan anmärkning.

När jag recenserar bolag brukar jag även skriva med både det jag upplevde vara positivt och negativt. I det här fallet har jag inte något negativt att säga om det jobb K3 utförde. Vi kommer definitivt anlita dem igen nästa gång vi behöver den här typen av tjänster. Läs mer
  • Kerstin H
    Kerstin H skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Vi anlitade K3 för målning av en hel lägenhet samt slipning och behandling av alla golv, inför inflytt. K3 var mycket hjälpsamma och gjorde allt för att hinna klart under tiden mellan att vi fick lägenheten till den dagen vi tänkt flytta in. Möjligen hade de kunnat vara tydligare med vad som brukar tillkomma till de ursprungliga offerterna, men överlag är vi väldigt nöjda med arbetet. Läs mer
  • Maria K skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Vi valde K3 för måleriarbete och ett mindre golvsliparbete till en äldre våning på Östermalm. De var inte billigast men gav ett professionellt intryck vid våra kontakter och möten, något de väl levde upp till i praktiken också. Vi kan varmt rekommendera dem och deras målarmästare Soran och hans team för ett noga och väl utfört arbete. Vi är mycket nöjda.
    Maria Kron Läs mer
  • Cecilia L skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Bra bemötande från företaget
    Tjänsten levde upp till vår förväntan, saknade en genomgång och avstämning av genomfört arbete när det var klart Läs mer
  • Jenny F skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Jättefint målerijobb hos oss, utfört av Soran! Rekommenderas varmt! Med kort varsel fick vi hjälp med målning av ett sovrum. Läs mer
  • Joakim W skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Trevligt bemötande och enkla att ha att göra med. Grundligt och bra utfört arbete med att måla om vårt vardagsrum. Läs mer
  • Helen T
    Helen T skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    K3 hade hand om att måla om fasaden på vår villa. De var snabba med platsbesök och offert. Det var tydlig kommunikation mellan oss och K3 och i alla mina kontakter med dem fick jag ett trevligt och professionellt bemötande. K3 hjälpte att lyfta fram frågor som vi inte hade tänkt på, och hitta svar på dem. När en underleverantör till K3 i ett visst läge inte levde upp till våra förväntningar så var en representant från K3 snabbt på plats och tog över arbetet. Hela arbetet gick snabbt och effektivt och inom budget. Resultatet blev snyggt också! Läs mer
  • Camilla H skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Bra pris, snabbt jobbat och mycket proffsigt resultat! Läs mer
  • Carina E skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    K3 leverade från början till slut; dvs hela kedjan från ägare till proffsiga målare. Vi är jättenöjda med både pris och målning av vårt hus och uppfattar K3 som ett seriöst företag. Vi kan verkligen rekommendera K3. Läs mer
  • Sara S skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Är supernöjd med fasadmålningen som anders och grabbarna gjort! Läs mer
  • Christer K
    Christer K skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Fick hjälp med målning av villa. Trots det inte var något "stor-jobb" så visade dom stort engagemang och jag fick snabb hjälp. Jag är mycket nöjd med resultatet och har inga problem att rekommendera K3 till vänner, grannar o bekanta. Läs mer
  • Johan G
    Johan G skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Vi använde oss av K3 för att renovera upp ytskikten i vår lägenhet (golv, väggar) inför en försäljning. Vi fick rakt igenom bra stöd och kloka råd vilket i slutändan resulterade i prisrekord i fastigheten. Vi är mycket nöjda med såväl bemötande som utfört arbete och skulle använda oss av dem igen. Läs mer
  • Anahita T skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Jag har anlitat K3 för målning. Nöjd med arbetet och kan rekommendera detta företag vidare. Läs mer
  • Tanja M skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    <företaget är väldigt duktig, höll sitt ord och har en väldigt bra garanti. Läs mer
  • Oskar M skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Anlita K3 för att måla om min lägenhet, dom var snabba effektiva och hade inga problem att rätta till dom små fel som hade uppstått. Läs mer
5.0 / 5 — 1 reco

Karlbergsvägen 63, 113 35 Stockholm