Aktiv på Reco.se sedan 2015-12-01
Vi arbetar med alla typer av målningsuppdrag och kan även hjälpa till med tjänster såsom el, något som ofta kommer upp i samband med större målningsprojekt.

Under utesäsongen så gör vi gärna fasader och andra projekt utomhus. Läs mer

Läs vad 78 Läs vad Målning

• Sabina H skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB

2020-06-26

Vi fick ett stort hus ommålat utvändigt . Kontakten har varit toppen o de har gått att få kontakt med när som o hjälpt till med allt de kunnat.
    Killarna som målat har känts noggranna o kunniga o även riktigt trevliga.

Bättre företag till denna ommålning hade jag nog inte kunnat få tag i!

Rekommenderar varmt! Läs mer
    2020-07-01 K3 Gruppen svarar Sabina H
    Tack Sabina för din fina rekommendation!
    Ha en riktigt fin sommar!
  • Hans S skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB

2020-06-15

Bra, snabba, håller vad dom lovat. Läs mer
    2020-06-17 K3 Gruppen svarar Hans S
    Tack Hans för din rekommendation!
  • Helen M skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB

2020-03-25

Vårt golv bliv fint! Trevlig personal! Läs mer
    2020-03-26 K3 Gruppen svarar Helen M
    Tack Helene, roligt att det blev fint!
  • Mimmi E skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB

2020-03-25

Lite stressiga men bra resultat Läs mer
    2020-03-26 K3 Gruppen svarar Mimmi E
    Hej Mimmi,
    Vi ska försöka lugna ner oss lite :)
    Bra att du blev nöjd med resultatet!
  • Ingela P skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB

2020-03-21

Hösten 2019 skulle jag flytta till ny lägenhet och tog kontakt med K3-gruppen för hjälp med golvslipning i köket.

Det visade sig att mer behövde göras och jag fick snabbt offerter på målning och golvläggning.

Det var bara två veckor tills jag skulle lämna min gamla lägenhet, men K3-gruppen fixade att måla väggar, tak och dörrar i halva lägenheten och lägga nytt golv i hela (90 kvm) på denna tid!

Ett stort i plus i kanten var också att tillägg och funderingar behandlades i princip omgående!

När jag behöver göra något i framtiden kommer jag garanterat att kontakta K3-gruppen. Professionellt bemötande och duktiga målare/golvläggare! Läs mer
    2020-03-23 K3 Gruppen svarar Ingela P
    Tack Ingela för din fina recension.
    Roligt att du blev nöjd!
  • Ulf W skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB

2020-01-15

Tapetsering, målning. Proffsigt, vänligt och effektivt utfört. Högsta betyg. Läs mer
  • Linnea M skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB

2019-11-03

Jag är jättenöjd med arbetet och bemötandet jag fick. Målningen är snyggt gjord och de var bra på att komma ihåg instruktionerna utan anteckning. De bredspacklade väggarna för att få bort tidigare väv, samt målade tak, lister, väggar, tapetserade några väggar och gjorde en del snickeriarbeten. Allt väldigt bra utfört, är supernöjd. Det enda negativa var att den kontaktperson jag blev tilldelad efter att bokningen var bekrätad, aldrig svarade på mail eller sms, utan jag fick kontakta andra på företaget. Det var inte helt snyggt, men arbetet blev bra gjort. Läs mer
    2019-11-06 K3 Gruppen svarar Linnea M
    Hej Linnea,
    Vi hade missat att uppdatera er bokningsbekräftelse då din kontaktperson slutade precis innan arbetet startade. Ledsen för det. Kul att du är nöjd med arbetet! Välkommen igen!

K3 Gruppen
  • Lihui Y skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB

2019-09-18

We give big kudos to K3 Gruppen, they are quick, dedicated and service minded. We are satisfied. Läs mer
  • JOHAN Ö skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB

2019-07-31

K3 hjälpte oss med målning av vårt stora sovrum, inkl montering av nya stuckaturer. Bra bemötande och väl utfört arbete. Att vi dessutom fick lite färgrådgivning gjorde det lilla extra.
    Rekommenderas! Läs mer
  • Thomas D skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB

2019-07-15

Vi fick hjälp att måla om vårt radhus invändigt. Tre våningar samt målning av trapp.
    Under hela projektet har de varit väldigt lyhörda samt haft en bra dialog med oss.
    Resultatet var väldigt bra och vi kommer definitivt höra av oss till K3 gruppen nästa gång vi vill ha hjälp med något.
    Rekommenderas. Läs mer