Målning

Målning en del av K3 Gruppen AB

Vi arbetar med alla typer av målningsuppdrag och kan även hjälpa till med tjänster såsom el, något som ofta kommer upp i samband med större målningsprojekt.

Under utesäsongen så gör vi gärna fasader och andra projekt utomhus.

Läs vad 80 Läs vad Målning

• Hej! Jag har ju skrivit om det häromdagen??
    Leif S skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
  • )
  • Puts, spackel och målning av innerväggar, tak och lister. Jättebra bemötande och utfört arbete. Dock något dyrt.
    Johan R skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
  • )
  • Vi fick ett stort hus ommålat utvändigt . Kontakten har varit toppen o de har gått att få kontakt med när som o hjälpt till med allt de kunnat. Killarna som målat har känts noggranna o kunniga o även riktigt trevliga. Bättre företag till denna ommålning hade jag nog inte kunnat få tag i! Rekommenderar varmt!
    Sabina H skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    2020-06-26
    2020-06-26
    Tack Sabina för din fina rekommendation! Ha en riktigt fin sommar!

• )
  • Bra, snabba, håller vad dom lovat.
    Hans S skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    2020-06-15
    2020-06-15
    Tack Hans för din rekommendation!

• )
  • Vårt golv bliv fint! Trevlig personal!
    Helen M skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    2020-03-25
    Tack Helene, roligt att det blev fint!

• )
  • Lite stressiga men bra resultat
    Mimmi E skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    2020-03-25
    Hej Mimmi, Vi ska försöka lugna ner oss lite :) Bra att du blev nöjd med resultatet!

• )
  • Hösten 2019 skulle jag flytta till ny lägenhet och tog kontakt med K3-gruppen för hjälp med golvslipning i köket. Det visade sig att mer behövde göras och jag fick snabbt offerter på målning och golvläggning. Det var bara två veckor tills jag skulle lämna min gamla lägenhet, men K3-gruppen fixade att måla väggar, tak och dörrar i halva lägenheten och lägga nytt golv i hela (90 kvm) på denna tid! Ett stort i plus i kanten var också att tillägg och funderingar behandlades i princip omgående! När jag behöver göra något i framtiden kommer jag garanterat att kontakta K3-gruppen. Professionellt bemötande och duktiga målare/golvläggare!
    Ingela P skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    2020-03-21
    2020-03-21
    Tack Ingela för din fina recension. Roligt att du blev nöjd!

• )
  • Tapetsering, målning. Proffsigt, vänligt och effektivt utfört. Högsta betyg.
    Ulf W skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    2020-01-15
    2020-01-15
  • )
  • Jag är jättenöjd med arbetet och bemötandet jag fick. Målningen är snyggt gjord och de var bra på att komma ihåg instruktionerna utan anteckning. De bredspacklade väggarna för att få bort tidigare väv, samt målade tak, lister, väggar, tapetserade några väggar och gjorde en del snickeriarbeten. Allt väldigt bra utfört, är supernöjd. Det enda negativa var att den kontaktperson jag blev tilldelad efter att bokningen var bekrätad, aldrig svarade på mail eller sms, utan jag fick kontakta andra på företaget. Det var inte helt snyggt, men arbetet blev bra gjort.
    Linnea M skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    2019-11-03
    2019-11-03
    Hej Linnea, Vi hade missat att uppdatera er bokningsbekräftelse då din kontaktperson slutade precis innan arbetet startade. Ledsen för det. Kul att du är nöjd med arbetet! Välkommen igen! Mvh K3 Gruppen

• )
  • We give big kudos to K3 Gruppen, they are quick, dedicated and service minded. We are satisfied.
    Lihui Y skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    2019-09-18