Aktiv på Reco.se sedan 2015
Vi arbetar med alla typer av målningsuppdrag och kan även hjälpa till med tjänster såsom el, något som ofta kommer upp i samband med större målningsprojekt.

Under utesäsongen så gör vi gärna fasader och andra projekt utomhus. Läs mer

Läs vad 73 Läs vad Målning

• Ulf W skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB

2020-01-15

Tapetsering, målning. Proffsigt, vänligt och effektivt utfört. Högsta betyg. Läs mer
  • Linnea M skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB

2019-11-03

Jag är jättenöjd med arbetet och bemötandet jag fick. Målningen är snyggt gjord och de var bra på att komma ihåg instruktionerna utan anteckning. De bredspacklade väggarna för att få bort tidigare väv, samt målade tak, lister, väggar, tapetserade några väggar och gjorde en del snickeriarbeten. Allt väldigt bra utfört, är supernöjd. Det enda negativa var att den kontaktperson jag blev tilldelad efter att bokningen var bekrätad, aldrig svarade på mail eller sms, utan jag fick kontakta andra på företaget. Det var inte helt snyggt, men arbetet blev bra gjort. Läs mer
    2019-11-06 K3 Gruppen svarar Linnea M
    Hej Linnea,
    Vi hade missat att uppdatera er bokningsbekräftelse då din kontaktperson slutade precis innan arbetet startade. Ledsen för det. Kul att du är nöjd med arbetet! Välkommen igen!

K3 Gruppen
  • Lihui Y skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB

2019-09-18

We give big kudos to K3 Gruppen, they are quick, dedicated and service minded. We are satisfied. Läs mer
  • JOHAN Ö skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB

2019-07-31

K3 hjälpte oss med målning av vårt stora sovrum, inkl montering av nya stuckaturer. Bra bemötande och väl utfört arbete. Att vi dessutom fick lite färgrådgivning gjorde det lilla extra.
    Rekommenderas! Läs mer
  • Thomas D skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB

2019-07-15

Vi fick hjälp att måla om vårt radhus invändigt. Tre våningar samt målning av trapp.
    Under hela projektet har de varit väldigt lyhörda samt haft en bra dialog med oss.
    Resultatet var väldigt bra och vi kommer definitivt höra av oss till K3 gruppen nästa gång vi vill ha hjälp med något.
    Rekommenderas. Läs mer
  • Johan K skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB

2019-06-30

Byte av bänkskiva i kök och köksluckor samt målning. Skyddade/täckte golv och annat bra, rent och snyggt. Utmärkt hantverk avseende passform och fogar. Hög klass. Kan varmt rekommendera. Trevliga och håller tider och vad de lovar. Lättillgängliga. Läs mer
  • Johan M skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB

2019-06-27

Renoverade alla ytor i min lägenhet och blev mycket nöjd med arbetet. Ständig kontakt med Oskar, noga med faktueringar och killarna som målade hade mycket bra tips runt renoveringen.

Långt bättre än väntat. Läs mer
  • Christel K skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB

2019-05-18

Pålitliga, bra hantverkare. God kvalité och i tid. Läs mer
  • Linnea A skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB

2019-05-09

Med mycket kort varsel tog de sig an vårt uppdrag och blev klara innan vi kom hem från semester vilket underlättade mycket för oss. Kontakten var mycket smidig och vi fick väldigt snabba svar. Resultatet blev väldigt bra. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Joakim v skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB

2019-03-31

Jag målade två stora rum med K3 och de hjälpte mig även med lite snickeriarbeten. Från första mötet med Hampus var de riktigt smidiga, enkla att jobba med och vi blev jättenöjda med resultatet (stor skillnad från tidigare och rummen ser som nya ut!) Läs mer