Aktiv på Reco.se sedan 2015
Vi arbetar med alla typer av målningsuppdrag och kan även hjälpa till med tjänster såsom el, något som ofta kommer upp i samband med större målningsprojekt.

Under utesäsongen så gör vi gärna fasader och andra projekt utomhus. Läs mer

Läs vad 63 kunder tycker om Målning

• Christina B
    Christina B skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB

2019-01-31

Målning av väggar, tak, fönster, dörrar och garderober. Snabb service, snabbt arbete. Resultatet över förväntan. Blev jättejättefint!
    Mer än nöjd och jag rekommenderar K3 gruppen vidare. Läs mer
  • Sandra S skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB

2018-11-15

Jag anlitade K3 gruppen för ommålning av min lägenhet. Redan dagen efter jag mailat de om hjälp var Hampus på plats hemma för att göra en bedömning av arbetet och tre dagar senare startade målarna sitt uppdrag. Proffesionellt bemötande från början till slut och jobbet var klart på en vecka. Rekommenderar verkligen K3 gruppen! Läs mer
  • Johan S skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB

2018-11-08

Otroligt väl bemötande. Punktliga till möten och tidsplaner. Blev väldigt nöjd av de tjänster jag köpte av dem.

Johan Läs mer
  • Halleberg Tomtägarförening N
    Halleberg Tomtägarförening N skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB

2018-11-01

Projektet gällde ommålning av vänthus på skärgårdsö, och K3 var en dröm att arbeta med. De infann sig snabbt på plats, levererade en fullgod offert inom några dagar och påbörjade arbetet i tid samt slutförde det före utsatt tid. Målarna var snabba, professionella och gjorde ett utmärkt arbete. Vid slitgenomgången hjälpte de oss att identifiera åtgärder vi själva kunde vidta för att förlänga vänthusets livstid, åtgärder som vi nu lagt till det årliga höstdagsverket.

K3 kan varmt rekommenderas, och ifrån första möte till faktura var deras bemötande trevligt och lyhört. Flera föreningsmedlemmar - med bakgrund i hantverk och måleri - har varit med och utvärderar arbetet och vi är alltigenom nöjda. En lokal, snabb, driven och resultatinriktad entreprenör! Läs mer
  • Håkan O skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB

2018-10-31

Seriösa och lyssnar på kunden. Kontaktperson som hör av sig och följer upp Läs mer
  • Niclas J skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB

2018-10-24

Har anlitat K3 Gruppen för ommålning av min lägenhet.
    Arbetet har gått smidigt och resultatet är mycket bra!
    Kan varmt rekommendera K3 till alla som ska måla om! Läs mer
  • Christoffer J skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB

2018-10-24

Arbetet som skulle göras var ommålning av 3 rum inklusive snickerier!
    Jag fick snabb kontakt med k3 som levererade en super bra service!

Rekommenderar k3 gruppen stark till alla som vill ha ett bra resultat! Läs mer
  • Magnus H
    Magnus H skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB

2018-10-09

Genomgående renovering av 115 kvm våning i innerstan. Våningen var ordentligt sliten, arbetet omfattade väggar, tak, slipning av parkett, nyläggning av parkett, elarbeten, persienner och stuckaturer inför försäljning.

Företaget accepterade en något pressad tidsplan och jobbade sedan hårt för att hålla den. Arbetet blev utomordentligt väl genomfört. Det var mycket lätt att komma i kontakt med arbetsledaren som var generös med att komma med råd och stöd. Han var också oerhört lyhörd och flexibel. Det blev en del ändringar och tillägg, jag var också mycket petig med detaljer och allt detta accepterades utan diskussioner. Trots det skenade inte fakturan iväg utan var inom offertens ramar.

Med tanke på ett professionellt, petnoga arbete och utmärkt kommunikation vill jag ge K3 mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Kristina P
    Kristina P skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB

2018-10-01

K3 målade våra fönster - snabbt, kunnigt, extremt trevlig bemötande! Ordning och reda på allt, inga problem med något. Vi behövde inte bry oss, de tog hand om allt. Vi är supernöjda! Dessutom bonusmålade de vår dörr, fastän det inte ingick i uppdraget. Stort tack! Läs mer
  • Jorgen K skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB

2018-08-12

Arbetet utfördes med god kvalitet och kontakten med K3 funkade mycket bra. Läs mer
5.0 / 5 — 1 reco