Målning

Målning en del av K3 Gruppen AB

Vi arbetar med alla typer av målningsuppdrag och kan även hjälpa till med tjänster såsom el, något som ofta kommer upp i samband med större målningsprojekt.

Under utesäsongen så gör vi gärna fasader och andra projekt utomhus.

Läs vad 82 Läs vad Målning

• 2021-06-24
    Vänliga och effektiva yrkesmän. God kontakt med arbetsledning.
  • 2021-06-21
    Vi fick ett proffsigt bemötande och vi upplevde att de som utförde jobbet var noga med att utföra arbetet på ett utmärkt sätt. De höll tidsplanen vilket vi tyckte var toppen.
    Hej Anne, Vad kul att ni är nöjda! Hoppas vi hörs av i framtiden. Ha en fin sommar. Målning
  • 2020-09-24
    Hej! Jag har ju skrivit om det häromdagen??
  • 2020-09-24
    Puts, spackel och målning av innerväggar, tak och lister. Jättebra bemötande och utfört arbete. Dock något dyrt.
  • 2020-06-26
    Vi fick ett stort hus ommålat utvändigt . Kontakten har varit toppen o de har gått att få kontakt med när som o hjälpt till med allt de kunnat.
    Killarna som målat har känts noggranna o kunniga o även riktigt trevliga.

Bättre företag till denna ommålning hade jag nog inte kunnat få tag i!

Rekommenderar varmt!
    Tack Sabina för din fina rekommendation! Ha en riktigt fin sommar! Målning
  • 2020-06-15
    Bra, snabba, håller vad dom lovat.
    Tack Hans för din rekommendation! Målning
  • 2020-03-25
    Vårt golv bliv fint! Trevlig personal!
    Tack Helene, roligt att det blev fint! Målning
  • 2020-03-25
    Lite stressiga men bra resultat
    Hej Mimmi, Vi ska försöka lugna ner oss lite :) Bra att du blev nöjd med resultatet! Målning
  • 2020-03-21
    Hösten 2019 skulle jag flytta till ny lägenhet och tog kontakt med K3-gruppen för hjälp med golvslipning i köket.

Det visade sig att mer behövde göras och jag fick snabbt offerter på målning och golvläggning.

Det var bara två veckor tills jag skulle lämna min gamla lägenhet, men K3-gruppen fixade att måla väggar, tak och dörrar i halva lägenheten och lägga nytt golv i hela (90 kvm) på denna tid!

Ett stort i plus i kanten var också att tillägg och funderingar behandlades i princip omgående!

När jag behöver göra något i framtiden kommer jag garanterat att kontakta K3-gruppen. Professionellt bemötande och duktiga målare/golvläggare!
    Tack Ingela för din fina recension. Roligt att du blev nöjd! Målning
  • 2020-01-15
    Tapetsering, målning. Proffsigt, vänligt och effektivt utfört. Högsta betyg.