Träning

7 omdömen om Träning

Sedan starten hos Reco 2019
Malin J
Skrev om Träning en del av K4 Naprapati

Den bästa naprapat jag varit hos, Katrin är extremt kunnig och en härlig och förstående person, varit hos henne 1,5 år, kommer aldrig gå till någon annan.

Charlotte A
Skrev om Träning en del av K4 Naprapati

Naprapat- behandlingar. Helkrafts träning 1gg/veckan Alla som jag mött på K4 upplever jag som professionella, personliga och kompetenta. Älskar att gå dit! :D

Emelie F
Skrev om Träning en del av K4 Naprapati

Så nöjd med K4. Engagerad och professionell personal.

Britt-Marie Ö

Jag har köpt PT tjänst 2gånger/veckan sedan okt-19 med Katrin Larsson och är mer än nöjd! Katrin har genom sin personlighet och sitt yrkeskunnande givit mig både fysiskt och psykiskt välbefinnande. Ett extra plus till att vi är ensamma i lokalen (lugn och ro). Så jag kommer att varmt rekommendera K4 till vänner och bekanta.

Lennart P
Skrev om Träning en del av K4 Naprapati

Köpte klippkort Bästa träningen med en mindre grupp Där instruktören ser alla och kan instruera varje individ att göra rätt. Kunniga instruktörer.

Mona P
Skrev om Träning en del av K4 Naprapati

Ett klippkort på 10 ggr. Går två dagar i veckan. Muskelträning på må och stretch och kroppsmedvetenhet på ons. Båda passen är så himla bra och ledarna är så kunniga och duktiga på att leda mig rätt i övningarna.

Annelie M
Skrev om Träning en del av K4 Naprapati

Gruppträning med 5 andra, styrka, mycket bra, positiva och väl förberett pass, ser verkligen fram emot nästa