K4 Naprapati

K4 Naprapati

Ring 08-644 40 00 k4naprapati.se

Välkommen till K4 Naprapati & Träning! Vi jobbar med naprapati och träning från ett helhetsperspektiv. Våra fyra K står för Kropp, Kraft , Kost och Kunskap där varje K är viktig för att vi ska må så bra som möjligt. Hos oss på K4 Naprapati & Träning får du hjälp med besvär i rörelseapparaten, muskler och leder, så som ryggskott,...

123 omdömen om K4 Naprapati

Liv H
Skrev om K4 Naprapati

Blev proffesionellt bemött. Fick en grundlig genomgång av kroppen.

Agilokliniken - Tumba
4.7/5 i betyg av 605 omdömen 4.7 av 605 omdömen

Otroligt duktiga, bra bemötande med trevlig personal. Proffsiga

Anette B
Skrev om K4 Naprapati

Väldigt bra och varmt bemötande. Min höft har snabbt blivit bättre efter behandling och förslag på övningar. Kan varmt rekommendera K4Naprapati!

Maria L

Super bra bemötande . Man känner sig i trygga händer

Kirokliniken Liljeholmen
4.7/5 i betyg av 860 omdömen 4.7 av 860 omdömen

Trevligt och kunniga men mycket pengar för korta behandlingstillfälle.

Melvin M
Skrev om K4 Naprapati

Gav ett mycket kunnigt intryck och vi fick snabbt tid. Trevlig mottagning

Johan L
Skrev om K4 Naprapati

Som vanligt löste dom mina problem

Access Rehab - Vasastan
4.7/5 i betyg av 988 omdömen 4.7 av 988 omdömen

Riktigt bra. En idrottsmassage som är värd namnet!!!

Fredrik O Fredrik O
Lars L
Skrev om K4 Naprapati

Bemötandet är alltid toppen bra. K4 services och kunnande var långt över mina förväntningar . Jag rekommenderar varmt K4 för vänner och bekanta.

Erika S
Skrev om K4 Naprapati

Jag sökte efter en naprapat som låg nära mitt hem. Fick upp på FB K4 Naprapati och då ville jag prova. Blev proffsigt bemött och företaget har levt upp till mina förväntningar. Jag går nu hos Sofie med de besvär som en naprapat kan hjälpa mig med.

Access Rehab - Sjöstaden
4.7/5 i betyg av 2584 omdömen 4.7 av 2584 omdömen

Snabb, smidig och proffsig hjälp.

Birger H
Skrev om K4 Naprapati

Proofsigt bemötande.Snabba svar gällande bokningar etc. Vet vad de håller på med. trevliga och inbjudande lokaler. Högsta betyd.

Anita L
Skrev om K4 Naprapati

Kunnig och proffsigt bemötande!

Agilokliniken - Arenastaden
4.7/5 i betyg av 428 omdömen 4.7 av 428 omdömen

Ewa S
Skrev om K4 Naprapati

Hade större förväntningar på den behandling de utförde kändes som det inte blev helt ok’

Mari M
Skrev om K4 Naprapati

Jag har varit kund hos k4, sen de öppnade, och hos Katrin sen 2016, som naprapat. Jag rekommenderar henne till alla som har behov.... Hon är seriös, noggrann ....har bara gott att säga om henne. Deras andra produkter har jag inte testat. Mari Moberg

Agilokliniken - Södermalm
4.7/5 i betyg av 1021 omdömen 4.7 av 1021 omdömen

Bra förståelse för mina problem och snabb hjälp.

Pär Tomas S Pär Tomas S
Tommy M
Skrev om K4 Naprapati

Hade ischas och riktigt besvärligt, fick en snabb tid och blev åtgärdad snabbt. Är utan tvekan rätt naprapater på rätt plats

Leif L
Skrev om K4 Naprapati

Akut smärta i ländrygg höger sida. Trevligt bemött i fina lokaler och noga analys av skada. Mina förväntningar var högt ställda och de besannades. Behandlingen gjordes proffsigt och samtidigt fördes en dialog om hur skadan skulle kunna utvecklas. En ny behandling 3 dagar senare kändes som en bra uppföljning. Nu ser jag framemot en ny golfrunda med frisk rygg. Jag ger K4 Naprapati mina bästa rekommendationer.

Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)
4.8/5 i betyg av 319 omdömen 4.8 av 319 omdömen

Jag känner mig väl omhändertagen och bemött av Agilokliniken (Fanny). Mitt knä blir långsamt bättre. Kan rekommenderas!

Jaana K
Skrev om K4 Naprapati

Trevlig bemötande, sakkunnig naprapat hjälpte mig med mina besvär.

Hans B
Skrev om K4 Naprapati

Engagerad lyhörd och väldigt duktig!

Agilokliniken - City
4.7/5 i betyg av 876 omdömen 4.7 av 876 omdömen

Väldigt trevligt och vänligt bemötande av kunnig personal som hjälpt mig att bli bättre i ryggen.

Henrik J
Skrev om K4 Naprapati

Jag visste inte vad jag skulle förvänta mig eftersom detta är nytt för mig. Men jag har en mycket positiv upplevelse hos K4. Ett professionellt mottagande samt och utvärdering av mitt ryggproblem. Endast efter två behandlingar känns min rygg bättre och friskare. Det enda negativa är att jag nu måste plocka ur diskmaskinen hemma, det kunde jag inte förrut 😉

Maria M
Skrev om K4 Naprapati

Sofie är supertrevlig och proffsig, har fått väldigt bra hjälp med områden där jag haft ont i flera år.

Mathias J
Skrev om K4 Naprapati

Naprapat. Väldigt bra bemötande och löste det jag behövde hjälp med

Charlotte A
Skrev om K4 Naprapati

Jag hade inga förväntningar. Var desperat att få bort det onda i ryggen. Hjälpsam och mycket trevlig Sofie gjorde allt för att jag skulle bli fri från smärta.

Ing-Marie S
Skrev om K4 Naprapati

Blir alltid vänligt och uppmärksamt bemött. Har gått på personlig träning och haft stort utbyte av den.

Christian B
Skrev om K4 Naprapati

Professionellt, god kundkontakt, mycket bra hjälp för ond rygg

Lene L
Skrev om K4 Naprapati

Ringde upp mig snabbt efter min förfrågan, bokade in ett besök och fick snabbt hjälp. Kunnig och trevlig. Blev av med mitt problem. Skulle varmt rekommendera alla att gå till dem.

Dean P
Skrev om K4 Naprapati

Trevligt bemötande och bra behandling

Lena K

Mycket kompetent naprapat och Empatisk

Susanne I
Skrev om K4 Naprapati

Trevligt bemötande och bra hjälp 😊

Carina R

Trevligt och proffsigt bemötande. Naprapatbehandling

Ann G
Skrev om K4 Naprapati

Naprapatbehandling. Trevligt och personligt bemötande. Engagerad personal som tar sig tid och ger det "lilla extra" vid varje behandling.

Annika O
Skrev om K4 Naprapati

Katrin är den bästa naprapat jag varit hos så lyhörd och kunnig. Har fått mycket varierande och bra behandling som verkligen har kommit åt problemet och löst upp knutarna. Mycket professionell och förtroendeingivande.

Danja A
Skrev om K4 Naprapati

Jag är mycket nöjd med bemötandet. Jag anmälde intresse för ett erbjudande. Blev väl omhändertagen, både vad det gäller behandling och inte minst att bli lyssnad på och det känns som jag blir tagen på allvar. Jag kommer att fortsätta och har förhoppning om att bli av med det onda.

Ann-Catharina O
Skrev om K4 Naprapati

Fick en toppen behandling dessutom av en super trevlig naprapat och kan varmt rekommendera detta ställe

Sven-Erik P
Skrev om K4 Naprapati

Väl bemött! Mycket kunniga! Återkommer gärna!

Susanne K
Skrev om K4 Naprapati

Professionellt lyhört omtänksamt bemötande varje gång

Eivor B
Skrev om K4 Naprapati

Jag blev bemött vänligt,proffsigt och förtroendefullt . Fick mycket råd o info och bra behandling för mina besvär. Upplevde min naprapat som yrkeskunnig och fick bra träningsråd för mina besvär

Anna S
Skrev om K4 Naprapati

Väldigt serviceminded och jag mådde så mycket bättre efteråt

Maria M
Skrev om K4 Naprapati

Alltid väl bemött, jag upplever att de lyssnar på mig som patient och jag har alltid varit nöjd med de behandlingar jag tagit.

Anders J
Skrev om K4 Naprapati

jag fick reklam påFB så jag bokade då jag hade väldigt ont och kunde komma dit ganska fort och fick den hjälpen jag förväntade mig .

Anna S
Skrev om K4 Naprapati

Jättenöjd med behandling, jätteduktig naprapat, bara dålig på att passa tider

Marcus P
Skrev om K4 Naprapati

Alltid med ett leende och positivt bemötande

Karin Ö
Skrev om K4 Naprapati

Patienten är i fokus och dens besvär. Tänker utanför boxen för att hitta lösningar för enskilda patienter. Rekommenderar starkt K4

Korina V
Skrev om K4 Naprapati

Otroligt bra bemötande och behandling. Ska snart boka ett nytt besök :)

Annika S
Skrev om K4 Naprapati

Jag kan inte tänka mig en bättre naprapat än Katrin. Engagerad och noggrann. Otroligt proffsig. Långsiktigt tänkande i sina behandlingar.

Annelie M
Skrev om K4 Naprapati

Fantastisk, underbar, alltid varmt välkomnande, otroligt kunniga,

Cecilia F
Skrev om K4 Naprapati

Mycket proffesionellt bemötande och duktiga naprapater! Jag blir alltid nöjd när jag går därifrån. Rekommenderas starkt!

Conny H
Skrev om K4 Naprapati

Mycket bra bemötande och proffsig behandling - rekommenderar!

Agneta Ö
Skrev om K4 Naprapati

Blev mycket bra bemött närkamp fick behandling för min onda rygg

Teija D
Skrev om K4 Naprapati

Bra bemötande, alltid hjälpsamma. Kan varmt rekommendera K4 Naprapati och Katrin för naprapat behandlingar och personlig träning.

Urban J
Skrev om K4 Naprapati

Bra bemötande utav kompetenta naprapater!

Louise G

Katrin är toppen, gått hos henne i 9 år och är alltid lika nöjd ☺️

Florian D
Skrev om K4 Naprapati

Friendly, professional, splve all my back pain, and other problems. Super training.

Fredrik N
Skrev om K4 Naprapati

Väldigt proffesionellt bemötande och jag har fått jättebra hjälp med min rygg/nacke.