Kalmar VVS- & El-Montage AB

www.kalmarvvs.se
  • Badge2023
4.4
Ring 0485-316 70 Dela

Välkommen till Kalmar VVS- & El-Montage AB. Med ett starkt fokus på värme- och sanitetsinstallationer, industrikylning, underhåll och service, blåser vi nytt liv i hem och industrier och säkerställer optimal funktionalitet och komfort. Men vår expertis stannar inte vid VVS- och värmeinstallationer. Från installation, service...

35 omdömen om Kalmar VVS- & El-Montage AB

Michael G

Snabba, trevliga, professionella

Liselotte H
Skrev om Kalmar VVS- & El-Montage AB

Fredrik har som vanligt gjort ett toppenjobb./Liselotte

Göran S
Skrev om Kalmar VVS- & El-Montage AB

Lätt att komma i kontakt med. Snabb inställelse. Proffsigt skött. Helt nöjd. Göran Setterby Violvägen kalmar

Anders B

Jag har kontakt med Fredrik i Löttorp. Toppen

Helene W
Skrev om Kalmar VVS- & El-Montage AB

Jag tycker jag blir väldigt bra bemött av företaget! Den invändning jag har är att montören inte kommer i tid alla gånger vilket är störande speciellt som man ofta är på Öland under en begränsad period. All personal är dock oerhört vänlig och gör ett bra jobb! Mvh Hélène Wiebe

Christer E
Skrev om Kalmar VVS- & El-Montage AB

När dom väl kom men inte när dom hade lovat annars gjorde han ett bra jobb och felet är inte rörmokaren fel

Jan M
Skrev om Kalmar VVS- & El-Montage AB

Jag har köpt en luft/luft värmepump. Kunnigt och trevligt bemötande. Som vanligt fungerade det inte mellan försäljning och installation utan vi fick höra av oss igen för att få en installationsdag.

Anders L
Skrev om Kalmar VVS- & El-Montage AB

Alltid vänligt och proffsigt bemötande

Johan A
Skrev om Kalmar VVS- & El-Montage AB

De gjorde ett bra arbete med bra lösningar. Trevlig personal och vi diskuterade oss fram till den lösningen som passade mig bäst.

Göran F
Skrev om Kalmar VVS- & El-Montage AB

Jag har anlitat Kalmar VVS många gånger under många år. Några mindre jobb, typ läckande kran, och byte cirkulationspump, men också större, som nytt kök och installation av luftvärmepump. I stort mycket nöjd med deras insatser. Ett par smärre misstag har det blivit, men de tar ansvar och det har löst sig till belåtenhet. Rejäla att ha och göra med, kan varmt rekommenderas!

Jan W
Skrev om Kalmar VVS- & El-Montage AB

Bra service från start till slut

Bodil Ö
Skrev om Kalmar VVS- & El-Montage AB

Vi är mycket nöjda resultatet, och ett bra bemötande. Det var det andra badrummet som ni byggde/byggde om hos oss .

Anna J
Skrev om Kalmar VVS- & El-Montage AB

Trevliga i bemötande både vid telefonkontakt och hemma hos oss. Jättenöjda med deras arbete hos oss. Fint och noggrant utfört! Firman rekommenderas! Det som kunde fungera bättre är återkopplingen till oss som kunder gällande t ex tidsplanering. Förstått att firman har haft väldigt mycket att göra, men då menar vi att det är viktigt att stanna upp och planera kontakten med kunderna så att alla kunder får återkoppling och blir uppringda inom en rimlig tid när man blivit sökt.

Anette O
Skrev om Kalmar VVS- & El-Montage AB

Jag blev väl bett av Kakmar vvs& el- montage. Uppgiften ni hade blev utförd på. ettbra sätt.

Andreas F
Skrev om Kalmar VVS- & El-Montage AB

Bra och snabb service. Stort kunnande och trevligt bemötande!

Nisse H
Skrev om Kalmar VVS- & El-Montage AB

Snabbt, professionellt och trevligt bemötande

Per N
Skrev om Kalmar VVS- & El-Montage AB

Vänligt bemötande en sen fredag i semestertider. Företaget gjorde vad de kunde och bemödade sig verkligen att hjälpa till. Återkopplade efter helgen enl ök

Clary F
Skrev om Kalmar VVS- & El-Montage AB

Trevligt bemötande och kommer som avtalat. När man inte kan hålla leveranstid så hör man av sig

Kjell T
Skrev om Kalmar VVS- & El-Montage AB

När man träffar företrädare för Kalmar VVS antingen i butik eller per telefon blir man bemött på allra bästa sätt. Hade hoppats att en elektriker kunde komma över och lösa en uppgift åt oss så fort som möjligt. Och en elektriker dök upp nästa dag. Blev vi tacksamma eller? Killen som kom visade stor yrkesskicklighet och social kompetens. Kollade noga att allt var ok inte bara i mätaskåpet men också att jordfelsbrytaren funkade. Snabbt och bra blev bytet av säkringen från 16 till 20 amp. Kalmar VVS är ett proffsigt företag.

Ulf G
Skrev om Kalmar VVS- & El-Montage AB

Bra och snabb service av yrkesskicklig personal

Thomas S
Skrev om Kalmar VVS- & El-Montage AB

Snabb och bra service. Bra material. Bra rådgivning. Proffsig montör. Rekommenderar denna firma till andra eventuella kunder..

Mattias A
Skrev om Kalmar VVS- & El-Montage AB

Det är positivt och kundvänligt

Therese H
Skrev om Kalmar VVS- & El-Montage AB

Snabb leverans och installation, trevligt bemötande!

Hans W
Skrev om Kalmar VVS- & El-Montage AB

Lite lång lev.tid på reservdelar

Sonny L

Snabbt smärtfritt smart monterat

Thyra B
Skrev om Kalmar VVS- & El-Montage AB

Köpte tvättmaskin och stativ samt installation och bortförsel av gamla maskiner i badrummet. Bra kommunikation innan och trevliga kompetenta killar som kom och installerade. Möjligtvis har de lite väl mycket att göra på sommaren men inte så konstigt på Öland när alla vill ha hjälp samtidigt. Jag är nöjd trots att jag hade velat att de kom lite tidigare på sommaren än vad de gjorde.

Karin S

Anders är bra Fuugifc8 7g7 77c7. 7 7c7 7cic7c c6 76. Xg

Linda H
Skrev om Kalmar VVS- & El-Montage AB

Mycket bra bemötande, bra offert som stämmer i slutändan.

Thomas S
Skrev om Kalmar VVS- & El-Montage AB

Hej. Trogen kund sedan sex år. Alltid fått snabb och effektiv hjälp. Senast åsknedslag 6/8 och hjälp kom redan dagen efter. En särskild eloge till min favoritelektriker Broder Joakim. Thomas Svensen

Johan B
Skrev om Kalmar VVS- & El-Montage AB

Superbra och snabb kontakt, duktiga och trevliga montörer som gjorde det där lilla extra, absolut inget att klaga på, alla tummar upp!

Mattias Mikael C I
Skrev om Kalmar VVS- & El-Montage AB

Väldigt trevlig och kunnig personal och med en butik som har ett bra sortiment. De utför allt inom vvs- och elinstallationer.

Maria S
Skrev om Kalmar VVS- & El-Montage AB

Professionellt arbete och trevligt bemötande.

Fredrik S
Skrev om Kalmar VVS- & El-Montage AB

Jättebra arbete. Kom i tid och gav ett professionellt bemötande. Tack för hjälpen

Maria  G
Skrev om Kalmar VVS- & El-Montage AB

Väldigt dyra, en tim-kostnad som är fantastiskt hög. Dessutom finns det ingen garanti att de dyker upp när de avtalat tid. Ett riktigt skitföretag som verkligen lever upp till alla fördomar om totalt opålitliga hantverkare. Dryga och omöjliga att ha att göra med. Ljuger som en häst travar och levererar varken i tid eller det man bett om. Anlita aldrig detta skitföretag.

Peter v
Skrev om Kalmar VVS- & El-Montage AB

Anlita inte Kalmar VVS & Elmontage, fruktansvärda fuskare och hycklare. saltar fakturor, lägger på extra timmar. lägger på allt ifrån att ha använt en service bil till verktyg som de använt vid utförandet av jobbet som borde ingå i de timmar de fakturerar.