Karaten Bygg AB

2.0

4 omdömen om Karaten Bygg AB

Jan Ola S
Skrev om Karaten Bygg AB

På IFs uppdrag en bedömning av vattenskada. Allt perfekt handlagt. Bra bemötande. Tider fungerade bra. Bedömning bra. Skadan reglerades snabbt.

Er Byggare (Erby AB)
4.6/5 i betyg av 283 omdömen 4.6 av 283 omdömen

Hundra poäng av hundra möjliga. Alla inblandad,e på alla nivåer från snickarna, till elektriker, målare och chauffören som körde lastbilen

Bali Fastighets Ab B Bali Fastighets Ab B
Fredrik G
Skrev om Karaten Bygg AB

Tar inget ansvar och åtgärdar inte fel som de orsakat. Svarar inte i telefon och återkommer inte på sms och missade samtal. Håll er borta.

Fredrik G gillar detta
Anders S
Skrev om Karaten Bygg AB

Gör mer skada än nytta när de dyker upp. Återkommer inte. Vägrar ersätta skador som de orsakar. Företaget har betalningsproblem, anlita inte de!

Fasad & Interiör
4.7/5 i betyg av 65 omdömen 4.7 av 65 omdömen

Anlitade Fasad & Interiör för renovering av badrum, väldigt glada över det beslutet! Enkel kommunikation och snabb återkoppling vid funderin

Markus B
Skrev om Karaten Bygg AB

Vi fick detta företag via vårt försäkringsbolag när vi hade haft inbrott hos oss. Det positiva - arbetet som utfördes av annat företag, via karaten. Det negativa - Jag har aldrig varit med om ett så dåligt behandlat ärende någonstans. Fruktansvärt dålig kontaktperson och företag som bara skyller ifrån sig när vi bad om information om läget i ärendet. Allt tog lång lång tid. Kontaktpersonen som även var besiktningsman av skadan var nästan aldrig anträffbar eller hörde aldrig av sig förrän vi hörde av oss. Datum (flera)...