Kareko

Tulegatan 38, 113 53 Stockholm — Visa karta

Vi är experter på bokföring och arbetar även med, ekonomisk rådgivning, redovisning, konsultationer samt revision.
Algatan 1, 13440, GUSTAVSBERG
Färgargårdens Bokföring & Skattebyrå
Josefin O:
Ett bra sammarbete! Toppen service på alla sätt. Trevliga, hjälpsamma och vänliga. Rekommenderas stark.

Läs vad 4 kunder tycker om Kareko

• Erik L
    Erik L skrev om Kareko
    Smidig pålitlig service. Hade vart toppbetyg om det hade varit något billigare.
  • Baham E
    Baham E skrev om Kareko
    Bra mottagande men eblan fakturering fot mer an den Job har gjört
  • Lizzie N
    Lizzie N skrev om Kareko
    Vår bostadsförening har anlitat Kareko under flera år för bokslut och revision av detta. Det finns både positiva och negativa händelser/utförande med olika grund varje år. Samarbete, diskussion av uppdrag och även resultat av arbete brukar vara utmärkt. Däremot så har uppdrag inte genomförts såsom lovat. Vid olika tillfällen så har förseningar av olika uppdrag såsom bokslut eller revision försenats oacceptabelt ibland över 4 veckor. Jag bedömer det som dålig företagsplanering eftersom det alltid finns en del därav i personal-brist. Vad värre är att förseningar inte aviseras, utan det är först efter lång tid som vi får veta om det när det redan är för sent (Ex-vis nu försenad revision som gör att vi i styrelsen ej kan få ansvarfrihet på årsmötet)
  • Kurt H
    Kurt H skrev om Kareko
    Mycket personlig och bra kontakt främst med Lars Göran Karlsson sedan många år tillbaka. Just detta med personliga kontakten har varit mycket värdefull. Sedan finna det självklart en stor kompetens inom redovisning o skatter mm.

Tulegatan 38, 113 53 Stockholm