Kareko

Kareko

3.5

Vi är experter på bokföring och arbetar även med, ekonomisk rådgivning, redovisning, konsultationer samt revision.

4 omdömen om Kareko

Erik L
Skrev om Kareko

Smidig pålitlig service. Hade vart toppbetyg om det hade varit något billigare.

Sifferhjälpen Redovisningsbyrå
4.8/5 i betyg av 38 omdömen 4.8 av 38 omdömen

Jag använder mig av Sifferhjälpens digitala redovisningstjänst Easy To Go och jag säger bara wow, funkar klockrent. Men även om att allt ske

Baham E
Skrev om Kareko

Bra mottagande men eblan fakturering fot mer an den Job har gjört

Lizzie N
Skrev om Kareko

Vår bostadsförening har anlitat Kareko under flera år för bokslut och revision av detta. Det finns både positiva och negativa händelser/utförande med olika grund varje år. Samarbete, diskussion av uppdrag och även resultat av arbete brukar vara utmärkt. Däremot så har uppdrag inte genomförts såsom lovat. Vid olika tillfällen så har förseningar av olika uppdrag såsom bokslut eller revision försenats oacceptabelt ibland över 4 veckor. Jag bedömer det som dålig företagsplanering eftersom det alltid finns en del därav i personal-brist....

Kurt H
Skrev om Kareko

Mycket personlig och bra kontakt främst med Lars Göran Karlsson sedan många år tillbaka. Just detta med personliga kontakten har varit mycket värdefull. Sedan finna det självklart en stor kompetens inom redovisning o skatter mm.