Karin Etzler Gynekologmottagning AB

Victoriakliniken
4.4/5 i betyg av 118 omdömen 4.4 av 118 omdömen

moa l
Skrev om Karin Etzler Gynekologmottagning AB

När jag kom in i lokalen bemöttes jag genast av en leénde sköterska. Det var en hemtrevlig mottagning. Gynekologen var erfaren, kunnig och trevlig. Rekommenderar henne starkt.

Ina A
Skrev om Karin Etzler Gynekologmottagning AB

Jag sökte en gynekolog som hade lång erfarenhet och med hög kompetens inom gynområdet, en som lyssnade och förklarade och som tog mitt problem på allvar. Allt detta har jag fått hos denna doktor! Dessutom en trevlig sköterska och en fin mottagning. Det var en väninna som rekommenderade mig att gå dit och nu har jag rekommenderat andra kvinnor (som ställer stora krav) att gå dit.

karolina l
Skrev om Karin Etzler Gynekologmottagning AB

Denna kvinna är hård okänslig och otrevlig. Lägg pengarna på en mottagning med finess ifall du tycker du förtjänar enkel respekt och vill bli lyssnad på och hjälpt, Och ifall du vill slippa gå därifrån med förbluffade kränkningar. Men hon är mycket slipad och ytterst proffessionell i att härska läkare-patient position. Där ska hon ha eloge men inget jag kan rekomendera om man värnar om sitt privataste och äger ett känsloliv!

Patricia S gillar detta
Eva W
Skrev om Karin Etzler Gynekologmottagning AB

Bra bemötande,och äntligen en läkare som tog sig tid och tog mina på problem på allvar.Trevlig och kunnig personal.Blev rekommenderad av en vän som har gått där länge och som är väldigt nöjd.

Susanne L
Skrev om Karin Etzler Gynekologmottagning AB

Kunnig och kompetent personal.

marie d

Lena
Skrev om Karin Etzler Gynekologmottagning AB

Jag skulle varna alla kvinnor! Gå aldrig dit!!! Så oprofessionell och otrevlig läkare har jag aldrig träffat! De vill spara på allt.Det finns ingen stol där man kan lägga sina kläder på i undersökningsrummet. Inget papper som man kan använda för att torka bort gel efter undersökningen. Hon skrek på mig när jag drog lite mer papper för att täcka över undersökningsstolen. Läkaren hade en sådan attityd att jag kände mig " skyldig" att jag kom till henne med mitt problem. Dålig mottagning och arrogant läkare.

Patricia S och 2 andra gillar detta
Margareta M
Skrev om Karin Etzler Gynekologmottagning AB

Det var fint att träffa en sån omtänksam och kunnig doktor. jag är jättenöjd efter besöket.

anna j
Skrev om Karin Etzler Gynekologmottagning AB

Mottagningen är välkomnande och ger ett positivt intryck. Jag blev bra bemött, fick hjälp med mina problem. Jag har redan rekommenderat mottagningen till min väninna.

Bodil L
Skrev om Karin Etzler Gynekologmottagning AB

En mycket trevlig mottagning, trevlig personal samt ett jättemysigt väntrum, där man känner sig hemma. Kunnig läkare som på ett bra sätt lyssnade på mitt problem och löste mina problem. Rekommenderas varmt

Åsa W
Skrev om Karin Etzler Gynekologmottagning AB

Den absolut sista Gynekologen jag skulle rekomendera. Uselt mottagande,otrevlig och högfärdig gammal dam som borde gå i pension. Förstår inte hur någon kan vilja komma tillbaka.

Patricia S och karolina l gillar detta
madde w
Skrev om Karin Etzler Gynekologmottagning AB

En mottagning jag verkligen kan rekommendera till andra! Dr Etzler tog sig tid och jag blev hjälpt. Vänligt bemötande, trevliga lokaler och kunnig personal.

K P
Skrev om Karin Etzler Gynekologmottagning AB

Usel bemötande. Otrevlig attityd gör att man inte vill rekommendera andra...

karolina l gillar detta