Alla kategorier Läkarvård Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vinsta Karin Etzler Gynekologmottagning AB

Karin Etzler Gynekologmottagning AB

Krossgatan 25, 162 50 Vällingby — Visa karta

Munkforsplan 33, 12347, FARSTA
Strand Medclinic
Melody M:
Kunnig och duktig läkare som ser vad som är bäst för patient. Professionella.

Läs vad 14 kunder tycker om Karin Etzler Gynekologmottagning AB

• Anita A
    Anita A skrev om Karin Etzler Gynekologmottagning AB
    Har gått hos Karin i många år alltid lika trevlig och kunnig /Anita A
  • moa l
    moa l skrev om Karin Etzler Gynekologmottagning AB
    När jag kom in i lokalen bemöttes jag genast av en leénde sköterska. Det var en hemtrevlig mottagning. Gynekologen var erfaren, kunnig och trevlig. Rekommenderar henne starkt.
  • Ina A
    Ina A skrev om Karin Etzler Gynekologmottagning AB
    Jag sökte en gynekolog som hade lång erfarenhet och med hög kompetens inom gynområdet, en som lyssnade och förklarade och som tog mitt problem på allvar. Allt detta har jag fått hos denna doktor! Dessutom en trevlig sköterska och en fin mottagning. Det var en väninna som rekommenderade mig att gå dit och nu har jag rekommenderat andra kvinnor (som ställer stora krav) att gå dit.
  • karolina l
    karolina l skrev om Karin Etzler Gynekologmottagning AB
    Denna kvinna är hård okänslig och otrevlig. Lägg pengarna på en mottagning med finess ifall du tycker du förtjänar enkel respekt och vill bli lyssnad på och hjälpt, Och ifall du vill slippa gå därifrån med förbluffade kränkningar. Men hon är mycket slipad och ytterst proffessionell i att härska läkare-patient position. Där ska hon ha eloge men inget jag kan rekomendera om man värnar om sitt privataste och äger ett känsloliv!
  • Eva W
    Eva W skrev om Karin Etzler Gynekologmottagning AB
    Bra bemötande,och äntligen en läkare som tog sig tid och tog mina på problem på allvar.Trevlig och kunnig personal.Blev rekommenderad av en vän som har gått där länge och som är väldigt nöjd.
  • Susanne L
    Susanne L skrev om Karin Etzler Gynekologmottagning AB
    Kunnig och kompetent personal.
  • marie d
    marie d skrev om Karin Etzler Gynekologmottagning AB
  • Lena
    Lena skrev om Karin Etzler Gynekologmottagning AB
    Jag skulle varna alla kvinnor! Gå aldrig dit!!! Så oprofessionell och otrevlig läkare har jag aldrig träffat!
    De vill spara på allt.Det finns ingen stol där man kan lägga sina kläder på i undersökningsrummet. Inget papper som man kan använda för att torka bort gel efter undersökningen. Hon skrek på mig när jag drog lite mer papper för att täcka över undersökningsstolen.
    Läkaren hade en sådan attityd att jag kände mig " skyldig" att jag kom till henne med mitt problem.
    Dålig mottagning och arrogant läkare.
    karolina l, Margareta M gillar detta
  • Margareta M
    Margareta M skrev om Karin Etzler Gynekologmottagning AB
    Det var fint att träffa en sån omtänksam och kunnig doktor. jag är jättenöjd efter besöket.
  • anna j
    anna j skrev om Karin Etzler Gynekologmottagning AB
    Mottagningen är välkomnande och ger ett positivt intryck. Jag blev bra bemött, fick hjälp med mina problem. Jag har redan rekommenderat mottagningen till min väninna.
  • Bodil L
    Bodil L skrev om Karin Etzler Gynekologmottagning AB
    En mycket trevlig mottagning, trevlig personal samt ett jättemysigt väntrum, där man känner sig hemma. Kunnig läkare som på ett bra sätt lyssnade på mitt problem och löste mina problem.
    Rekommenderas varmt
  • Åsa W
    Åsa W skrev om Karin Etzler Gynekologmottagning AB
    Den absolut sista Gynekologen jag skulle rekomendera. Uselt mottagande,otrevlig och högfärdig gammal dam som borde gå i pension. Förstår inte hur någon kan vilja komma tillbaka.
    karolina l gillar detta
  • madde w
    madde w skrev om Karin Etzler Gynekologmottagning AB
    En mottagning jag verkligen kan rekommendera till andra! Dr Etzler tog sig tid och jag blev hjälpt. Vänligt bemötande, trevliga lokaler och kunnig personal.
  • K P
    K P skrev om Karin Etzler Gynekologmottagning AB
    Usel bemötande. Otrevlig attityd gör att man inte vill rekommendera andra...
    karolina l gillar detta

Krossgatan 25, 162 50 Vällingby