Alla kategorier Vårdcentral Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Karin Lindblom, Psykologkonsult

Karin Lindblom, Psykologkonsult

Norrtullsgatan 9, 113 29 Stockholm — Visa karta

Bysistorget 4, 11821, Stockholm
Thor C:
Jeg er distributør i Danmark og jeg har virkelig gode resultater hos de kunder jeg har solgt til.

Vårdcentraler nära Karin Lindblom, Psykologkonsult:

Sandelsgatan 31, STOCKHOLM
Aloma Naprapatis legitimerade naprapater erbjuder sina patienter personlig och e... Läs mer ›
Anders T:
Aloma naprapati har ett proffesionellt bemötande och vilja att hjälpa kunden direkt utan att "påtvinga" massor av återbesök. De som jobbar d...

Bysistorget 4, Stockholm
Vi hjälper er att aktivera era egna läkningsmekanismer med hjälp av alternativme... Läs mer ›
Thor C:

Liljeholmstorget 7, STOCKHOLM
Vårt mål är att hjälpa dig och din familj uppnå optimal hälsa och välbefinnande ... Läs mer ›
Camilla Z:
Kliniken har ett varmt och inbjudande välkommande. Tjejerna i receptionen är verkligen super gulliga och mycket service inriktade! Jag har...

Läs vad 1 kund tycker om Karin Lindblom, Psykologkonsult

• Jon J
    Jon J skrev om Karin Lindblom, Psykologkonsult
    Jag besöker Karin Lindblom (då verksam på KBT-Gruppen i Stockholm) för att bli bättre på att hantera stress. Karin utger sig för att vara mycket erfaren inom området.

Första besöket (45 min. á 1,300 kr) tog hon bakgrundsinformation, vilket är OK.

Nästa besök inleder Karin Lindblom med att komma några minuter för sent utan att kommentera det. När jag helt kort påpekar att det kan vara lämpligt att starta i tid när kunden betaler 30 kr/minut frågar hon stressat "varför jag är så arg" (jag är snarare överraskad över oprofesionaliteten, än arg). Sedan följs detta upp med frågor kring varför jag känner så, för att hon kom för sent.

Under de påföljande minuterna avfyras sedan ytterligare stressade statements:

"- du pratar så fort att jag nog inte hinner förstå - dessutom får jag ont i magen". (Jag försöker då prata artikulerat och sakta samt sitta som en stenstod i stolen)

" - människor som går fort, pratar fort, driver på och gestikulerar hamnar på kardiologen med hjärtproblem - oftast MÄN!" (Jag ifrågasätter om inte detta är en smula stereotypt. Och om inte, vad jag ska göra med den informationen? Jag har trots allt på eget bevåg och för egna pengar sökt stöd för att bli bättre på att hantera just stress. Så viss självinsikt kan jag kanske antas ha. Men jag hade inte tänkt mig byta, eller ens ha dåligt samvete för mitt, kön.

Efter ytterligare några avfyrade schabloner blir jag övertygad: I detta rum är det inte jag som är i mest behov av stöd, varken i utövningen av mitt yrke i allmänhet eller i den ädla konsten att hantera stress.

Jag tackar för mig och betaler ytterligare 1,300 kr och lämnar Karin Lindblom och KBT-Gruppen trygg i förvissningen om att det finns de som har det värre.

Norrtullsgatan 9, 113 29 Stockholm