Fanny B:
Bor i Stockholm och gick förbi grannarna där Eric fällde ett träd. Frågade om han kunde komma förbi och kolla i min trädgård också, så han kom över en timme senare. Tallen var fälld två dagar senare, och en vecka senare kom han och ytterligare en person och tog ner ytterligare två stora tallar. Kapade allt i bitar, eftersom vi vill hugga ved av träden. Supersmidigt, enkelt att boka med sms-kontakt, snabb service. Rekommenderas starkt!
Jenny N:
Jag har gått i KBT - terapi hos Mattias och han har hjälpt mig massor.
Han är kunnig och har lång erfarenhet.
Han har bra metoder att jobba efter och han svarar snabbt om jag haft några frågor under resans gång.
Alma S:
Världens bästa ställe! jag älskar det! Där är jag uppvuxen med bästa vännerna,ridit på ridskola och varit på läger! Ett underbart ställe med bästa människorna! Om ni ska börja rida måste ni åka hit,mitt favorit ställe!I Grankärr trivs man direkt, och känner sig välkommen!Saknar Grankärr!