Jan L:
Vi fick hjälp med rejäl renovering av fritidshuset ( snickeri, rörläggning, mattläggning, elarbeten och måleri mm) och allting fungerade utmärkt. Vi är så nöjda över den trevliga och proffsiga hjälpen!
Ola L:
Jag har anlitat företaget två gånger för tilläggsisolering i två olika äldre hus, väggar, golv och vind har isolerats med cellulosafiber.
Personligt bemötande,engagerad, kunnig och dessutom påhittig vilket behövs för att kunna göra ett bra jobb i ett gammalt hus.
Skulle utan tvekan anlita företaget igen om jag behöver isolera mera :)