Marion S:
Vi är så nöjda med dotterns utredning, snabb återkoppling vid frågor.
Fint och bra bemötande av våra inblandade psykolog och läkare.
Vi hoppas på att vi kommer att hitta en struktur så att vår vardag kommer att fungera bättre nu.
Ända nackdelen för oss är resavståndet blir rätt långt, men det får man se som ett äventyr helt enkelt.
Anna Maria H:
So far - har inte kommit så långt, men bemötandet har varit bra och Funmed känns kompetent och som den typ av friskvårdsinrättning jag letat efter.
Suzanne O:
Jag är väldigt nöjd med min husläkare. Får största respekt när jag framför mina medicinska problem. Bra uppföljning med medicin, remiss och blodprover. God återkoppling i ärendet.Känner förtroende för de läkare jag träffat.