Funmed Stockholm

Snittbetyg
4.0
Boka tid Ring 0101-60 60 77 Dela

Om företaget

Funmed Stockholm slog upp portarna 2019 och är Sveriges största klinik inom precisionshälsa på funktionsmedicinsk grund. Vår vision är glasklar – vi reverserar och förebygger kroniska sjukdomar genom att erbjuda morgondagens förebyggande vårdmodell redan idag.

9 omdömen om Funmed Stockholm

Sedan starten hos Reco 2024

Visar 9 omdömen med 4.0 i snittbetyg
Helen S
Skrev om Funmed Stockholm

Fint och respektfullt bemötande. Jag förväntade mig att må något bättre, vilket också införlivades. Personalen har följt min resa och gett mig adekvata råd och verktyg. De har också funnits tillgängliga och gett av sin tid. Jag har haft funmed plus.

Svar från Funmed Stockholm

Tack för din recension, Helen. Lycka till på din fortsatta resa mot ett friskare liv!

Sandra M
Skrev om Funmed Stockholm

Jag blev bemött på ett trevligt sätt, testerna visade tydligt vad man skulle göra och jag hade olika val att nå ditt. Det var delvis ganska tuft, men i slutet hjälpte det mig att gå ner i vikt och må bättre.

Svar från Funmed Stockholm

Tack för din recension, Sandra, och fortsatt lycka till på din hälsoresa!

Ingalill K
Skrev om Funmed Stockholm

Har träffat både läkare och hälsocoach! Alltid bra bemötande och trevliga samtal!

Svar från Funmed Stockholm

Tack för dina fina ord, Ingalill! Vi är glada att du valde Funmed.

Satu V
Skrev om Funmed Stockholm

Kan verkligen inte rekommendera Funmed till någon, ångrar att jag la så mycket pengar på detta.

Svar från Funmed Stockholm

Hej Satu! Tack för att du tagit dig tid att recensera oss. Det är tråkigt att höra att du inte är helt nöjd med vår verksamhet. Vi vill ge dig möjlighet att avsluta din patientresa på ett positivt sätt, samt gärna få veta vad som gått fel. Varmt välkommen att kontakta din klinik för ett extra kostnadsfritt möte med ditt vårdteam. Hälsningar Funmed

Sofia G
Skrev om Funmed Stockholm

De lever inte upp till det de uppger i all marknadsföring. Bristande helhetssyn. Allt handlade om att behandla min SIBO, såg inte att symtom kunde bero på annat. Bristande kunskap om klimakteriet och symtom på det. Pratade för mycket om sin egen hälsoresa och matval. Hälsocoachen gav ett bättre bemötande än läkaren. Större engagemang och mer patientfokuserat bemötande önskvärt! Jag var patient/medlem under två år hos Funmed.

Svar från Funmed Stockholm

Tack Sofia för att du tog tid att ge ett omdöme. På Funmed är vår målsättning att arbeta med grundorsaken till hälsoproblem genom funktionsmedicin. Detta innebär att vi ofta undersöker och behandlar områden som kanske inte alltid ses som relevanta av alla, men som vi vet kan ha stor medicinsk betydelse för att förstå och behandla olika symtom på djupet. Vår intention är att alltid ha en helhetssyn och ta hänsyn till hela din hälsa, inklusive aspekter som klimakteriet och dess symtom. Vi är också ledsna över att du inte upplevde...

Ullacarin H
Skrev om Funmed Stockholm

Jag blev mycket väl bemött av Adam, ansvarig läkare. Min fundering var hälsocoahen, hon hade det första mötet på teams vilket jag tyckte var märkligt. Men efter påpekande möttes vi och jag fick en bra kontakt. Förväntningarna var höga då min granne hade berättat om Fun med. Jag tog ett antal prover och fick bra genomgång av läkare och bra förslag på kostförändring av hälsocoach. Visst var det lite märkligt att få förslag på frukost som är en pannbiff med honung och salt. Men numera förstår jag proteinintag. Inköp av...

Svar från Funmed Stockholm

Tack Ullacarin för ditt omdöme och att du delar din upplevelse av ditt medlemskap.

Isabel Cristina G
Skrev om Funmed Stockholm

Det är första gången i mitt liv som jag undersökts ordentligt för något jag lidit av sedan barnsben. Mina blodvärden förbättrades sedan jag började med behandlingen och livsstilsförändringarna. Är man redo att jobba hårt för att nå resultaten så kan jag verkligen rekommendera Funmed.

Svar från Funmed Stockholm

Hej Isabel, vilket fantastiskt resultat du har nått tack vare ditt hårda jobb tillsammans med ditt vårdteam. Vi är så glada för din skull och tackar för ditt omdöme.

Monica P
Skrev om Funmed Stockholm

Proffsigt, trevligt och serviceminded, såå nöjd!

Svar från Funmed Stockholm

Tack så mycket Monica. Det betyder mycket för oss att du är nöjd. Ha en fin dag!!

Sophie P
Skrev om Funmed Stockholm

Jag tycker kommunikationen är urdålig Sitter o väntar på att komma in på Microsoft Teams OMÖJLIGT Varför ringer ingen upp mig på min mobil?

Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Funmed Stockholm

Hej Sophie, ledsen att du upplevde problem vid mötet. Hoppas att allt löste sig. Admin finns alltid där för dig om det skulle uppstå fler gånger.

Filtrera omdömen