Massage i Uppsala

4 rekommenderade massörer i Uppsala kommun

• Vi på Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts är ett gäng duktiga Naprapater som besitter stor kompetens och en glöd för idrottsmedicin. Hör av dig till oss för valfri behandling.
    Patrik T
    Patrik T: Trevliga lokaler men framförallt en helt fantastisk behandling av naprapat Emma Kosterbärg.
  • Välkommen till Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena. Vi erbjuder idrottsmassage och Naprapati till idrottsföreningar, privatpersoner samt företag.
    Patrik T
    Patrik T: Bra bemötande och bra behandling. Gick bara dit en gång eftersom att det sedan var sommarstängt men gick sedan på deras ...
  • Stockselius Praktik

Djur i Balans
    Djur i Balans: Trevliga, kunniga och inkännande. Rekommenderas!
  • Välkommen till Joylife Uppsala! Vi behandlar rygg, nacke, idrottsskador och mycket mer därtill. Här får du naprapater och kiropraktorer med bred kompetens.
    kim e
    kim e: Otroligt kompetent personal. Ger ett professionellt intryck. Sätter kunden i fokus och sätter in rätt behandling och t...
Visa sida:

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte