Rosendal Rehabklinik

Ring 072-914 40 76 www.rosendalrehabklinik.se

33 omdömen om Rosendal Rehabklinik

Göran R
Skrev om Rosendal Rehabklinik

Jag möttes av ett professionellt bemötande, där fysioterapeuten tog sig tid att lyssna på mina problem, och där hon sedan gav mig en adekvat behandling. Hon visade tydligt och klart de övningar jag skulle utföra. Vid nästa besök, utvärderade hon väl resultatet

Access Rehab - Sjöstaden
4.7/5 i betyg av 2589 omdömen 4.7 av 2589 omdömen

Snabb, smidig och proffsig hjälp.

Mariola P
Skrev om Rosendal Rehabklinik

Jag är nöjd av ett professionell bemötande och en professionell hjälp.

Jimmy P
Skrev om Rosendal Rehabklinik

Seriöst, bra bemötande, noggrann och enkel förklaring till problemen och framförallt rehabövningar som gjort skillnad.

Access Rehab - Vasastan
4.7/5 i betyg av 988 omdömen 4.7 av 988 omdömen

Riktigt bra. En idrottsmassage som är värd namnet!!!

Fredrik O Fredrik O
Amir H
Skrev om Rosendal Rehabklinik

Everything was great! I was treated well and recieved help for my problem.

Annika L
Skrev om Rosendal Rehabklinik

Professionellt och trevligt bemötande, jag upplevde Madeleine som mycket kunnig.

Agilokliniken - Södermalm
4.7/5 i betyg av 1027 omdömen 4.7 av 1027 omdömen

Bra förståelse för mina problem och snabb hjälp.

Pär Tomas S Pär Tomas S
Sarah S
Skrev om Rosendal Rehabklinik

Superbra mottagande och snabb hjälp.

Britt Elisabet M
Skrev om Rosendal Rehabklinik

Det finns mycket positivt att säga, mer än jag kan ta med här. Jag har känt mig välkommen varje gång och av all personal från reception till läkare, labbpersonal och distriktskötersks. Jag har varit så nöjd med vårdcentralen i Tierp. Här är ändå aldrig tidigare varit med om att någon läkare varit så inläst på mitt ärende som här. Uppenbarligen hade de tittat flera år bakåt i journalerna och då även på labbresultat.

Agilokliniken - City
4.7/5 i betyg av 881 omdömen 4.7 av 881 omdömen

Väldigt trevligt och vänligt bemötande av kunnig personal som hjälpt mig att bli bättre i ryggen.

Nina Karin Iris H
Skrev om Rosendal Rehabklinik

Otroligt proffsig och bra! Lätt att få tid, ger bra och enkla instruktioner, och väldigt fint bemötande. Kan starkt rekommendera!

Rogerio S
Skrev om Rosendal Rehabklinik

Väldigt proffsig bemötande, där de även tar ens patient beskrivning av skador och smärta seriöst

Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)
4.8/5 i betyg av 322 omdömen 4.8 av 322 omdömen

Rekommenderar kliniken starkt! Cornelia är grym, lyhörd och kunnig!

Lisa Skogström L Lisa Skogström L
Felicia L
Skrev om Rosendal Rehabklinik

Proffsig, lyhörd och pedagogisk. Bra upplevelse och kommer absolut fortsätta gå.

Erica Henriette L
Skrev om Rosendal Rehabklinik

Denna gång har jag fått hjälp på riktigt! Tidigare sjukgymnaster har bara hjälpt mig få bort smärtan men den har alltid kommit tillbaka. Den hjälpen jag fått här är långsiktig och äntligen kan jag börja träna utan problem

Agilokliniken - Arenastaden
4.7/5 i betyg av 431 omdömen 4.7 av 431 omdömen

Helena T
Skrev om Rosendal Rehabklinik

Som vanligt fick jag bra och snabb hjälp av Madeleine. Rekommenderar henne starkt, hon är kunnig, kompetent och känner mig väl omhändertagen och lyssnad på.

Louise L
Skrev om Rosendal Rehabklinik

Madeleine är kunnig och engagerad!

Agilokliniken - Tumba
4.7/5 i betyg av 609 omdömen 4.7 av 609 omdömen

Otroligt duktiga, bra bemötande med trevlig personal. Proffsiga

Jani S
Skrev om Rosendal Rehabklinik

Grymt trevliga tjejer och killar, kvinnor och män! Över förväntan med de insatser jag är i behov av. Ser fram emot varje gång jag ska dit.

Sonja W
Skrev om Rosendal Rehabklinik

Kunnig, noggrann och trevlig personal. Bra övningar. Lätt att få tid.

Nils Torbjörn H
Skrev om Rosendal Rehabklinik

Alltid trevligt bemötande och dessutom väldigt proffsigt.Jag rekomenderar alla som har behov att besöka Madeline då får bästa tänkbara hjälp

Madeleine Marie N
Skrev om Rosendal Rehabklinik

Trevligt och proffsigt bemötande. Lyhörd för önskemål och varierande övningsscheman.

Siri Elsa Maria H
Skrev om Rosendal Rehabklinik

Jättetrevligt och bra bemötande. Jag har fått mycket hjälp av att gå dit.

Karin Elisabeth R
Skrev om Rosendal Rehabklinik

Jätte bra bemötande och många bra övningar - vi jobbar på tsm🙂

Karl Ola H
Skrev om Rosendal Rehabklinik

Trevligt, kompetent, konkret och konstruktivt bemötande med fokus på mina behov gällande rehab av mitt knä (menisk).

Andrea B
Skrev om Rosendal Rehabklinik

Very professional treatment and knowledgeable. I felt comfortable and taken care of. 100% would recommend! :)

Frida B
Skrev om Rosendal Rehabklinik

Förstående och bra med uppföljning med anpassade övningar

Amanda S
Skrev om Rosendal Rehabklinik

God hjälp och trevligt bemötande!

Robin W
Skrev om Rosendal Rehabklinik

Mycket bra bemötande! Lyssnar och anpassar rehab efter det man själv gillar att göra. Mycket kunnig och väldigt trevlig som person som gör att man mer än gärna kommer tillbaka.

Katri Martina K
Skrev om Rosendal Rehabklinik

Kompetent och trevlig. Fokuserar på att stärka och bli trygg i rörelse istället för att vila bort problemen.

Rosendal Rehabklinik och Ann-Sofie R gillar detta
Svar från Rosendal Rehabklinik

Tack för ditt omdöme! Vad glad jag blir att du gillade vårt aktiva förhållningssätt till rehabilitering.

Helena Evelina I
Skrev om Rosendal Rehabklinik

Fick tid väldigt snabbt. Upplevde att jag blev bra bemött. Vid första besöket gjordes en grundlig genomgång för att fastställa var min skada exakt satt och vad som kan ha orsakat detta. Fick bra rehabövningar att börja med. Vid återbesök fick jag nya övningar för att också förebygga att skadan kommer tillbaka. Känner mig mycket nöjd med mitt val av rehabklinik

Svar från Rosendal Rehabklinik

Tack så mycket och bra jobbat med din egen rehabilitering. Kul att du är nöjd :)

Jonas L
Skrev om Rosendal Rehabklinik

Tyvärr kommer varken mejl eller sms från kliniken fram så man får varken övningar eller påminnelser.

Svar från Rosendal Rehabklinik

Hej Jonas! Tack för ditt omdöme, det hjälper mig att åtgärda det som är bristfälligt i verksamheten. Jag är ledsen att du upplevde återkopplingen så dålig. Mailproblemen är nu åtgärdade av bokningshemsidan så att bekräftelser ska komma fram. För kännedom skickas inte påminnelsemail eller sms ut!

Kristine Margarethe F
Skrev om Rosendal Rehabklinik

hej, just nu orkar jag inte svara på enkäten . men jag är MYCKET MYCKET nöjd ! mvh Kristine Flick-Fries

Svar från Rosendal Rehabklinik

Hej Kristine! Tack för att du svarade trots att orken är låg.

Amanda Karin A
Skrev om Rosendal Rehabklinik

Det är alltid väldigt trevligt att komma till Madeleine och jag har fått riktigt bra hjälp med rehabilitering av mitt knä!

Svar från Rosendal Rehabklinik

Hej! Tack för ditt omdöme, alltid lika trevligt när du kommer på besök.

Barbro Å
Skrev om Rosendal Rehabklinik

Bra bemött. Väl genomgångna övningar. En nackbehandling vid andra besöket. Ingen ny tid.

Svar från Rosendal Rehabklinik

Tack för ditt omdöme Barbro. Hoppas att det går fortsatt bra!

Lise-Lotte Marie T
Skrev om Rosendal Rehabklinik

Väldigt lugnt och trevligt bemötande. Madeleine tar sig tid och lyssnar, ställer följdfrågor för att verkligen allt ska komma med så hon kan behandla rätt.Rätt lätt att få en tid snabbt. Bra parkering utanför.

Svar från Rosendal Rehabklinik

Tack för ditt omdöme. Jag uppskattar att du tog dig tid att svara. Vad bra att du är nöjd med parkeringmöjligheterna.

Rebecca F
Skrev om Rosendal Rehabklinik

Professionella och hjälpsamma oavsett vilket problem du har. Övningar som är anpassade efter dig och din nivå!

Svar från Rosendal Rehabklinik

Tack för ditt omdöme. Jag uppskattar att du tog dig tid att svara :)

Irene H
Skrev om Rosendal Rehabklinik

Fått snabb, enkel och professionell hjälp online med mitt knä och min höft. Blev introducerad till lätta övningar jag kan göra själv hemma och knät har snabbt blivit mycket starkare så jag kunnat börja löptäna igen och höften blivit rörligare, mjuk och smärtfri. Kan varmt rekommendera att få online hjälp av Madeleine en mycket duktig fysioterapeft.

Svar från Rosendal Rehabklinik

Tack för ditt omdöme. Vad glad jag blir att du är nöjd med våra onlinebesök och att du kan leva det aktiva liv du vill :)