Läs vad 23 kunder tycker om Rosendal Rehabklinik 2

2022-10-03 Verifierad kund
    Denna gång har jag fått hjälp på riktigt! Tidigare sjukgymnaster har bara hjälpt mig få bort smärtan men den har alltid kommit tillbaka. Den hjälpen jag fått här är långsiktig och äntligen kan jag börja träna utan problem
    2022-10-03 Verifierad kund
    Som vanligt fick jag bra och snabb hjälp av Madeleine. Rekommenderar henne starkt, hon är kunnig, kompetent och känner mig väl omhändertagen och lyssnad på.
    2022-10-02 Verifierad kund
    Madeleine är kunnig och engagerad!
    2022-09-27 Verifierad kund
    Grymt trevliga tjejer och killar, kvinnor och män!
    Över förväntan med de insatser jag är i behov av. Ser fram emot varje gång jag ska dit.
    2022-09-26 Verifierad kund
    Kunnig, noggrann och trevlig personal. Bra övningar. Lätt att få tid.
    2022-09-24 Verifierad kund
    Alltid trevligt bemötande och dessutom väldigt proffsigt.Jag rekomenderar alla som har behov att besöka Madeline då får bästa tänkbara hjälp
    2022-09-24 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    Lyhörd för önskemål och varierande övningsscheman.
    2022-09-23 Verifierad kund
    Jättetrevligt och bra bemötande. Jag har fått mycket hjälp av att gå dit.
    2022-09-22 Verifierad kund
    Jätte bra bemötande och många bra övningar - vi jobbar på tsm🙂
    2022-09-19 Verifierad kund
    Trevligt, kompetent, konkret och konstruktivt bemötande med fokus på mina behov gällande rehab av mitt knä (menisk).
    2022-09-17 Verifierad kund
    Very professional treatment and knowledgeable. I felt comfortable and taken care of. 100% would recommend! :)
    2022-09-13 Verifierad kund
    Förstående och bra med uppföljning med anpassade övningar
    2022-09-11 Verifierad kund
    God hjälp och trevligt bemötande!
    2022-09-09 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande! Lyssnar och anpassar rehab efter det man själv gillar att göra. Mycket kunnig och väldigt trevlig som person som gör att man mer än gärna kommer tillbaka.
    2022-09-06 Verifierad kund
    Kompetent och trevlig. Fokuserar på att stärka och bli trygg i rörelse istället för att vila bort problemen.
    Tack för ditt omdöme! Vad glad jag blir att du gillade vårt aktiva förhållningssätt till rehabilitering. Rosendal Rehabklinik
    2022-09-05 Verifierad kund
    Fick tid väldigt snabbt. Upplevde att jag blev bra bemött. Vid första besöket gjordes en grundlig genomgång för att fastställa var min skada exakt satt och vad som kan ha orsakat detta. Fick bra rehabövningar att börja med. Vid återbesök fick jag nya övningar för att också förebygga att skadan kommer tillbaka.
    Känner mig mycket nöjd med mitt val av rehabklinik
    Tack så mycket och bra jobbat med din egen rehabilitering. Kul att du är nöjd :) Rosendal Rehabklinik
    2022-09-03 Verifierad kund
    Tyvärr kommer varken mejl eller sms från kliniken fram så man får varken övningar eller påminnelser.
    Hej Jonas!
    Tack för ditt omdöme, det hjälper mig att åtgärda det som är bristfälligt i verksamheten. Jag är ledsen att du upplevde återkopplingen så dålig. Mailproblemen är nu åtgärdade av bokningshemsidan så att bekräftelser ska komma fram. För kännedom skickas inte påminnelsemail eller sms ut!
    2022-09-02 Verifierad kund
    hej, just nu orkar jag inte svara på enkäten .

men jag är MYCKET MYCKET nöjd !

mvh

Kristine Flick-Fries
    Hej Kristine!
    Tack för att du svarade trots att orken är låg.
    2022-09-02 Verifierad kund
    Det är alltid väldigt trevligt att komma till Madeleine och jag har fått riktigt bra hjälp med rehabilitering av mitt knä!
    Hej!

Tack för ditt omdöme, alltid lika trevligt när du kommer på besök.
    Bra bemött.
    Väl genomgångna övningar.
    En nackbehandling vid andra besöket.
    Ingen ny tid.
    Tack för ditt omdöme Barbro. Hoppas att det går fortsatt bra! Rosendal Rehabklinik
    2022-09-01 Verifierad kund
    Väldigt lugnt och trevligt bemötande. Madeleine tar sig tid och lyssnar, ställer följdfrågor för att verkligen allt ska komma med så hon kan behandla rätt.Rätt lätt att få en tid snabbt. Bra parkering utanför.
    Tack för ditt omdöme. Jag uppskattar att du tog dig tid att svara. Vad bra att du är nöjd med parkeringmöjligheterna. Rosendal Rehabklinik
    2022-09-01 Verifierad kund
    Professionella och hjälpsamma oavsett vilket problem du har. Övningar som är anpassade efter dig och din nivå!
    Tack för ditt omdöme. Jag uppskattar att du tog dig tid att svara :) Rosendal Rehabklinik
    2022-08-31 Verifierad kund
    Fått snabb, enkel och professionell hjälp online med mitt knä och min höft. Blev introducerad till lätta övningar jag kan göra själv hemma och knät har snabbt blivit mycket starkare så jag kunnat börja löptäna igen och höften blivit rörligare, mjuk och smärtfri. Kan varmt rekommendera att få online hjälp av Madeleine en mycket duktig fysioterapeft.
    Tack för ditt omdöme. Vad glad jag blir att du är nöjd med våra onlinebesök och att du kan leva det aktiva liv du vill :) Rosendal Rehabklinik