Alla kategorier Massage Uppsala Uppsala Stockselius Praktik

Stockselius Praktik

Märstagatan 4, 753 23 Uppsala — Visa karta

Upplev svensk klassisk massage och personlig träning hos oss på Stockselius Praktik!

Oavsett om du behöver behandling för att slappna av, för rehabilitering eller i förebyggande syfte skapar vi en individuell behandlingsplan för dig och dina behov. Låt oss ta hand om dig och dina muskler så att du ska kunna hålla dig frisk och aktiv.

Med utbildning av Mellansveriges Massageskola som har över 35 års erfarenhet på området och flera års arbetserfarenhet kan du känna dig trygg när du väljer att gå på friskvård hos oss. Massagen som utförs med strykningar, friktioner, töj, stretch, pressur, knogar och armbågar ökar blodcirkulationen, lättar upp spänningar i musklerna och förbättrar rörligheten i skelett samt leder.

Välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 58 kunder tycker om Stockselius Praktik

• Maria Ö
    Maria Ö skrev om Stockselius Praktik
    Massage nacke och rygg.
    Jag fick ett väldigt bra bemötande, professionellt, engagerat och kunnigt.
    Behandling var väldigt bra Läs mer
  • Carina J
    Carina J skrev om Stockselius Praktik
    Mycket bra å trevligt bemötande. Fick hjälp med min axel. Läs mer
  • Berit U
    Berit U skrev om Stockselius Praktik
    En mycket duktig och trevlig massör. Läs mer
  • Simone W
    Simone W skrev om Stockselius Praktik
    Super duktig, kan sin sak. Hjälpsam. Super nöjd är jag och rekommenderar gärna Nicklas mvh simone Läs mer
  • Sali T
    Sali T skrev om Stockselius Praktik
    Super bra och proffsig! Kan helt klart rekommenderas ***** Läs mer
  • Andreas H
    Andreas H skrev om Stockselius Praktik
    Bra och avslappnat! Kände sig som hemma vid första besöket!
    Problemet löst och jag e nöjd🖒 Läs mer
  • Christer H
    Emil S skrev om Stockselius Praktik
    Professionella och kunniga. Trevligt bemötande. Läs mer
  • Martin A
    Martin A skrev om Stockselius Praktik
    Bemötandet var av högsta klass redan innan jag kom till praktiken för behandling. En bättre förklaring på min problematik än både läkare, sjukgymnaster och naprapater/kiropraktorer givit fick jag redan via mail vilket gjorde att det kändes helt rätt att gå hit!

Nicklas arbetar med högsta klassens behandling och ger allt! Jag har också fått mycket bra förklaringar på både problematik och möjliga lösningar och äntligen känner jag hopp om att bli bra igen.

Vill å det varmaste rekommendera Stockselius Praktik
    /Martin, utbildad. massage- och shiatsuterapeut. Läs mer
  • Sara H
    Sara H skrev om Stockselius Praktik
    Älskar atmosfären och den öppna kommunikationen.
    Känner sig välkommen direkt och det är oerhört lätt att våga öppna sig och prata om allt mellan himmel och jord under tiden man är där.
    Nicklas är en klippa på det han gör!

Jag hade problem med mina axlar men nu känner jag mig obeskrlovgt mycket bättre.
    Både i själen och kroppen! Läs mer
  • Daniel A
    Daniel A skrev om Stockselius Praktik
    bra bemötande och proffsigt utfört arbete! mycket nöjd! Läs mer
  • Jari J
    Jari J skrev om Stockselius Praktik
    Mycket nöjd med behandlingen av ländrygg. Nicklas är på riktigt intresserad av att hjälpa till med problemen man har! Rekommenderar dom starkt.// JJ Läs mer
  • Linus S
    Linus S skrev om Stockselius Praktik
    Mycket bra bemötande och utförande! Kommer att vara en nöjd och återkommande kund! Läs mer
  • Johan F
    Johan F skrev om Stockselius Praktik
    Har alltid fått ett trevligt bemötande och bra behandling. Dom är även väldigt duktiga på att följa upp efter behandlingen och bryr sig verkligen om hur man mår. Rekomenderar dom starkt. Läs mer
  • Susanne L
    Susanne L skrev om Stockselius Praktik
    Niklas är professionell, engagerad, personlig och inkännande. Fick mycket bra genomgång och konkreta råd om min fysiska status och tips på bra stretchövningar för mig och min kropp. Efter första behandlingen så svarade min kropp med en känslomässig urladdning, vilket bemöttes på ett bra och diskret sätt. Hos Niklas blir man väl omhändertagen. En mycket duktig massör.
    Jag rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • Sofia H
    Sofia H skrev om Stockselius Praktik
    Jätte duktig och berättade hela tiden vad han skulle göra eller vad som va problemet till man hade ont! suuuper nöjd Läs mer
  • Carina R
    Carina R skrev om Stockselius Praktik
    Bra information på hemsidan, lätt att boka tid, bra med foton. Var lite nervös att gå till en manlig massör men det släppte på än gång. Bokade nybesök 90 minuter och har aldrig blivit så utförligt bedömd av min fysik - som var i stort behov av träning - men nu har jag kommit igång. På återbesöket en vecka senare blev jag känslosam - vilket aldrig hänt mig förr - men han var diskret och empatisk.

Stockselius är professionell, lyhörd, personlig, respektfull och mycket trevlig. Jag rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • Patrik L
    Patrik L skrev om Stockselius Praktik
    Niklas är proffsig rakt igenom. Från att man kommer dit, tills man är klar och även efter besöket. Hade smärtor i ryggen som limiterade min träningsförmåga. Efter första besöket hos Stockselius var ryggen väldigt mycket bättre.
    Fick förklarat vad problemet kunde vara och hur jag ska förhindra att det återkommer, och nu har det gått några månader och har inga problem med ryggen alls.

Så om du har några problem är det bara att höra av sig till Niklas :) Läs mer
  • Filip C
    Filip C skrev om Stockselius Praktik
    Jag fick ett seriöst men avslappnat bemötande och fick en gedigen genomgång efter rådgivningen om målet med massagebehandlingen, vad jag ska göra för att förebygga och förhindra liknande skador. Just upplysningen om mina problemområden före, under och efter behandlingen gjorde att jag efteråt kände mig inte bara bättre i kroppen utan att jag blivit utbildad och intresserad av hur kroppens alla muskler hör samman. Jag upplevde allt klart över min förväntan. Professionellt, intressant och avslappnat är nog en god sammanfattning. Läs mer
  • Henry V
    Henry V skrev om Stockselius Praktik
    Hej.
    Jag kom i kontakt med Stockselius praktik genom rekommendationer från arbetskollegor. Efter en bra genomgång av min anatomi så lärde jag mig var grunderna till min stelhet kan komma ifrån.
    Jag har haft stora bekymmer med stela och trötta nackmuskler.
    Jag har fått bra hjälp både med massage och kiropraktik även om jag inte på långa vägar är klar med behandlingarna. Läs mer
  • Cecilia E
    Cecilia E skrev om Stockselius Praktik
    Proffsigt bemötande, stort kunnande och grundlig genomgång av kroppens problem innan påbörjad behandling. Extra plus för de holistiska tankesättet. Bra uppföljning. Kommer gärna tillbaka! Läs mer
  • Mia H
    Mia H skrev om Stockselius Praktik
    Jag har varit på behandling en gång hos Nicklas och blev bemött otroligt proffsigt och bra. Eftersom jag har en reumatism som spökar i kroppen är det viktigt att få berätta och förklara vad smärtan sitter.
    Jag tycker att jag fick hjälp men ska dit idag och få mer behandling av nacke och rygg.
    Jag rekommenderar alla som har besvär att gå dit.
    Det märks att Nicklas brinner för sitt yrke! Läs mer
  • Annika B
    Annika B skrev om Stockselius Praktik
    Snabbt mailsvar och fick snabbt en tid inbokad för massage pga ont i muskler. Otroligt kunnig och professionell både behandling och bemötande. Efter 3 ggr var jag i stort sett bra. Ska tillbaka ytterligare 1 gr för uppföljning. Har rekommenderat detta ställe varmt till arbetskollegor och vänner. Läs mer
  • Barbro H
    Barbro H skrev om Stockselius Praktik
    Ett fint välkomnande
    Ett mycket bra information.vad som vad mitt proplem. Bra behandling har givit mig resultat har inte lika ont. Tycket det verkar veta vad de gör. Kommer att fortsätta gå.hos er när jag får problem i några av mina muskler
    Rekommenderar er gärna till mina kolleger .
    Tack Läs mer
  • Emma G
    Emma G skrev om Stockselius Praktik
    Fått hjälp med värk i skuldror och rygg, hur jag tränar bättre hållning, holistisk syn på hälsa samt långsiktigt tänk gällande träning och kost. Jag är mycket nöjd med bemötandet, helhetstänket och skulle varmt rekommendera både massage och PT-timmar! Läs mer
  • Maria S
    Maria S skrev om Stockselius Praktik
    Jätte bra bemötande och professionell personal! Tyckte verkligen om behandlingen och blev även hjälpt med det jag kom dit för, rekommenderar starkt! Läs mer
  • Johanna W
    Johanna W skrev om Stockselius Praktik
    Jag bokade tid hos Stockselius praktik pga ett återkommande problem med smärta i ländrygg med strålning ner i benet. Jag har haft så återkommande gånger till och från och tänkt att det inte går att göra så mycket åt annat än vila när det är som värst. Besöket hos Stockselius praktik blev ett uppvaknande för mig att det visst går att göra mycket, med ganska lite ansträngning. Behandlingen var anpassad för just mig och mina problem, och efter ett återbesök var smärtan borta. Med några få verktyg från Stockselius praktik har jag kunnat hålla ryggen smärtfri sedan dess! Läs mer
  • Jerry P
    Jerry P skrev om Stockselius Praktik
    Mycket bra han masserade bort det onda i ryggen.väldigt duktig fått ordning på benen med.jag kommer att fortsätta att gå där o få massage. Jag kommer att rekommendera andra att gå där. Väldigt nöjd. Läs mer
  • Lena A
    Lena A skrev om Stockselius Praktik
    mycket bra. bemötande och utförd behandling. Läs mer
  • Affe A
    Affe A skrev om Stockselius Praktik
    Rekommenderas starkt
    För min del så har han varit klockrent
    Min axel smärta har försvunnit och jag känner mej mycket piggare 😎
    Tummen upp Läs mer
  • Marie K
    Marie K skrev om Stockselius Praktik
    Kunnig,lyssnande och ärlig. Bra tillgänglighet och hemsida Läs mer
  • Veronica N
    Veronica N skrev om Stockselius Praktik
    Positivt och trevligt bemötande. Lätt att boka tid. Lite svårt med parkering ibland dock. Läs mer
  • Tove E
    Tove E skrev om Stockselius Praktik
    Väldigt nöjd med den hjälp jag får av Stockselius Praktik! Känns äntligen som att jag har hittar rätt behandlingsmetod för min kropp. Rekommenderar Nicklas varmt! :) Läs mer
  • Maria Å
    Maria Å skrev om Stockselius Praktik
    Ett genuint bemötande och stort engagemang att hjälpa till. Bra behandling och handfasta råd, mycket uppskattat. Läs mer
  • Gunhild S
    Gunhild S skrev om Stockselius Praktik
    Jag var väldigt nöjd med mitt första besök och ser fram emot de kommande. Läs mer
  • Karin E
    Karin E skrev om Stockselius Praktik
    Jättebra bemötande o en bra lite annorlunda massage mot andra ställen. Positivt! Läs mer
  • Kersti S
    Kersti S skrev om Stockselius Praktik
    bemötandet har varit mycket bra, jag får massage och behandling på rygg axlar och en arm som smärtar och hoppas få hjälp efter några behandlingar till. Läs mer
  • Jennie T
    Jennie T skrev om Stockselius Praktik
    Finns ett stort lugn i behandlingsrummet när man kliver in, tiden stannar liksom upp och man har tiden att andas en stund extra. Jag har gått en taktilbehandling hos Nicklas mot min ångest och depression och det har funkat med mycket goda resultat! Ökat oxytocin har resulterat i mindre ångest och mer lugn, där igenom även hittat motivationen till förändring i mitt liv. Han är duktig på det han gör och märks att han är trygg i det han arbetar med. Gott bemötande och duktig på att följa upp hur det känns genom hela behandlingen. Läs mer
  • Lars F
    Lars F skrev om Stockselius Praktik
    En massör med kompetens att gå på djupet och verkligen lyckas med att mjuka upp stela musköer. Läs mer
  • Elin R
    Elin R skrev om Stockselius Praktik
    Massage nacke/rygg 60min.
    Väldigt trevligt och bra bemötande.
    Massagen var mycket bra, och min smärta i nacken släppte efter besöket. Läs mer
  • Jeanette K
    Jeanette K skrev om Stockselius Praktik
    Mycket bra bemötande från början till slut. Från enkel bokning via nät, till resultat av massagen och bra råd för fortsatt behandling av problem. Läs mer
  • Anja A
    Anja A skrev om Stockselius Praktik
    Trevlig, kunnig och lyhörd personal.
    Mysig lokal.
    Bra med bilparkering utanför lokalen. Läs mer
  • Linnea W
    Linnea W skrev om Stockselius Praktik
    Perfekta, professionella och trevlig atmosfär Läs mer
  • Sören J
    Sören J skrev om Stockselius Praktik
    Bra och proffsigt bemötande och bra kunnande. Läs mer
  • Annelie J
    Annelie J skrev om Stockselius Praktik
    Bra proffessionellt bemötande. Fick bra hjälp med mina besvär. Läs mer
  • Tommy P
    Tommy P skrev om Stockselius Praktik
    Kanonservice och duktig massör! Gått på massage i många år och han har lyckats släppa på spänningar jag aldrig känt av förr, rekommenderas varmt! Läs mer
  • Åsa L
    Åsa L skrev om Stockselius Praktik
    Mycket bra bemötande med engagemang och goda råd! Läs mer
  • Maria J
    Maria J skrev om Stockselius Praktik
    Jag har blivit mycket väl omhändertagen. Vill särskilt betona att jag blivit bemött med starkt engagemang och lyhördhet. Upplever att det finns en stor kunnighet och med Stor respekt för min integritet. Läs mer
  • Margaretha W
    Margaretha W skrev om Stockselius Praktik
    Vänligt och finkänsligt bemötande. Hade inte ont längre efter behandling. Läs mer

Märstagatan 4, 753 23 Uppsala