Restaurang i Falköping

3 rekommenderade restauranger i Falköping kommun

Falköping är en stad i Västra Götaland. Staden ligger kuperad mellan Ålleberg och Mösseberg. Sedan istiden har det bott människor i Falköping som brukat marken. Idag är Falköping en attraktiv stad som inte minst är känd för det återkommande evenemanget Nasco Yankees, en cruising då staden fylls med hundratals raggarbilar. Förutom det har staden en mängd mysiga restauranger med smaker inspirerade från hela världen. På Reco.se listar vi de bäst rekommenderade och mest aktuella restaurangerna i Falköping just nu. Välkommen!

Här kan du läsa och ta del av tidigare gästers erfarenheter samt läsa helhetsomdömen om olika restauranger i Falköping. Du kan dessutom gå in och själv skriva rekommendationer om restauranger som berör dig. På Reco.se hjälper vi varandra att hitta nya favoritställen. Oavsett om du är intresserad av svensk husmanskost, italienska pizzor eller sushi hoppas vi att du hittar en restaurang som faller dig i smaken och som du förhoppningsvis kan rekommendera till personer i din omgivning. Lycka till, önskar Reco.se!

• Jimmy Assio

Harry B
    Harry B: Klart bästa Lunchrestaurangen i Skaraborg. Stor och fräsch salladsbuffé plus en 3-4 rätter varje dag. Serverar till och ...
  • Jennie B
    Jennie B: Terassen som det heter är utestället nummer ett i Falköping under vintersäsongen. Hit går de flesta av Falköpings ungdom...
  • pLace

1 omdöme
    Mikael S
    Mikael S: Bra och trevlig personal som brinner för sitt arbete. Kundvänliga och hjälpsamma med bra priser.
Visa sida:

Restaurang i Falköping