Restaurang i Mariestad

5 rekommenderade restauranger i Mariestad

Mariestad, eller Vänerns Pärla, är en mysig hamnstad i direkt anslutning till Vänern. I Mariestad är inte bara en mysig stad och härlig natur. Det finns även en mängd restauranger som erbjuder smaker inspirerade från all världens kök. Oavsett om du är sugen på fisk och skaldjur, Indiskt, tapas eller pizza kan vi hjälpa dig att hitta en restaurang du ska trivas med. Här listar vi nämligen de bäst rekommenderade och mest aktuella restaurangerna i Mariestad just nu!

På Reco.se kan du ta del av vad andra människor i din närhet skriver om de restaurangar som finns i Mariestad. Du kan också se deras samlade helhetsomdömen. Dessutom kan du själv gå in och skriva en och annan rekommendation om de ställena du besökt under den senaste tiden. Här på Reco.se hjälper vi nämligen varandra att hitta morgondagens favoriter. Vi hoppas att du ska hitta en restaurang du trivs med och som du senare kan tänka dig att rekommendera till andra människor i din omgivning. Lycka till, önskar Reco.se!

Sill & Dynamit AB

Hamnplan, Mariestad

Rönnlunds Källarekrog

Dillö Hjorthammaren 13, Torsö

Pizzeria Milano

Prebendegatan 2, Mariestad
    Nils L
    Nils L: Mycket bra mat och trevlig personal. Fräscha lokaler. Lite tråkig kebabsås hindrar från högsta betyg ;)

Sjötorpsgrillen AB

Leksbergsvägen 103, Mariestad
    Christer W
    Christer W: En "äkta" hamburgare är aldrig fel, och här får man ordentligt med mat och glass på sommaren. Personlig service, populär...

Restaurang China Grottan

Stockholmsvägen 23, Mariestad