Alla kategorier AC Service Skåne Malmö Kenneths

Kenneths

Lundavägen 76, 212 25 Malmö — Visa karta

Hos oss på Kenneths får du upptäcka bekväm, smart och enkel däckservice. Vi har Sveriges lägsta priser på alla typer av däckmärken, och erbjuder ett däckhotell med ett komplett serviceutbud. Våra mekaniker går minst två specialutbildningar per år för att vi ska hålla oss uppdaterade om allt nytt på marknaden.

Hos oss kan du välja mellan en liten, mellan eller stor däcktjänst. Beroende på vad du väljer ingår service som förvaring, försäkring, däcköversyn, hjulskifte, lufttryckskontroller - och mycket mer därtill.

Besök gärna vår hemsida för att läsa mer eller kom förbi oss på en Drive-in. Vi byter dina däck snabbt och bjuder på kaffe och wifi under tiden du väntar. Välkommen!
Annedalsvägen 9, 22764, LUND

Företag inom ac service nära Kenneths:

Lagervägen 2, ARLÖV
Välkommen till din Däckia verkstad i Arlöv! Här kan vi däck, fälgar och hjul - ä... Läs mer ›
Peter W:
Köpte nya däck, fick monterade dessa på nya fälgar och även en hjulinställning utförd. Som vanligt mycket trevliga, snabba och tjänstvilliga...

Cypressvägen 10, MALMÖ
Varmt välkommen in med bilen till Autoservice Supreme! Läs mer ›
Cengiz A:
Man får fantastisk service, du får mycket bättre service förhållande till auktoriserade verkstad, dom är pålitlig, deras kunskap är i topp, ...

Cypressvägen 10 A, MALMÖ
Speedy Bilservice i Malmö har kompetenta bilmekaniker som servar din bil på ett ... Läs mer ›
Anders T:
Byte av bromsar på Saab 9-5 och allt fungerade bra från början till slut.

Magasinsgatan 9, LIMHAMN
Låt oss ta hand om din Mercedes när det är dags för service eller något krånglar... Läs mer ›
Kent A:
Är mycket nöjd med bemötande och utförda reparationer på min MB E350. Mitt förtroende för verkstaden stärktes enormt när man helt korrekt oc...
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 99 kunder tycker om Kenneths

• Joakim B
    Joakim B skrev om Kenneths
    För mig fylldes samtliga kriterier upp. Magkänsla, bemötande & pris. Tummen upp! Läs mer
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Kenneths
    Beställde däck då blev man inte upplyst om att montering tillkommer men såg det på nätet så det var okej när jag sen skulle betala tillkom 180 kr för ventiler
    Så för mig var det absolut första och sista gången. Finns andra som kör med öppna kort och inte döljer kostnader.

En trevlig tjej kontaktade mig och bad mig komma in så skulle jag få tbx pengarna för ventiler, det var trevligt.
    Så nu kan det bli fler gånger jag kommer hit Läs mer
  • Mats E
    Mats E skrev om Kenneths
    Bemötandet- mycket bra- går att resonera med personalen.
    Har bytat det mesta på bilen som bromsskivor,b- ok,däck , styrstag, styrled, över tid måste vara en hel volvo- därför har jag snackat till mig olika rabatter vilket gått bra med en flexibel personal. Jag litar på att det blir bytt det som bestämts. Jag kollar upp det via min son som är mekaniker.
    Sammanfattningsvis så är jag mycket nöjd överlag. Läs mer
  • Susan L
    Susan L skrev om Kenneths
    Köpte nya däck pga punktering. Mycket trevligt bemötande. Fick information och rekommendation. Tyckte även att priset var överkomligt. Hade en uppfattning om att de skulle vara dyrare än andra, men där fick jag backa. Funderar starkt på att anlita dem för däckförvaring, som jag nu har hos en annan aktör. Företaget kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Alex B
    Alex B skrev om Kenneths
    Bra service. Hjälper en alltid och ger grymt bra rekommendationer på däck när man berättar vad för egenskaper man bryr sig mest om. Läs mer
  • Bill J
    Bill J skrev om Kenneths
    Bemötandet var bra och kändes professionellt.
    Tyvärr var företaget lite för intresserade av merförsäljning och ringde upp mig två gånger med förslag på andra arbeten som kunde göras på min bil. Detta var i och för sig inget betungande att besvara, men det var saker som dom ändå inte kunde göra under min service och som därför gärna kunde ha väntat tills jag kom för att hämta bilen!
    För själva servicen är jag dock helt nöjd! Läs mer
  • Lars-erik W
    Lars-erik W skrev om Kenneths
    Bra.Trevliga.Tillmötesgående .Hjälpsamma. Läs mer
  • Lennart P
    Lennart P skrev om Kenneths
    Jag har bara positiva erfarenheter av Kenneths. MYCKET trevligt bemötande, glad och trevlig personal. Servicen på bilen väl genomförd, snabbt och klar inom utlovad tid. Prisuppgifter jag fick förändrades inte och jag är mycket nöjd med mina besök på Kenneths. Läs mer
  • Roger K
    Roger K skrev om Kenneths
    Jag har köpt o bytt däck hos Kenneths däck i över 15 år och har aldrig blivit besviken.Bra priser o trevlig personal Läs mer
  • Britt-marie R
    Britt-marie R skrev om Kenneths
    Vid mitt senaste besök fick jag som vanligt väldigt bra bemötande. Det har varit så under alla år jag varit kund. Läs mer
  • Jagadeesh A
    Jagadeesh A skrev om Kenneths
    Service var bra. Trevligt personal Läs mer
  • Paul N
    Paul N skrev om Kenneths
    Bra och proffsigt bemötande och bra service Läs mer
  • Lars H
    Lars H skrev om Kenneths
    Bra bemötande och god service från Sara, Tim och montören. Snabba offerter och bra priser. Bemötandet gjorde att jag även provar på att serva min bil hos Kenneths. Läs mer
  • Lars L
    Lars L skrev om Kenneths
    Bra service och hög tillgänglighet Läs mer
  • Mattias D
    Mattias D skrev om Kenneths
    Vänligt bemötande med god service och bra kvalité. Läs mer
  • Birger B
    Birger B skrev om Kenneths
    Köpt 4 däck. Trevligt bemötande på alla sätt, bra pris, korrekt balanserade. Läs mer
  • Ingrid M
    Ingrid M skrev om Kenneths
    Jag har gjort olika service och har däck hotell . Trevlig personal och bra information om olika problem som kan uppstå under bla service .
    Får under rimlig tid en dag som passar mig . Läs mer
  • Bo O
    Bo O skrev om Kenneths
    Det var bra frågade om jag var medlem i klubben det var jag inte
    Så jag fick ett ett bra erbjudande och det var bra. Läs mer
  • Boel T
    Boel T skrev om Kenneths
    Trevligt bemötande Proffsig o snabb service Läs mer
  • Susanne B
    Susanne B skrev om Kenneths
    Tillmötesgående och trevliga. Lyssnade aktivt på frågor. Läs mer
  • Anki F
    Anki F skrev om Kenneths
    Hög servisgrad på bemötandet. Jobbet utmärkt utfört och till ett humant pris. Började med att ta en ac servis vilket gick kanon- äntligen hade jag kyla i bilen. Sen lämnade jag in bilen för att fixa bromsarna och nu stannar bilen där den skall.
    Kommer absolut tillbaka. Läs mer
  • Tim H
    Tim H skrev om Kenneths
    Underbar service! Bra priser, bäst däck firman Läs mer
  • Christin E
    Christin E skrev om Kenneths
    Är nöjd med servicen, har inte några klagomål. Läs mer
  • Linnea L
    Linnea L skrev om Kenneths
    Bra och trevligt bemötande. Väldigt tillmötesgående. Läs mer
  • Peter E
    Peter E skrev om Kenneths
    Bra bemötande alltid. Service på hög nivå. Läs mer
  • Elisabeth B
    Elisabeth B skrev om Kenneths
    Service av bil en gång. Kanske jag gör det igen om ett år. Läs mer
  • Elisabeth N
    Elisabeth N skrev om Kenneths
    Jag fick ypperlig service till ett väldigt bra pris när jag bytte däck på Kenneths bil service i Malmö. Läs mer
  • Walter C
    Walter C skrev om Kenneths
    Har sedan första besöket för flertalet år sedan blivit mycket väl bemött, upplever personalen hjälpsam, professionell och kompetent. Haft diverse problem med mina bilar, en del diffusa, som alltid åtgärdats på ett utmärkt sätt. Läs mer
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Kenneths
    Fantastiskt mottagande fr all deras personal! Läs mer
  • Jan S
    Jan S skrev om Kenneths
    Snabb åtgärd vid vid punktering. Bra information vid mottagande, under väntetid och när arbetet var klart. Läs mer
  • Tobias B
    Tobias B skrev om Kenneths
    Alltid bra bemötande och ett professionellt hanterande. Väntrummet vid däckskifte hade kunnat fräschas upp något och se till så att kaffemaskinen alltid fungerar. Läs mer
  • Sven W
    Sven W skrev om Kenneths
    Jag gillar Kenneths däck därför att de alltid känns tillmötesgående. Smidig hemsida för bokning. Läs mer
  • Tomas B
    Tomas B skrev om Kenneths
    Bytte vinterdäck till sommardäck. Funkar alltid bra och alla är trevliga och snabba. Har varit kund många år och är nöjd. Läs mer
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Kenneths
    Ett företag som sätter kunden främst och i fokus. Vad man än behöver hjälp med så finns de till hands. Både när det gäller service och däckbyte så får Kennets högsta betyg av mig. Kan varmt rekommendera detta företag. Läs mer
  • Thina S
    Thina S skrev om Kenneths
    Dom va bättre innan. Så tyvärr har det försämrats Läs mer
    2015-05-12 Christian F svarar Thina S
    Hej Thina,
    vad tråkigt att du tycker det var bättre innan, då vår ambition är att ständigt hålla högsta kvallitet på vår service till kund.
    du får gärna återkomma med feedback på saker som du tycker att vi ska förbättra oss på.
    Christian@kenneths.nu
  • Thomas N
    Thomas N skrev om Kenneths
    Byte av hjul, balansering samt förvaring. Läs mer
  • Roger N
    Roger N skrev om Kenneths
    Trevligt bemötande och hjälpsamma. Kan ibland lova mer än vad dom lyckas hålla men det är i så fall när dom försöker gå utöver det dom egentligen hade behövt göra. Läs mer
  • Martin S
    Martin S skrev om Kenneths
    Däckbyte/däckhotell - Bra och snabb service Läs mer
  • Sara G
    Sara G skrev om Kenneths
    Mycket trevlig och hjälpsam personal! Mycket bra priser och hög kvalité på deras arbete. Riktigt nöjd. Läs mer
  • Staffan M
    Staffan M skrev om Kenneths
    Alltid bra och snabb service, har stort kund focus. har vid flera tillfällen handlat däck, har mina däck magasinerade där för vinter förvaring. Däck hjulbyte. Alltid serviceminded. Inget är krångligt. Får oftast en tid om jag ringer o bokar mkt snabbt
    Kan klart rekommendera företaget efter har använt det i drygt 10 år. Läs mer
  • Andre A
    Andre A skrev om Kenneths
    Tycker att det är en bra service på kenneths däck Läs mer
  • Kyösti S
    Kyösti S skrev om Kenneths
    Alltid bra service,mycket trevlig och kunnig personal. Läs mer
  • Mats E
    Mats E skrev om Kenneths
    Kenneths Däck är mycket serviceminded. Trevliga och snabba i sitt jobb och sin service. Läs mer
  • Per T
    Per T skrev om Kenneths
    Väldigt trevligt bemötande....... men
    Två gånger har Kenneths rekommenderat hjulinställning.
    Första gången gick jag på deras resonemang och betalade 1000 sek i onödan.
    Andra gången samma resonenmang "du bör göra en hjulinställning" avstod klokt nog.
    Senaste besök "dina vinterdäck är olagliga, vi vägrar sätta på dom" personalen ligger på och pressar på ett obehagligt sätt. "luras" att köpa två nya. På fråga vad dom kostar kommer svaret 2500 för två däck. O.k. Jaha......när däcken är på så kostade dom 2800 inkl diverse tillkommande avgifter och kostnader som det inte pratades om i klartext.
    Detta är lurendrejeri! Nu är det snart dags att plocka ut däcken från kenneths däckhotel och jag är av naturliga skäl beredd på att bli blåst igen. Detta är den sista gången jag anlitar Kenneths däck. Skrämmade!!! Varning för kenneths däck. Överväger starkt att agera vidare i massemedia i denna fråga. Läs mer
    2015-02-16 Christian F svarar Per T
    Hej Per,
    Vi tycker att det är jätte tråkigt att du känner dig lurad.
    Vi ser det som vår uppgift att informera när det är dags för att byta däck eller annan form av service och reparationer.
    Vinterdäck måste ha minst 3mm för att vara godkända. Vi rekommenderar byte vid ca 4-5mm beroende på hur mycket man kör. Som kund hos oss har man alltid fri uppmätning av hjulinställning för att få information om hurvida bilens hjulvinklar behöver justeras eller ej. Detta bör göras 1 gång per år eller var 1,000 mil. Står bilen inte fel kostar det inte något. Vi beklagar om vi har brustit i vår kommunikation med dig.
  • Marie H
    Marie H skrev om Kenneths
    Använder företaget för däcklagring och däckbyte. Blir alltid väldigt bra bemött och de har fin service. Har varit kund i många år. Läs mer
  • Jessica S
    Jessica S skrev om Kenneths
    Alltid trevligt bemötande och god service!! Läs mer
  • Daniel M
    Daniel M skrev om Kenneths
    Främst hjulskifte och däckhotell. Snabbt, smidigt och trevlig personal. Läs mer
  • Jonas A
    Jonas A skrev om Kenneths
    Jag har mycket goda erfarenheter av Kenneths Däck. Utmärkt däckservice - effektivt, kunnigt och proffsigt - och numera även annan bilservice. Läs mer
  • Marianne L
    Marianne L skrev om Kenneths
    Hej,

Jag är väldigt nöjd med Kenneths Däck, mycket flexibla, hjälpsamma och har bra priser på reparationer och däck.

Jag anlitar dem för service av min bil, köper däck och har förvaring av sommar och vinterdäck. Läs mer
  • Kjell W
    Kjell W skrev om Kenneths
    Utmärkt
    Köp o montering av vinterdäck Läs mer

Lundavägen 76, 212 25 Malmö