Alla kategorier AC Service Skåne Malmö Kenneths
Rekommenderat företag 2016 - Kenneths
Rekommenderat företag 2015 - Kenneths

Kenneths

Lundavägen 76, 212 25 Malmö — Visa karta

Kenneths Däck servar alla typer av bilmärken i Skandinavien och våra reservdelar är alltid av likvärdig eller till och med högre kvalitet än en märkesverkstad. Varmt välkomna!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 97 kunder tycker om Kenneths

• Mats E
    Mats E skrev om Kenneths
    Bemötandet- mycket bra- går att resonera med personalen.
    Har bytat det mesta på bilen som bromsskivor,b- ok,däck , styrstag, styrled, över tid måste vara en hel volvo- därför har jag snackat till mig olika rabatter vilket gått bra med en flexibel personal. Jag litar på att det blir bytt det som bestämts. Jag kollar upp det via min son som är mekaniker.
    Sammanfattningsvis så är jag mycket nöjd överlag.
  • Susan L
    Susan L skrev om Kenneths
    Köpte nya däck pga punktering. Mycket trevligt bemötande. Fick information och rekommendation. Tyckte även att priset var överkomligt. Hade en uppfattning om att de skulle vara dyrare än andra, men där fick jag backa. Funderar starkt på att anlita dem för däckförvaring, som jag nu har hos en annan aktör. Företaget kan varmt rekommenderas.
  • Alex B
    Alex B skrev om Kenneths
    Bra service. Hjälper en alltid och ger grymt bra rekommendationer på däck när man berättar vad för egenskaper man bryr sig mest om.
  • Bill J
    Bill J skrev om Kenneths
    Bemötandet var bra och kändes professionellt.
    Tyvärr var företaget lite för intresserade av merförsäljning och ringde upp mig två gånger med förslag på andra arbeten som kunde göras på min bil. Detta var i och för sig inget betungande att besvara, men det var saker som dom ändå inte kunde göra under min service och som därför gärna kunde ha väntat tills jag kom för att hämta bilen!
    För själva servicen är jag dock helt nöjd!
  • Lars-erik W
    Lars-erik W skrev om Kenneths
    Bra.Trevliga.Tillmötesgående .Hjälpsamma.
  • Lennart P
    Lennart P skrev om Kenneths
    Jag har bara positiva erfarenheter av Kenneths. MYCKET trevligt bemötande, glad och trevlig personal. Servicen på bilen väl genomförd, snabbt och klar inom utlovad tid. Prisuppgifter jag fick förändrades inte och jag är mycket nöjd med mina besök på Kenneths.
  • Roger K
    Roger K skrev om Kenneths
    Jag har köpt o bytt däck hos Kenneths däck i över 15 år och har aldrig blivit besviken.Bra priser o trevlig personal
  • Britt-marie R
    Britt-marie R skrev om Kenneths
    Vid mitt senaste besök fick jag som vanligt väldigt bra bemötande. Det har varit så under alla år jag varit kund.
  • Jagadeesh A
    Jagadeesh A skrev om Kenneths
    Service var bra. Trevligt personal
  • Paul N
    Paul N skrev om Kenneths
    Bra och proffsigt bemötande och bra service
  • Lars H
    Lars H skrev om Kenneths
    Bra bemötande och god service från Sara, Tim och montören. Snabba offerter och bra priser. Bemötandet gjorde att jag även provar på att serva min bil hos Kenneths.
  • Lars L
    Lars L skrev om Kenneths
    Bra service och hög tillgänglighet
  • Mattias D
    Mattias D skrev om Kenneths
    Vänligt bemötande med god service och bra kvalité.
  • Birger B
    Birger B skrev om Kenneths
    Köpt 4 däck. Trevligt bemötande på alla sätt, bra pris, korrekt balanserade.
  • Ingrid M
    Ingrid M skrev om Kenneths
    Jag har gjort olika service och har däck hotell . Trevlig personal och bra information om olika problem som kan uppstå under bla service .
    Får under rimlig tid en dag som passar mig .
  • Bo O
    Bo O skrev om Kenneths
    Det var bra frågade om jag var medlem i klubben det var jag inte
    Så jag fick ett ett bra erbjudande och det var bra.
  • Boel T
    Boel T skrev om Kenneths
    Trevligt bemötande Proffsig o snabb service
  • Susanne B
    Susanne B skrev om Kenneths
    Tillmötesgående och trevliga. Lyssnade aktivt på frågor.
  • Anki F
    Anki F skrev om Kenneths
    Hög servisgrad på bemötandet. Jobbet utmärkt utfört och till ett humant pris. Började med att ta en ac servis vilket gick kanon- äntligen hade jag kyla i bilen. Sen lämnade jag in bilen för att fixa bromsarna och nu stannar bilen där den skall.
    Kommer absolut tillbaka.
  • Tim H
    Tim H skrev om Kenneths
    Underbar service! Bra priser, bäst däck firman
  • Christin E
    Christin E skrev om Kenneths
    Är nöjd med servicen, har inte några klagomål.
  • Linnea L
    Linnea L skrev om Kenneths
    Bra och trevligt bemötande. Väldigt tillmötesgående.
  • Peter E
    Peter E skrev om Kenneths
    Bra bemötande alltid. Service på hög nivå.
  • Elisabeth B
    Elisabeth B skrev om Kenneths
    Service av bil en gång. Kanske jag gör det igen om ett år.
  • Elisabeth N
    Elisabeth N skrev om Kenneths
    Jag fick ypperlig service till ett väldigt bra pris när jag bytte däck på Kenneths bil service i Malmö.
  • Walter C
    Walter C skrev om Kenneths
    Har sedan första besöket för flertalet år sedan blivit mycket väl bemött, upplever personalen hjälpsam, professionell och kompetent. Haft diverse problem med mina bilar, en del diffusa, som alltid åtgärdats på ett utmärkt sätt.
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Kenneths
    Fantastiskt mottagande fr all deras personal!
  • Jan S
    Jan S skrev om Kenneths
    Snabb åtgärd vid vid punktering. Bra information vid mottagande, under väntetid och när arbetet var klart.
  • Tobias B
    Tobias B skrev om Kenneths
    Alltid bra bemötande och ett professionellt hanterande. Väntrummet vid däckskifte hade kunnat fräschas upp något och se till så att kaffemaskinen alltid fungerar.
  • Sven W
    Sven W skrev om Kenneths
    Jag gillar Kenneths däck därför att de alltid känns tillmötesgående. Smidig hemsida för bokning.
  • Tomas B
    Tomas B skrev om Kenneths
    Bytte vinterdäck till sommardäck. Funkar alltid bra och alla är trevliga och snabba. Har varit kund många år och är nöjd.
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Kenneths
    Ett företag som sätter kunden främst och i fokus. Vad man än behöver hjälp med så finns de till hands. Både när det gäller service och däckbyte så får Kennets högsta betyg av mig. Kan varmt rekommendera detta företag.
  • Thina S
    Thina S skrev om Kenneths
    Dom va bättre innan. Så tyvärr har det försämrats
    2015-05-12 Christian F svarar Thina S
    Hej Thina,
    vad tråkigt att du tycker det var bättre innan, då vår ambition är att ständigt hålla högsta kvallitet på vår service till kund.
    du får gärna återkomma med feedback på saker som du tycker att vi ska förbättra oss på.
    Christian@kenneths.nu
  • Thomas N
    Thomas N skrev om Kenneths
    Byte av hjul, balansering samt förvaring.
  • Roger N
    Roger N skrev om Kenneths
    Trevligt bemötande och hjälpsamma. Kan ibland lova mer än vad dom lyckas hålla men det är i så fall när dom försöker gå utöver det dom egentligen hade behövt göra.
  • Martin S
    Martin S skrev om Kenneths
    Däckbyte/däckhotell - Bra och snabb service
  • Sara G
    Sara G skrev om Kenneths
    Mycket trevlig och hjälpsam personal! Mycket bra priser och hög kvalité på deras arbete. Riktigt nöjd.
  • Staffan M
    Staffan M skrev om Kenneths
    Alltid bra och snabb service, har stort kund focus. har vid flera tillfällen handlat däck, har mina däck magasinerade där för vinter förvaring. Däck hjulbyte. Alltid serviceminded. Inget är krångligt. Får oftast en tid om jag ringer o bokar mkt snabbt
    Kan klart rekommendera företaget efter har använt det i drygt 10 år.
  • Andre A
    Andre A skrev om Kenneths
    Tycker att det är en bra service på kenneths däck
  • Kyösti S
    Kyösti S skrev om Kenneths
    Alltid bra service,mycket trevlig och kunnig personal.
  • Mats E
    Mats E skrev om Kenneths
    Kenneths Däck är mycket serviceminded. Trevliga och snabba i sitt jobb och sin service.
  • Per T
    Per T skrev om Kenneths
    Väldigt trevligt bemötande....... men
    Två gånger har Kenneths rekommenderat hjulinställning.
    Första gången gick jag på deras resonemang och betalade 1000 sek i onödan.
    Andra gången samma resonenmang "du bör göra en hjulinställning" avstod klokt nog.
    Senaste besök "dina vinterdäck är olagliga, vi vägrar sätta på dom" personalen ligger på och pressar på ett obehagligt sätt. "luras" att köpa två nya. På fråga vad dom kostar kommer svaret 2500 för två däck. O.k. Jaha......när däcken är på så kostade dom 2800 inkl diverse tillkommande avgifter och kostnader som det inte pratades om i klartext.
    Detta är lurendrejeri! Nu är det snart dags att plocka ut däcken från kenneths däckhotel och jag är av naturliga skäl beredd på att bli blåst igen. Detta är den sista gången jag anlitar Kenneths däck. Skrämmade!!! Varning för kenneths däck. Överväger starkt att agera vidare i massemedia i denna fråga.
    2015-02-16 Christian F svarar Per T
    Hej Per,
    Vi tycker att det är jätte tråkigt att du känner dig lurad.
    Vi ser det som vår uppgift att informera när det är dags för att byta däck eller annan form av service och reparationer.
    Vinterdäck måste ha minst 3mm för att vara godkända. Vi rekommenderar byte vid ca 4-5mm beroende på hur mycket man kör. Som kund hos oss har man alltid fri uppmätning av hjulinställning för att få information om hurvida bilens hjulvinklar behöver justeras eller ej. Detta bör göras 1 gång per år eller var 1,000 mil. Står bilen inte fel kostar det inte något. Vi beklagar om vi har brustit i vår kommunikation med dig.
  • Marie H
    Marie H skrev om Kenneths
    Använder företaget för däcklagring och däckbyte. Blir alltid väldigt bra bemött och de har fin service. Har varit kund i många år.
  • Jessica S
    Jessica S skrev om Kenneths
    Alltid trevligt bemötande och god service!!
  • Daniel M
    Daniel M skrev om Kenneths
    Främst hjulskifte och däckhotell. Snabbt, smidigt och trevlig personal.
  • Jonas A
    Jonas A skrev om Kenneths
    Jag har mycket goda erfarenheter av Kenneths Däck. Utmärkt däckservice - effektivt, kunnigt och proffsigt - och numera även annan bilservice.
  • Marianne L
    Marianne L skrev om Kenneths
    Hej,

Jag är väldigt nöjd med Kenneths Däck, mycket flexibla, hjälpsamma och har bra priser på reparationer och däck.

Jag anlitar dem för service av min bil, köper däck och har förvaring av sommar och vinterdäck.
  • Kjell W
    Kjell W skrev om Kenneths
    Utmärkt
    Köp o montering av vinterdäck
  • Monica P
    Monica P skrev om Kenneths
    Allt SUPER !!!!!
    ALLTID mycket trevligt bemötande !
  • Lennart K
    Lennart K skrev om Kenneths
    Jag har flera år (drygt 10 år) haft bildäck till förvaring och bytt vid varje säsong. Har även anlitat deras verkstad några gånger. Bemötandet har alltid varit bra och tjänsterna har blivit väl utförda.
    Såvitt jag kan bedöma står sig kostnaderna för de utförda arbetena väl gentemot konkurrenterna.

Lundavägen 76, 212 25 Malmö