Kenth Nilsson

2.3

3 omdömen om Kenth Nilsson

Anonym
Skrev om Kenth Nilsson

Det här är en riktig pajas. Företaget borde varit med i programmet fuskbyggarna. Allt dom gjorde hos oss blev katastrof och slutade med att vi fick hyra in en ny firma för att färdigställa allt. REKOMMENDERAS INTE!!!!!!

Er Byggare (Erby AB)
4.6/5 i betyg av 284 omdömen 4.6 av 284 omdömen

Hundra poäng av hundra möjliga. Alla inblandad,e på alla nivåer från snickarna, till elektriker, målare och chauffören som körde lastbilen

Bali Fastighets Ab B Bali Fastighets Ab B
Mikael F
Skrev om Kenth Nilsson

Det här är ett riktigt oseriöst företag. Slutade med att vi fick stämma dom. Vi beställde en byggnation vilket bestod av att resa takstolar och sätta på läkt, papp osv.... Det var det sämsta jobb jag har sett. Hade två besiktningar av två olika firmor som totalunderkände hela jobbet. Det var så illa så att hela taket kunde blåsa av. Takstolarna satt lösa. Nån hängde i luften. Läckage. Lagade papphål med tuggummi!!! Det var katastrof. Ord som kom från en av besiktningsmännen: -Där är mer fel på detta tak än där...

Anonym gillar detta
Magnus T
Skrev om Kenth Nilsson

Renoverade vårt uterum med gott resultat. Allt sköttes enligt överenskommelse. Kan rekommendera företaget.

Fasad & Interiör
4.7/5 i betyg av 65 omdömen 4.7 av 65 omdömen

Anlitade Fasad & Interiör för renovering av badrum, väldigt glada över det beslutet! Enkel kommunikation och snabb återkoppling vid funderin