Kids Decor

Kids Decor

Hos Kids Decor erbjuder vi inredning för barnrum, babyprodukter och leksaker. Vi är inriktade på att hitta unika föremål från kända märken såväl som mindre leverantörer över hela världen, som ännu inte finns representerade på den svenska marknaden. Design och kvalitet är vårt primära fokus när vi väljer nya märken och alla...

75 omdömen om Kids Decor

Oliver Ö
Skrev om Kids Decor

Är mycket nöjd med både kvalitet och utseende på de produkter jag beställt; sängmobil, bitring och gosedjur.

Stort tack för ditt omdöme Oliver! Det uppskattas verkligen! <3

Tunby Fritid
4.7/5 i betyg av 323 omdömen 4.7 av 323 omdömen

Kerstin E
Skrev om Kids Decor

Lätt att handla. Snabb leverans. Köpte en hängmobil till barnbarnet. Julklapp så jag hoppas att dom blir nöjda

Svar från Kids Decor

Tack Kerstin för ditt omdöme! Det uppskattas! Önskar dig och familjen en God jul & Gott nytt år!

Konstantina K
Skrev om Kids Decor

En fantastisk hemsida, extremt snabb leverans, fantastisk förpackning, produkten kom i utmärkt skick - Couldn't recommend more!

Tack snälla för ditt fina omdöme! Det uppskattas! <3

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen
BadgeThreeYears

Stefan K
Skrev om Kids Decor

Bra kvalité på grejer. Snabb leverans av sin beställning

Tack Stefan för ditt omdöme ! Det uppskattas ! 🙏

Cecilia N
Skrev om Kids Decor

Varan motsvarande förväntningarns. Snabb leverans.

Svar från Kids Decor

Tack snälla Cecilia för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme till oss! Det uppskattas massor! <3

Moa A

Älskar att handla på Kids Decor! Så himla snabb leverans och fina saker ❤️

Åh tack Moa för ditt omdöme! Kul att höra att du är nöjd! <3

Catharina H
Skrev om Kids Decor

Fina produkter, väl och vackert inslagna och snabb leverans . Alla mina höga krav uppfyllda och lämnar mina varmaste rekommendationer.

Svar från Kids Decor

Stort tack Catharina! Vad roligt att höra att du är nöjd med vår service och produkter ! <3

Emmy W
Skrev om Kids Decor

Superfin originell sängmobil, snabb frakt och jättefint inslaget. Bra jobbat!

Stort tack för ditt fina omdöme Emmy! <3

Inger L
Skrev om Kids Decor

Snabb leverans Välpackad vara Köpte en sängmobil som var supersöt!

Stort tack för ditt omdöme Inger! <3

Kajsa P
Skrev om Kids Decor

-Snabb leverans -Lite dålig information när varan skulle komma -Jättefin produkt, precis som på bilden!

Svar från Kids Decor

Hej Kajsa tack för ditt omdöme och din feedback om leveransinformation! 🙏

Nathalie H

Mycket nöjd, snabb leverans 👌

Tack Nathalie för ditt omdöme! <3

Phia N
Skrev om Kids Decor

Supersnabb leverans och underbara små strumpor med rosetter till barnbarnet. Rekommenderas varmt ❤️

Svar från Kids Decor

Hej tack för fitt omdöme! Vad roligt att du uppskattade strumporna :) Vi är glada att ha dig som kund ! <3

Isabelle N
Skrev om Kids Decor

Snabb leverans och superbra kvalitet på produkterna!

Svar från Kids Decor

Tack snälla, vad roligt att höra att du uppskattar våra produkter! Vi uppskattar att du tagit dig tid att lämna ett omdöme <3

Therese M
Skrev om Kids Decor

Fin sida, enkelt att betala och supersnabb leverans. Jag köpte ett gosedjur från Maileg, en noshörning.

Stort tack för ditt omdöme Therese! Vi är glada att ha dig som kund! <3

Josefine P
Skrev om Kids Decor

Jag är så nöjd med mobilen från gamcha som jag köpte, superfin är den och jag fick hem den fort.

Åh vad roligt att höra! Stort tack för ditt omdöme ! <3

Elisabeth I
Skrev om Kids Decor

Bra snabb leverans! Nöjd med mitt köp!

Svar från Kids Decor

Stort tack för ditt omdöme Elisabeth! Vad roligt att du är nöjd med ditt köp! <3

Sofia W
Skrev om Kids Decor

Köpte en superfin mobil och fick hem det väldigt fort!

Stort tack för ditt omdöme Sofia! Vi är glada att ha dig som kund! <3

Linda O
Skrev om Kids Decor

Bra bemötande och snabb leverans.

Tack för ditt omdöme, det uppskattas massor! <3

Frigg M
Skrev om Kids Decor

Billiga och fina väggfjärilar.

Tack för ditt omdöme! Vi uppskattar att du tagit dig tid att skriva om oss! <3

Eva H
Skrev om Kids Decor

All gick smidigt men jag ville ha två stycken och blev inte riktigt klok på att tt det var slut på lagret. Den andra beställde jag på ett annat ställe. Hämtningen i Hägersten, toppen. Tack Hälsningar Eva

Svar från Kids Decor

Hej Eva, tack för att du tig dig tid att läma ett omdöme! ❤

Sascha H
Skrev om Kids Decor

Sååååå fina saker , bra kvalite och snabb Leverans ! Rekommenderar starkt !

Svar från Kids Decor

Stort tack för du tagit dig tid att lämna ett omdöme! Det uppskattar vi väldigt mycket! <3

Frédéric G
Skrev om Kids Decor

All good, affordable, and quick. I recommend buying in Kids Decor.

Svar från Kids Decor

Thank you very much for your recommendation! We are more than happy to have you as a customer <3

Maria B
Skrev om Kids Decor

Lätt att beställa,snabb leverans,mycket nöjd med produkten! En underbar mobil med sälar till mitt barnbarn :)

Svar från Kids Decor

Hej Maria, stort tack för att du valt att handla hos oss och tagit dig tid att lämna ett omdöme! Det uppskattar vi väldigt mycket! <3

Linda D
Skrev om Kids Decor

Fina varor och kundtjänst svarade snabbt på frågor om leveransen.

Tack Linda för ditt omdöme och att du valt att handla hos oss! <3

Corinne W
Skrev om Kids Decor

Kids decor har ett fint utbud, det var lätt att beställa och betala med flera olika betalningsmetoder. Uppskattar hemleveransen:)👍🏻

Tack dnälla för ditt fina omdöme!! <3

Andréa T
Skrev om Kids Decor

Jättenöjd med mitt köp av en superfin mobil till vår kommande bebis!

Svar från Kids Decor

Hej Andréa! Vad roligt att du är nöjd med din mobil, stort tack att du valt att handla hos oss! <3

Vera M
Skrev om Kids Decor

Sabbat, prisvärt och bra service 🙌🙌

Svar från Kids Decor

Hej Vera, tack för ditt omdöme, och stort tack att du valt att handla hos oss! <3

Sonja E
Skrev om Kids Decor

Mycket snabb leverans! Tack för detta

Hej, tack för ditt omdöme! Vi är glada att ha dig som kund <3

Ann-Christin W
Skrev om Kids Decor

Perfekt vara o snabb leverans

Hej, tack för ditt omdöme! Vi är glada att ha dig som kund <3

Margaret B
Skrev om Kids Decor

Snabb leverans och bokstavstavlan motsvarade bild och beskrivning. Den skall ramas in och bli doppresent.

Svar från Kids Decor

Hej, tack för ditt omdöme! Vad roligt att du tyckte om bokstavstavlan :)

Linnéa B
Skrev om Kids Decor

Snabb leverans, lätt att sätta upp och flyta runt (trots på tapet), produkt levde upp till förväntningarna

Svar från Kids Decor

Tack Linnéa för ditt omdöme, vad roligt att du tyckte om en av våra väggdekorationer ! <3

Anna B
Skrev om Kids Decor

Så fina grejer, bra kvalitet och snabb leverans!

Tack Anna för ditt fina omdöme! <3

Tara M
Skrev om Kids Decor

Jag älskar Kids Decor! Beställer alltid presenter till de små från hemsida och är alltid nöjd. Fantastiskt utbud och kvalité av produkter 💕

Svar från Kids Decor

Stor Tack för att du uppskattar våra produkter och vi är väldigt glada att ha dig som återkommande kund! 💕

Sara J
Skrev om Kids Decor

Superfin babymobil, motsvarade mina förväntningar. Fick även jätte bra service av företaget som meddelade mig när produkten åter gick att beställa. Kommer definitivt beställa igen.

Svar från Kids Decor

Tack snälla för ditt fina omdömen! Vad glad vi blir att du tycker om sängmobilen! Varmt välkommen åter❤

Liselotte R
Skrev om Kids Decor

Trevlig shop och mkt snabb leverans👌

Svar från Kids Decor

Tack Liselotte För att du tagit dig tid att lämna ett omdöme och tack för att du valt att handla hos oss ! ❤

Amina H
Skrev om Kids Decor

Beställde hudvårdsprodukter och är väldigt nöjd! Har använt dem under en kort period och ser en tydlig skillnad! Bra och snabb leverans, rekommenderar starkt Kidsdecor ❤️

Svar från Kids Decor

Men åh vad roligt att du uppskattar våra huvårds produkter! 🥰 Tack snälla för fint omdöme! ❤

Camilla J
Skrev om Kids Decor

Jättefin väggdekor, lite tjockare så den var lätt att sätta upp.

Svar från Kids Decor

Hej Camilla, vad roligt att du tycker om produkten. :D Vi är otroligt tacksamma att du valt att handla hos oss samt tagit dig tid för att lämna ett omdöme. Tack!

Emma B
Skrev om Kids Decor

Vacker mobil och stämde överens med mina förväntningar.

Svar från Kids Decor

Stort tack för att du tagit dig tid för att lämna ett omdöme! Vad glada vi blir av att höra att du är nöjd med din produkt ❤😃

Felicia S
Skrev om Kids Decor

Fina produkter, snabb leverans!!

Stort tack för att du tagit dig tid för att lämna ett omdöme till oss! <3

Paula M
Skrev om Kids Decor

Snabb leverans, trevlig kommunikation, fint paketerat.

Svar från Kids Decor

Tack för ditt fina omdöme och att du valt att handla hos oss! ❤

Anna-karin R
Skrev om Kids Decor

Jag beställde pyttesmå kockkläder till min musrestaurang som jag byggt upp i matsalen på förskolan där jag är kock. Vill ni se bilder så är mitt instagram @almarekoket. Där finns både bilder och film. Leveransen skedde på bara några dagar och bemötandet var väldigt bra.

Svar från Kids Decor

Men åh vad roligt att läsa om din musrestaurang 😍 det måste vi få se! Tack för ditt omdöme! <3

Jenny F
Skrev om Kids Decor

Min vara har inte kommit än. Så det jag upplever hittills är attest har tagit lång tid innan jag fått min vara.

Svar från Kids Decor

Hej Jenny, tack för ditt omdöme. Jag ser att varan du beställt är en beställningsvara med lite längre leveranstid då den skickas direkt från leverantören. Jag kollar upp vart ditt paket är och återkommer till dig via mail. Ha en fortsatt fin dag! <3

Andrea E
Skrev om Kids Decor

Snabb leverans, fin inslagning och bra urval av produkter med hållbarhetstänk!

Svar från Kids Decor

Stort tack Andrea för dem värmande orden! Vi är tacksamma att du valt att handla hos oss! <3

Monica A

Snabb leverans Toppen fin vara , motsvarade bild , barnvagns hänge

Stort tack för ditt omdöme och för att du valt att handla hos oss ! <3

Rawaz M
Skrev om Kids Decor

Jag beställde en träkamera som var ännu finare än på bilden. Snabb leverans dessutom!

Tack för ditt fina omdömen! <3

Hanna B
Skrev om Kids Decor

Väldigt snabb och smidig leverans, direkt hem i brevlådan på bara 2 dagar. Fint och proffsigt paketerat. Sängmobilen vi köpte var extremt fin och jag är väldigt nöjd med själva produkten också. Bara positivt!!

Svar från Kids Decor

Tack snälla Hanna för ditt fina omdöme och att du valt att handla hos oss ! ❤

Matilda S
Skrev om Kids Decor

Köpte en snuttefilt som ser ut som en gås. Positivt till att man kunde få text på den.

Tack Matilda för ditt fina omdöme 🙏❤

Amira V
Skrev om Kids Decor

Har fortfarande inte fått min vara, har beställt för 9 dagar sedan. Ingen info om varför beställningen dröjer.

Svar från Kids Decor

Hej Amira, information om att lagret vart sommarstängt fram till 8/8-21 har informerats tydligt högst upp på hemsidan. Din order skickas idag. Har du eventuella frågor eller funderingar rörande din order är du varmt välkommen att maila oss på info@kidsdecor.se Mvh Adèle

Maria L
Skrev om Kids Decor

Köpte dricksglas med sugrör i bambu, klämmis-refill och napphållare i så fina färger! Tyvärr var hålet på napphållaren för stort så nappen kan inte fästas. I övrigt nöjd!

Tack för ditt omdöme och för att du valt att handla hos oss! <3

Moa K
Skrev om Kids Decor

Barnvagnshänge. Ser ut som på bilden, jättefint. Bra kvalitet.

Svar från Kids Decor

Tack Moa för ditt fina omdöme och att du väljer att handla hos oss! Vad glada vi blir att du tycker om barvagnshänget 💕