Alla kategorier Renovera kök Stockholms län Södertälje Kitchn Södertälje

Kitchn Södertälje

Pålhagsvägen 2, 152 42 Södertälje — Visa karta

Vi på Kitchn Södertälje hjälper er med allt inom kök, bad och förvaring. Vi tar ett helhetsansvar och levererar allt i ett, från projektering och rivning till montering och färdigställande.

Butik/Showroom: ti-on 11-18, to-fr 11-16, lö 10-14

Sön: Stängt

Läs vad 5 kunder tycker om Kitchn Södertälje

• Lena D
    Lena D skrev om Kitchn Södertälje
    Jätte bra bemötande och genomförande. Vi beställde två kök till våra gruppboenden, då det blev några maskinella fel löstes det snabbt och effektivt.
    Köken sattes också upp av Kitchns hantverkare.
  • Billy A
    Billy A skrev om Kitchn Södertälje
    Jättebra från början och hela vägen till slutet. Också mycket bra rådgivning
  • Berit Ö
    Berit Ö skrev om Kitchn Södertälje
    Bra bemötande lätt att få olika förslag , vi blev verkligen nöjda med köket , vit varorna hel utsökta , färgerna blev som vi tänkt oss vi rekommenderar kitschen . Det enda var arr det torg längre tid än det skulle. Men väntar man på något så blir det fint
  • Ann-sofie L
    Ann-sofie L skrev om Kitchn Södertälje
    Vi har köpt ett nytt kök men hade egen snickare som monterade köket.
    Vi fick personligt och proffsigt bemötande genom hela processen. Vi fick en bra kontakt vid första besöket och vi fick förtroende för Susanne. Hon gav oss mycket tid för planering och förslag. Efter beställning har vi bemötts med snabba svar på våra frågor och alltid en lösning på de problem som uppstått. Mycket snabbt och proffsigt bemötande. Vi är mycket nöjda med både personlig service och med kvaliteten på det levererade köket.
  • Lisa B
    Lisa B skrev om Kitchn Södertälje
    Kontaktade Kitchn för fullentrepenad på planering och renovering av kök. Mycket trevligt och bra bemötande från början till slut. Snabb återkoppling när små incidenter uppstod. Dom levde upp till förväntningarna och har vi kommer att använda oss av dom igen vid andra projekt.

Pålhagsvägen 2, 152 42 Södertälje