Alla kategorier Renovera kök Stockholms län Södertälje Kitchn Södertälje

Kitchn Södertälje

Pålhagsvägen 2, 152 42 Södertälje — Visa karta

Vi på Kitchn Södertälje hjälper dig med allt inom kök, bad och förvaring. Vi tar ett helhetsansvar och levererar allt i ett - från projektering och rivning till montering och färdigställande.

Hos oss hittar du danska kök av hög kvalitet. Personlig service är viktigt för oss och du är mer än välkommen att besöka oss i vår butik där vi visar upp alla fina och funktionella köksmiljöer. Dessutom kan du få ett kostnadsfritt förslag. Ta gärna med en skiss så kan vi diskutera fram en lösning.

Varmt välkommen in till oss i Södertälje!
Mån: Stängt
Tis-Tor: 11:00-18:00
Fre: Stängt
Lör: 10:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 7 kunder tycker om Kitchn Södertälje

• Michel A skrev om Kitchn Södertälje
    Vi renoverade hela köket från grunden. Det var jättebra från början till slut och kändes proffsigt. Ingen hets utan vi fick god tid att bestämma oss för vilken typ av kök vi ville ha. Köket blev över förväntan och installationen gick bra och det kändes hela tiden tryggt att få hjälp av Kitchn. Jag kan starkt rekommendera Kitchn som köksleverantör Läs mer
  • Elisabet K skrev om Kitchn Södertälje
    Inredning till badrum. Kakel, klinker, ny dusch, kommod, toalett och badrumsskåp. Samt skåp Läs mer
    Susanne W gillar detta
  • Lena D skrev om Kitchn Södertälje
    Jätte bra bemötande och genomförande. Vi beställde två kök till våra gruppboenden, då det blev några maskinella fel löstes det snabbt och effektivt.
    Köken sattes också upp av Kitchns hantverkare. Läs mer
  • Billy A skrev om Kitchn Södertälje
    Jättebra från början och hela vägen till slutet. Också mycket bra rådgivning Läs mer
  • Berit Ö skrev om Kitchn Södertälje
    Bra bemötande lätt att få olika förslag , vi blev verkligen nöjda med köket , vit varorna hel utsökta , färgerna blev som vi tänkt oss vi rekommenderar kitschen . Det enda var arr det torg längre tid än det skulle. Men väntar man på något så blir det fint Läs mer
  • Ann-sofie L skrev om Kitchn Södertälje
    Vi har köpt ett nytt kök men hade egen snickare som monterade köket.
    Vi fick personligt och proffsigt bemötande genom hela processen. Vi fick en bra kontakt vid första besöket och vi fick förtroende för Susanne. Hon gav oss mycket tid för planering och förslag. Efter beställning har vi bemötts med snabba svar på våra frågor och alltid en lösning på de problem som uppstått. Mycket snabbt och proffsigt bemötande. Vi är mycket nöjda med både personlig service och med kvaliteten på det levererade köket. Läs mer
  • Lisa B skrev om Kitchn Södertälje
    Kontaktade Kitchn för fullentrepenad på planering och renovering av kök. Mycket trevligt och bra bemötande från början till slut. Snabb återkoppling när små incidenter uppstod. Dom levde upp till förväntningarna och har vi kommer att använda oss av dom igen vid andra projekt. Läs mer

Pålhagsvägen 2, 152 42 Södertälje