Klickerförlaget

4.5

79 omdömen om Klickerförlaget

Tina O
Skrev om Klickerförlaget

Jag har lyssnat på några webinarier. Med intressanta ämnen som fotografera hundar.

Renée P
Skrev om Klickerförlaget

Har bara deltagit på livesändning en gång och kollat på en kurs efter hand, men det var bara upplagda och man fick tillgång till material efteråt.

Vera Synnøve Dahl V
Skrev om Klickerförlaget

Fikk svar og tilbakemelding raskt. Bra oppbygging av kurs, oversiktlig og gjennomtenkt . Har deltatt på instruktørutdannrlsen, og har også deltatt på flere online kurs. Anbefaler absolutt til andre😊😊

Marie B
Skrev om Klickerförlaget

Trevligt och inbjudande bemötande. Erbjuder både kurser, böcker och föreläsningar med intressanta innehåll.

Inga-Carin A
Skrev om Klickerförlaget

Jag har köpt apporteringskurs för valpar. Skulle ha valt en med support. Bra upplägg. Bra innehåll. Men helt fel format på boken! Den är för bred. Inte alls skön att läsa ur, varken sittande eller liggandes :)

Svar från Klickerförlaget

Tack, så kul att du gillade kursen! Det går jättebra att uppgradera till kurs med återkoppling efter att man påbörjat den utan återkoppling om man vill, bara maila oss :) Jag antar att det är boken Apportering till vardag och fest du menar? Den är den enda av våra böcker som är bredare än A5 nämligen. Det var synd att du inte tyckte att den fungerade så bra att läsa ur. Den finns även både som ebok och ljudbok om det kanske kan passa bättre.

Mai T
Skrev om Klickerförlaget

-Vänligt bemötande. - Webinarierna levde upp till förväntningarna. De var en bra "teasers" till författarnas böcker. Dock hade jag önskat att information och kommunikation hade varit bättre från att ha beställt boken till att få hem boken. - Efter att ha hört Jessica Manns Webinarier samt fått hennes böcker rekomenderade av andra, så beställdr jag dem och är nu nyfiken på att läsa dessa.

Svar från Klickerförlaget

Tack, så roligt att höra att du är nöjd med dem! Vi ska se om vi kan kommunicera annorlunda till nästa förhandsbeställning, men man får ett mail när man beställer där det stod att boken skickas i mitten av juni och sedan ytterligare ett automatiskt mail så fort boken är skickad.

Carola N
Skrev om Klickerförlaget

Fantastiskt bra som ger gratis föreläsningar som kan nå många som inte skulle ha råd att lyssna på dessa annars. Det gör att många hundar och dessa ägare får en bättre tillvaro. Tusen tack!

Tack, så roligt att höra att du tycker det! <3

Carina S
Skrev om Klickerförlaget

Mycket bra bemötande. Mycket trevliga inspirerande webbinarium. Gillar att det går att lyssna på igen om man missade någon del.

Birgitta L
Skrev om Klickerförlaget

*Snabba svar *Inga speciella förväntningar *köpte bok Apportering för unghund, superbra med QR-kod med filmer👍😁

Ann-Catrin C
Skrev om Klickerförlaget

Kommer faktist inte ihåg när eller i vilket sammanhang jag har haft med dem att göra.... Jag får alltid goda vibbar när jag läser Klickerförlaget, så ett både bra bemötande och tillfredsställande vara/tjänst.

Ingrid E
Skrev om Klickerförlaget

Bra och proffsigt bemötande. Mycket kunniga instruktörer, som kan ge bra vägledning. Har deltagit i liveevent, som var mkt bra. Dessutom köpt böcker och en lektion. Får regelbundet nya uppdateringar inom hunderiet.

Charlotte B
Skrev om Klickerförlaget

Bra böcker med författare inom många områden. Snabb leverans.

Annika C
Skrev om Klickerförlaget

"Apportering till vardag och fest" är en inspirerande bok för alla som vill leka fram de grundläggande momenten i apportering. Bra som uppslagsbok, och den kan kompletteras med filmer som författarna delar med sig av. Jättebra övningar beskrivs också.

Gunilla N
Skrev om Klickerförlaget

Ni är generösa med er kunskap. Ni bjuder på bra och lätttillgängliga träningsvideor och webbinarer. Det inger förtroende och har absolut fått mig att handla både böcker och kurser, som jag varit väldigt nöjd med.

Monika L
Skrev om Klickerförlaget

Bra, snabbt och prisvärt. Köpte Anders Hallgrens " Lexikon i hundspråk"

Svar från Klickerförlaget

Tack, så roligt att höra att du är nöjd! Just Anders Hallgrens böcker säljer dock inte vi, men du kanske besökte oss på MyDog för ett par år sedan och köpte den av förlaget vi stod tillsammans med då, Bokförlaget Settern?

Anette B
Skrev om Klickerförlaget

Köpt bok och lyssnat på flera webbseminarium. Intressanta och väl genomförda.

Lydia T
Skrev om Klickerförlaget

En bok; "Blygerhundar". Bra författare.

Anna Å
Skrev om Klickerförlaget

Lärorikt på ett pedagogiskt och kreativt sätt

Svar från Klickerförlaget

Tack, så roligt att höra att du gillar det!

Lena N
Skrev om Klickerförlaget

Superbra att de haft gratis Webinar under våren!

Karin L
Skrev om Klickerförlaget

Bra böcker om sund hundträning!

Ann G
Skrev om Klickerförlaget

Jag har både lyssnat på många av deras webbinarier om olika teman med inriktning på hund. Jag har även beställt ett antal böcker som jag är nöjd med. Tycker att det har varit trevligt att få ta del av olika föreläsare som pratar utifrån sina böcker och sin kunskap.

Svar från Klickerförlaget

Tack, så roligt att höra att du gillade det!

Rebecka B
Skrev om Klickerförlaget

Väldigt positivt att boka samt att gå kurs. Mycket nöjd

Jan E
Skrev om Klickerförlaget

Boken apportering till vardAg och fest Onlinekurs

Svar från Klickerförlaget

Tack, så roligt att höra att du gillade det!

Maria H
Skrev om Klickerförlaget

På sistone har jag ”köpt” deltagande i seminarier. Mycket bra och intressant!

Helene N
Skrev om Klickerförlaget

Brukar köpa klicker och har även varit med på föreläsningar. Alltid fått rätt produkter. Kan tycka att föreläsningarna har varit lite tunna i sitt utbud emellanåt.

Svar från Klickerförlaget

Tack, så roligt att höra att du är nöjd! Är det gratisföreläsningarna du tänker på så är de medvetet kort hållna - de är ju gratis ;) Sedan finns det några föreläsningar som kostar lite grann och de är mer omfattande, men man hinner ju dessvärre inte hur mycket som helst på 1-1,5 timme. Maila gärna oss om det är något ämne du vill att vi utvecklar och har fördjupade föreläsningar inom!

Carina S
Skrev om Klickerförlaget

Har lyssnat på deras webinaret som har varit jättebra Jättebra föreläsare, lagom långa och enkla att förstå Jag har rekommenderat många att gå in på klickerförlaget och se webinaren

Annika L
Skrev om Klickerförlaget

Jag har beställt två böcker och lyssnat på två webinar och är jättenöjd med såväl innehåll som bemötande och service!

Kristina C
Skrev om Klickerförlaget

Klickerförlaget har intressant och bra litteratur inom området Djurträning. Det finns ett utbud som inte kan hittas någon annan stans.

Annika N
Skrev om Klickerförlaget

Apportering till vardags och fest Mkt bra inspiration och problemlösning.

Svar från Klickerförlaget

Tack, så roligt att höra att du gillar den!

Annica P
Skrev om Klickerförlaget

Personlig service med stort engagemang.

Anna-karin W
Skrev om Klickerförlaget

Personlig service. Beställde en bok som kom i rimlig tid.

Catrine H
Skrev om Klickerförlaget

Trevligt och bra leverans. Rekommenderar gärna at skicka efter ifrån

Lena N
Skrev om Klickerförlaget

Jag köpte en bok. Bra och snabb service.

Pia V
Skrev om Klickerförlaget

Ett antal böcker om olika ämnen, nosework, massage, förbeställt valpning. Lyssnat på flera webinarer. Inget att klaga på.

Annelie L
Skrev om Klickerförlaget

Jag köpte valpkurs för fågelhund med återkoppling. Jag fick snabb, konstruktiv och professionella tips och råd som gjorde att jag kunde träna vidare. Videofilmerna är ett mycket bra komplement till de beskrivna övningarna och även till boken. Mina förväntningar med kursen uppfylldes på alla tänkbara sätt. Jag kan verkligen rekommendera den här kursen till alla som vill få en bra grund för vidare träning inom såväl jakt som lydnad.

Josefine C
Skrev om Klickerförlaget

Jag köpte boken Blygerhundar och den var över förväntan bra. Innehållsrik med många bra övningar. Snabb leverans och bra service.

Åsa K
Skrev om Klickerförlaget

Boken om valpträninf var bra. Snabb leverans. Har tittat på några webinarier. De flesta har varit bra.

Ingela D
Skrev om Klickerförlaget

Köpt böcker och gått på clinics Blev besvärligt en gång när jag betalat dubbelt av misstag. Fick inte pengar tillbaka utan måste själv sälja min plats. Bra böcker och intressanta ämnen. För det mesta levt upp till mina förväntningar, som är höga.

Svar från Klickerförlaget

Tack, så roligt att höra att du är nöjd! I anmälningsvillkoren som du godkände när du anmälde dig står det vad som gäller för återbetalning och utan veterinär/läkarintyg så stämmer det du säger att man själv får sälja sin plats om vi inte har någon på reservlistan. Du får jättegärna maila oss om det är något som vi kan förtydliga ytterligare.

Sara S
Skrev om Klickerförlaget

Uppskattar sortiment, snabb leverans och föreläsningar mycket

Malin G
Skrev om Klickerförlaget

Har beställt ett antal böcker som det är snabb leverans på.

Charlotta J
Skrev om Klickerförlaget

Snabb leverans av böcker och intressanta webinairs. Valpträningsboken har jag precis börjat med. Älskar layout och design på den. Kul med QR- till film. Bra träningsfilosofi.

Svar från Klickerförlaget

Tack, så roligt att höra att du gillar böckerna och webinarerna!

Maarit S
Skrev om Klickerförlaget

Super bra webinarier inspirerande fortsätt med dem

Svar från Klickerförlaget

Tack, så roligt att höra att du gillar dem! Det kommer komma fler föreläsningar framöver :)

Fia S

Gillar era onlineföreläsningar!❤️

Siv S
Skrev om Klickerförlaget

Har köpt både kurser och böcker när det gäller hundträning. Ett företag som ger mycket av sin kunskap i både litteratur och kurser. Mina förväntningar var att få råd om hur jag kan träna min hund i vissa situationer och de förväntningar uppfylldes med råge. Instruktörerna ser vad individen, både människa och hund, behöver och utgår från detta i övningar och teori.

Åsa A
Skrev om Klickerförlaget

Har tittat på en del av de gratis webinar som Klickerförlaget haft under våren samt även köpt böcker. Allting har funkat bra. Mycket bra utbud av bra hundträningsböcker. Intressanta webinar, mycket trevligt med kostnadsfria aktiviteter.

Svar från Klickerförlaget

Tack, så roligt att höra att du gillar det!

Helen H
Skrev om Klickerförlaget

Alltid ute i sista stund, så snabb leverans av Rallylydnadsboken uppskattades mycket, både av mig som beställde och den hundgalna studenten som fick den :)

Svar från Klickerförlaget

Tack, så roligt att höra att du gillar det och så bra att den hann fram i tid!

D m anette l G
Skrev om Klickerförlaget

Vi har deltagit vid flera föreläsningar under våren. Mycket uppskattade. Bra format. Tyvärr har ljudet från föreläsaren varit lite dåligt vid någon föreläsning, bl a Annika Falkenbergs ljud. Vore bra om ni kollade och justerade det i förväg. Men innehållet vid de olika föreläsningarna har varit varierande och mycket intressant. Jag skulle gärna se att det blir en fortsätt föreläsningsserie under hösten. Fantastiskt att få delta gratis - tack! Vi har tidigare köpt flera böcker från Klickerförlaget som är uppskattade....

Svar från Klickerförlaget

Tack, så roligt att höra att du uppskattat dem! Vi ska se vad vi kan göra åt ljudet framöver

Maria C
Skrev om Klickerförlaget

Bra böcker och webbföreläsningar.

Mia H
Skrev om Klickerförlaget

web föreläsningarna, enormt uppskattat och intressanta ämnen. Superfint att man kan se dem ett senare tillfälle om man inte kan då de sänds.

Johan N
Skrev om Klickerförlaget

Jättebra seminarier och förstås litteratur!