Köpbarnvagn.se

Köpbarnvagn.se

• BadgeTwoYears
4.4

Välkommen till Köpbarnvagn.se! Att hitta rätt barnvagn kan verka svårt, men oroa dig inte! Hos Köpbarnvagn.se finns vi här för att hjälpa dig genom barnvagnsdjungeln och ge dig de bästa råden för att du ska hitta rätt vagn. Oavsett om du behöver en barnvagn för nyfödd, en sittvagn, en sulky för större barn, joggingvagn eller...

244 omdömen om Köpbarnvagn.se

Hanna G
Skrev om Köpbarnvagn.se

Köpet gick smidigt och enkelt. Snabb leverans.

Maria V
Skrev om Köpbarnvagn.se

Supersnabb leveras, bra pris, bra vara

Tor B

Rask og riktig levering 😁 Anbefales 👍

Fazila M
Skrev om Köpbarnvagn.se

Köpte 3st Babblarna vindsnurror som inte går att få tag på någon annanstans och allt gick bra! Snabb leverans

Helen S
Skrev om Köpbarnvagn.se

Alltså jag har varit i kontakt med dem gällande en vara de inväntar leverans på. Men jag får inget datum på när jag kan få den. Inte ens på ett ungefär. Så nu letar jag om andra butiker har den. Och det gör dem. Blir nog ett köp från någon annan.

Svar från Köpbarnvagn.se

Hej, Tack för att du tog dig tid att informera oss om din situation. Jag förstår helt och hållet din frustration över att inte få en ungefärlig leveranstid för varan du är intresserad av. Vi strävar alltid efter att ge våra kunder så mycket information som möjligt, men tyvärr kan osäkerheter i leveranskedjan ibland göra det svårt att förutsäga exakta datum. Det är vår högsta prioritet att förbättra vår kommunikation och processer för att undvika liknande situationer i framtiden. Vi uppskattar din förståelse och tålamod....

Linn M
Skrev om Köpbarnvagn.se

Enkelt att beställa och leveransen kom ca 2 veckor än vi hade räknat med från den informationen vi fick vid beställning. Snabbt jobbat! Inget konstigt med leveransen heller, allt fanns med som var beställt.

Emina Ö
Skrev om Köpbarnvagn.se

Lätt hemsida och snabb leverans!

Caroline V
Skrev om Köpbarnvagn.se

Bra priser och supersnabb leverans! Jag kommer handla härifrån fler gånger.

Danira N
Skrev om Köpbarnvagn.se

Bara positivt! Snabb frakt och bra erbjudande.

Sara S
Skrev om Köpbarnvagn.se

Väldigt snabb frakt, gick på någon dag och då bor jag uppe i Norrland där det brukar ta en vecka att få paket. Jag är nöjd

Freweini O
Skrev om Köpbarnvagn.se

Jag är nöjd med all hjälp ni har gjort

Martin P
Skrev om Köpbarnvagn.se

Folk må være klar over at man bestiller fra en svensk butikk. Og det koster 179 kr Om man skal returnere noe. Der har man ikke noe valg. Skal man ordne frakt for retur på egen hånd må man i følge deres kunde service ordne det selv. Tragisk at de får lov til å ha en .no addresse.

Svar från Köpbarnvagn.se

Hei Martin, Takk for din tilbakemelding, og beklager at du ikke er fornøyd med din opplevelse hos oss. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre rutiner og prosesser for å gi våre kunder en best mulig kjøpsopplevelse. Kjopbarnevogn.no er en norskregistrert babybutikk på nett, med showroom på Høvik utenfor Oslo, og vi er en gren til Kopbarnvagn.se i Karlstad, Sverige. Kjøpbarnevogn er registrert i MVA-registeret og oppfyller alle lover og regler for handel og e-handel i Norge. Du betaler derfor ingen ekstra toll eller...

Vanda B
Skrev om Köpbarnvagn.se

Beställde en ullpläd. Nästan direkt fick jag via mejl all införmation jag behövde. Snabb leverans, jag var mycket nöjd med allt inte minst produkten och priset.

Barbro Z
Skrev om Köpbarnvagn.se

Det var inte svårt att beställa. Jag reagerade dock på att orderbekräftelsen inte innehöll några uppgifter om förväntas leveranstid. Det borde vara en självklarhet att det är angivet. Nu har det gått en månad och vi har inte fått våra varor ännu. Jag ringde tidigare i veckan och talade med en trevlig kvinna på kundtjänst. Jag fick då veta att en av de fyra beställda produkterna väntas in till ert lager "när som helst" och att en annan av dem har utgått ur sortimentet. Vi kom överens om en ersättningsvara och förhoppningsvis...

Svar från Köpbarnvagn.se

Hej Barbro! Tack för din feedback och för att du delade med dig av din upplevelse. Vi beklagar verkligen de olägenheter som bristen på information och förseningen av din leverans orsakat. Det är vår högsta prioritet att förbättra vår kommunikation och processer för att undvika liknande situationer i framtiden. Vi uppskattar din förståelse och tålamod. Tveka inte att kontakta oss direkt (order@kopbarnvagn.se) om du har några fler frågor eller funderingar. / Lovisa

Terje H
Skrev om Köpbarnvagn.se

Veldig god, god service og varen kom fort til post i butikk.

Camilla H
Skrev om Köpbarnvagn.se

Bestillte delene til vognen en lørdag, fredagen etter var de ankommet. Rask leveranse og delene passet perfekt. Veldig fornøyd.

Elin A
Skrev om Köpbarnvagn.se

Helt fantastisk personal som gör allt för att man ska känna sig trygg och nöjd med sitt köp!

Evelina S
Skrev om Köpbarnvagn.se

Min beställning kom fram super fort och jag är jätte nöjd över våra nya däck!

Ronja W
Skrev om Köpbarnvagn.se

Kjapt enkelt og greit :) ikke lang leveringstid!

Moshtaak K
Skrev om Köpbarnvagn.se

Bra paketerat. Snabbast garanterad leverans vid jämförelse av olika hemsidor. Vi är nöjda.

Malin C
Skrev om Köpbarnvagn.se

Supersnabb leverans och bra kommunikation. Handlar här flera gånger och alltid varit nöjd!

Midia A
Skrev om Köpbarnvagn.se

Toppen! Snabb leverans verkligen! :)

Karin G
Skrev om Köpbarnvagn.se

Enkelt köp, bra info samt snabb hantering och leverans.

Marjo-Kristiina K
Skrev om Köpbarnvagn.se

Nöjd med babysitters och snabbt och smidig leverans

Ida H
Skrev om Köpbarnvagn.se

Jag köpte en bilstol, allt fungerade perfekt från order till leverans. Trevlig bemötande i kundtjänst. Mycket nöjd!

Susanne H
Skrev om Köpbarnvagn.se

Forsinket levering ifht oppgitt på nettside

Svar från Köpbarnvagn.se

Hei Susanne! Takk for din tilbakemelding. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre vår kundeservice og våre rutiner, og skal absolutt se på dette slik at du får en bedre opplevelse neste gang du handler hos oss. /Camilla

Margarita B
Skrev om Köpbarnvagn.se

Veldig treg leveringstid til norge, har fortsatt ikke fått bilsete.. men håper det kommer snart.

Svar från Köpbarnvagn.se

Hei Margarita Beklager at du ikke har mottatt din ordre enda. Ta gjerne kontakt hvis du ikke har mottatt mail fra oss med leveringsinformasjon. Vi bruker alltid å sende dette kort tid etter bestilling er mottatt, men det hender at mail ikke kommer fram, eller havner i søppel-posten. Kontakt oss gjerne på kundeservice@kjopbarnevogn.no så skal vi hjelpe deg videre med å undersøke din ordre! /Camilla

Göran M
Skrev om Köpbarnvagn.se

Snabb lev o trevlig kundtjänst

Aisha J
Skrev om Köpbarnvagn.se

Köpte en bilbarnstol, cybex sirona T i size, fick ett bättre pris och snabb leverans. Nöjd!

Richard T
Skrev om Köpbarnvagn.se

Snabbt och enkelt! Bra hemsida med bra villkor med betalning kopplad till Klarna.

Marja-Leena N

Jättebra och snabb leverans! ❤️🥰

Jelena S
Skrev om Köpbarnvagn.se

Så nöjd ,med detta har jag ssgt allt.!

Håkon J
Skrev om Köpbarnvagn.se

Det tok veldig lang tid før produktet kom, og det kom ingen melding om leveringstidspunkt. Ellers helt som forventet.

Svar från Köpbarnvagn.se

Hei Håkon! Takk for din tilbakemelding. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre vår kundeservice og våre rutiner, og skal absolutt se på dette slik at du får en bedre opplevelse neste gang du handler hos oss. /Irene

Paul-Luis L
Skrev om Köpbarnvagn.se

Snabb frakt och trevlig kundtjänst!

Eva E
Skrev om Köpbarnvagn.se

Bra fast lite komplicerat med låsmekanismerna. Borde kunna bli enklare. Annars toppen!

Christer M

Snabb leverans många ++±+++++++++++++++++++++++

Emilia S
Skrev om Köpbarnvagn.se

Alt greit, jeg er fornøyd av min bestilling 😊

Niclas L
Skrev om Köpbarnvagn.se

Har köpt en bilbarnstol, men har inte hört någonting ifrån dom. Bilbarnstolen verkar inte ha skickats

Svar från Köpbarnvagn.se

Hej Niclas! Du ska ha fått ett mail angående leveranstiden på den vara du beställt. Ibland hamnar mailen i skräpposten så kika gärna där. Du är givetvis också varmt välkommen att ringa oss, chatta med oss eller skicka ett mail till order@kopbarnvagn.se, om det är så att du inte finner något besked i din mail. Med vänlig hälsning, Elin Köpbarnvagn

Christine D
Skrev om Köpbarnvagn.se

Jeg har enda ikke mottatt varen min, så jeg avventer enda!

Svar från Köpbarnvagn.se

Hej, Vi är ledsna att du inte mottagit din order ännu. Hör gärna av dig till oss om du inte fått något mail med leveransbesked. Vi brukar alltid skicka ut detta kort efter lagd order, men det händer tyvärr att mailen inte kommer fram eller hamnar i skräpposten. kontakta oss på order@kopbarnvagn.se så ska vi hjälpa dig vidare på bästa sätt och se vad som hänt med din order! /Lovisa

Elisabet P
Skrev om Köpbarnvagn.se

Smidigt och lätt stt beställa snabb leverans

Madeleine L
Skrev om Köpbarnvagn.se

Snabb återkoppling när en vara var slutsåld. De var även otroligt snälla och ordnade så att mina varor kunde fraktas när jag av misstag klickat i "hämta i butik". Varorna kom fram redan dagen efter de skickade dem. Rekommenderas varmt!

Geir J
Skrev om Köpbarnvagn.se

Rimelig pris og fint levert! Veldig fornøyd med barnestolen, så har nå skaffet oss stol nr 2 til gut nr 2. Kan anbefales!

Jenny W
Skrev om Köpbarnvagn.se

Snabb leverans, inga konstigheter!

Johanna W
Skrev om Köpbarnvagn.se

Bra utbud och snabb leverans!

Maxim K
Skrev om Köpbarnvagn.se

Kjøp på forrige søndag. I dag er søndag en uke etter. Fremdeles ikke levert.

Svar från Köpbarnvagn.se

Hej, Vi är ledsna att du inte mottagit din order ännu. Hör gärna av dig till oss om du inte fått något mail med leveransbesked. Vi brukar alltid skicka ut detta kort efter lagd order, men det händer tyvärr att mailen inte kommer fram eller hamnar i skräpposten. kontakta order@kopbarnvagn.se så ska vi hjälpa dig vidare på bästa sätt!/Lovisa

Vadym M
Skrev om Köpbarnvagn.se

Raskt levering, tydelig kommunikasjon og god produkt. Tusen takk!

Jurate A
Skrev om Köpbarnvagn.se

Jag köpte Emmaljunga barnvagn. Leveransen till Norge gick supersnabb! Barnvagn är såklart fantastisk kvalitet. Tack så mycket för en fantastisk shoppingupplevelse!

Eva D
Skrev om Köpbarnvagn.se

Inhandlat nya hjul, snabb leverans.

Md C
Skrev om Köpbarnvagn.se

Received the correct product in short delivery time. Satisfied with their (köpbarnvagn) service

Nathalie C
Skrev om Köpbarnvagn.se

Har fortfarande inte fått varan jag har beställt.

Svar från Köpbarnvagn.se

Hej, Vi är ledsna att du inte mottagit din order ännu. Hör gärna av dig till oss om du inte fått något mail med leveransbesked. Vi brukar alltid skicka ut detta kort efter lagd order, men det händer tyvärr att mailen inte kommer fram eller hamnar i skräpposten. Givetvis hjälper vi dig på det sätt du önskar gå vidare. Så kontakta gärna vår kundtjänst (order@kopbarnvagn.se) så ska vi hjälpa dig vidare. /Lovisa