Krokoms Begravningsbyrå

Krokoms Begravningsbyrå

Välkommen till Krokoms Begravningsbyrå! Vi etablerades redan 1989 och har därför lång och gedigen erfarenhet kring begravningsceremonier. Vi kan hjälpa dig med allt från begravning och gravsten till blommor, minnesgåvor och mycket mer. Behöver du hjälp med det juridiska så har vi sedan 2011 även en juridisk avdelning som...

40 omdömen om Krokoms Begravningsbyrå

Ingrid H
Skrev om Krokoms Begravningsbyrå

Helen på Krokoms Begravningsbyrå hade en trygg hand att hålla i när allt kändes så svart. Bemötandet var fantastiskt och allt blev ordnat så bra. Min mamma fick en vacker begravning som jag alltid kommer att ha ett fint minne av. Tack vare ett varmt och förstående bemötande i den stora sorgen känns det nu trots allt möjligt att gå vidare i livet. Det blev ett fint sista avsked till min mamma.Tack !

Pia N
Skrev om Krokoms Begravningsbyrå

Jag tycker att Krokoms begravningsbyrå var mycket bra och lättsam att prata med och lätt att få tag i när jag behövde ringa dem vid frågor Vi fick stöd och tips av dem på olika förslag , som passade oss och familjen . Vi fick hjälp även i kyrkan av dem . De hade smyckat kistan så fint och tagit kort på blommor mm mm , som jag mottog idag med fina bilder från begravningen .

Magdalena R
Skrev om Krokoms Begravningsbyrå

Bra bemötande. Professionellt. Snabb i kommunikationen.

Helen H
Skrev om Krokoms Begravningsbyrå

Mitt i kaos och chock precis när mamma gått bort så fanns Helen på Krokoms Begravningsbyrå att få hjälp och stöd av. Ödmjuk och försiktig men med stort engagemang fick vi hjälp med allt som kändes helt oöverstigligt och svårt att hantera. Konkret information om vad vi behövde ta i tu med och ödmjuk inför vår och mammas önskan om detaljer kring hennes bortgång. Det kunde inte blivit bättre. TACK <3

Marianne L
Skrev om Krokoms Begravningsbyrå

Allt som hade med begravning att göra Kista, Urna Representant vid begravning, m.m Transport,lyfthjälp Dödsannons m.m Helene på begravningsbyrån i Krokom var lugn, hjälpsam och tillmötesgående kan varmt rekommendera begravningsbyrån i krokom bara positiva saker att ta upp.

Marianne N
Skrev om Krokoms Begravningsbyrå

Allt bemötande har varit bra, begravningen blev fin med sympatisk präst och fint ackompanjemang. Kompletteringar till minnespärmen kom snabbt. Allt har varit så bra det kan bli, under en sorglig tid.

Andreas E
Skrev om Krokoms Begravningsbyrå

Mycket hjälpsamma i en svår situation. Tack!

Gunilla H
Skrev om Krokoms Begravningsbyrå

Hjälp med allt kring en begravning. Trevligt och sakkunnigt bemötande. Förväntade mig att få bästa möjliga hjälp med råd och olika val innan, inför och efter begravningen. Mycket nöjd med begravningsbyråns engagemang. Toppbetyg!

Lars H
Skrev om Krokoms Begravningsbyrå

Helt suveränt bra ordnat och arrangerat, varmt välkomnande när det var som tyngst, inga frågor som är för dumma eller konstiga. Otroligt bra stöttning från start till slut, utan tvekan 11/10 på en femgradig skala

Björn S
Skrev om Krokoms Begravningsbyrå

Tack för ett fint bemötande och en ljus och fin begravningsgudstjänst där allt var så vackert ordnat. God fortsättning! Björn Sidén

Arne W
Skrev om Krokoms Begravningsbyrå

Vi anlitade byrån för att hjälpa till med det praktiska då mamma hade avlidit. Vi blev bemötta med fin respekt, stor medkänsla och över förväntan. Speciellt när det gäller personlighet och villigheten att möta våra önskemål. Vi kommer säkert att anlita Krokoms begravningsbyrå igen.

Siv G
Skrev om Krokoms Begravningsbyrå

- Bårhämtning, kista, kistläggning, transport till krematorium. - Planläggning och kontakter för gravsättning.(ej helt klart ännu med förmedlade kontakter i Linköping) - Förmedling av dödsannons i Öp, Lt. - Vänligt och sakkunnigt bemötande. - Fick den hjälp och råd vi behövde, inkl förmedling till boupptecknare - Positiv och respektfull service!

Kerstin J
Skrev om Krokoms Begravningsbyrå

Vänligt och trevligt bemötande. Bra service o snabb hjälp. Väldigt nöjd med den hjälp vi fått.

Mikael F
Skrev om Krokoms Begravningsbyrå

Allt blev som vi ville ha det efter våra önskemål Bra bemötande från början till slut

Yvonne S
Skrev om Krokoms Begravningsbyrå

Kompetent - Fick kontakt, direkt om jag hade frågor - stort tålamod har hon som jobbar på Krokoms begravningsbyrå, vid vår systers begravning/ o förberedelser av denna

Maria N
Skrev om Krokoms Begravningsbyrå

Vi tog hjälp av Krokoms begravningsbyrå med allt som behövs vid en begravning. Vi blev väl bemötta, servicekänslan och omtanken var fantastisk! Det kändes väldigt tryggt och bra i en för oss ovan och sorglig situation. Vi är nöjda med allt!

Gertrud E
Skrev om Krokoms Begravningsbyrå

Vi anlitade Krokoms begravningsbyrå för att sköta en begravning från början till slut. Vi blev vänligt och respektfullt bemötta och upplevelsen var att de gjorde allt i sin makt för att ge oss optimal service.

Anita S
Skrev om Krokoms Begravningsbyrå

Otroligt väl bemött och snabba svar. Bara lovord!!

Annika O
Skrev om Krokoms Begravningsbyrå

Mors begravning. Bra bemötande, kunnig vid frågor.

Mats J
Skrev om Krokoms Begravningsbyrå

Begravning. Bra bemött, trevlig och hjälpsam personal.

Carin N
Skrev om Krokoms Begravningsbyrå

mycket bra bemötande av varm och förtroendegivande personal.. ( Helen Vykander) Begravningen blev ett vackert minne för oss alla. Tack!

Tommy H
Skrev om Krokoms Begravningsbyrå

Vänligt bemötande vid begravning. Trevlig personal. Fixade allt.

Christina E
Skrev om Krokoms Begravningsbyrå

Hämtning i hemmet med kista o begravning. Trevligt bemött av professionella Helen i Krokom. (I Östersund svarade en konstig människa, dock ej Maria Boberg, att hon kände nån som kände min man. Blev chockad då hon var oproffsig. Jag sa att jag ringde för att jag ville prata m Helen i Krokom!) En genom hela processen över förväntan fantastisk uppbackning i coronatider, service o hjälp m kontakter t kyrka o präst mfl. Minnespärm m fina foton o dikt sammanfattar den sorgliga upplevelsen. Helen i Krokom bidrag t att underlätta för oss.

Gunnel F
Skrev om Krokoms Begravningsbyrå

Vänlig och tillmötesgående vid min makes bgravning.

Öjvind Ä
Skrev om Krokoms Begravningsbyrå

Bra mottagande och service, har inget att klaga på.

Jon-erik H
Skrev om Krokoms Begravningsbyrå

Mycket trevligt bemötande och kunnig personal.

Hulda S
Skrev om Krokoms Begravningsbyrå

elaFrån första början när ni kom och hämtade Håkan.Det var så fint och värdigt.Så när vi besöket begravningsbyrån för att ordna inför begravningen Helena Vykander är en helt fantastisk person på rätt plats.Och när vi kom till kyrkan var det så fint ordnat.Stort tack till Helen ❤️Vi är så nöjda till 100% hela familjen💕

Inger H
Skrev om Krokoms Begravningsbyrå

Professionellt bemötande. Snabbt svar på frågor.

Marie L
Skrev om Krokoms Begravningsbyrå

Blev professionellt bemött av begravningsbyrån då vi var där för planering av begravning. Förväntningen var att bli bemött med ödmjukhet och lyhördhet.

Kristina E

Begravning Mycket bra Fick mycket hjälp

Karin K
Skrev om Krokoms Begravningsbyrå

Begravning. Bra bemötande. Allt fungerade perfekt.

Anna-Lena N
Skrev om Krokoms Begravningsbyrå

Fick mycket god hjälp av kunnig och bra personal. De kunde förklara vad man skulle tänka på och ställde alltid upp när man hade frågor funderingar om hur man ville ha det. Är mycket tacksam att de hjälpte oss igenom den svåra tiden. Det som blev köpt va kista och urna de hjälpte till med blomsterarrangemang till en borglig begravning. 100 % nöjd.

Lilian M
Skrev om Krokoms Begravningsbyrå

Planering inför kyrklig begravning av nära anhörig. Professionellt bemötande vid telefon- och mejlkontakter och ett varmt och genuint mottagande vid besök på begravningsbyrån. Kunde och vågade ställa alla de frågor som dök upp, både stora och små.

Anna-Lena L
Skrev om Krokoms Begravningsbyrå

Mycket bra, alltihop! Korrekt, trevligt och professionellt bemötande. Snabb hantering och goda råd i samband med min pappas begravning.

Gerd F
Skrev om Krokoms Begravningsbyrå

Begravningsförrättning ej bouppteckning.Vi blev bemötta på ett varmt, proffsigt men ändå enkelt sätt. Mina förväntningar var att få hjälp med allt som rör en begravning och de runt omkring. Det tycker vi att vi fått, Helen var fantastisk. Jag kommer att rekomendera Krokoms begravningsbyrå till andra.

Sven A
Skrev om Krokoms Begravningsbyrå

Från första mötet till efter ceremonin var allting utmärkt.

Monica U
Skrev om Krokoms Begravningsbyrå

Haft kontakt med Krokoms Begravningsbyrå angående två begravningar de senaste 1½ åren. Utmärkt bemötande. Skötte allt till perfektion. Förstående och tillmötesgående. Ordnade med allt. Finns ingenting att klaga på. Helt fantastiska.

Lena E
Skrev om Krokoms Begravningsbyrå

Begravning av vår far. Jättefint bemötande.

Barbro B
Skrev om Krokoms Begravningsbyrå

Personligt omhändertagande man känner sig sedd. Lätt att ha kontakt med.

Ruth K

Vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv