Krokoms Begravningsbyrå

Aspåsvägen 16, 835 32 Krokom — Visa karta

Välkommen till Krokoms Begravningsbyrå!

Vi etablerades redan 1989 och har därför lång och gedigen erfarenhet kring begravningsceremonier.

Vi kan hjälpa dig med allt från begravning och gravsten till blommor, minnesgåvor och mycket mer. Behöver du hjälp med det juridiska så har vi sedan 2011 även en juridisk avdelning som kan stå till till tjänst med frågor som bouppteckning, arvskifte, testamente, gåvor och bodelningar.

Varmt välkommen att höra av dig till oss. Vi förstår att en begravning kan vara en svår tid i livet och behandlar därför dig som anhörig med största respekt.

Läs vad 28 kunder tycker om Krokoms Begravningsbyrå

• 2020-10-02

Kerstin J skrev om Krokoms Begravningsbyrå
    Vänligt och trevligt bemötande. Bra service o snabb hjälp. Väldigt nöjd med den hjälp vi fått. Läs mer
  • 2020-09-22

Mikael F skrev om Krokoms Begravningsbyrå
    Allt blev som vi ville ha det efter våra önskemål
    Bra bemötande från början till slut Läs mer
  • 2020-09-17

Yvonne S skrev om Krokoms Begravningsbyrå
    Kompetent - Fick kontakt, direkt om jag hade frågor - stort tålamod har hon som jobbar på Krokoms begravningsbyrå, vid vår systers begravning/ o förberedelser av denna Läs mer
  • 2020-09-03

Maria N skrev om Krokoms Begravningsbyrå
    Vi tog hjälp av Krokoms begravningsbyrå med allt som behövs vid en begravning. Vi blev väl bemötta, servicekänslan och omtanken var fantastisk! Det kändes väldigt tryggt och bra i en för oss ovan och sorglig situation.
    Vi är nöjda med allt! Läs mer
  • 2020-08-30

Gertrud E skrev om Krokoms Begravningsbyrå
    Vi anlitade Krokoms begravningsbyrå för att sköta en begravning från början till slut. Vi blev vänligt och respektfullt bemötta och upplevelsen var att de gjorde allt i sin makt för att ge oss optimal service. Läs mer
  • 2020-08-15

Mats J skrev om Krokoms Begravningsbyrå
    Begravning. Bra bemött, trevlig och hjälpsam personal. Läs mer
  • 2020-06-07

Carin N skrev om Krokoms Begravningsbyrå
    mycket bra bemötande av varm och förtroendegivande personal.. ( Helen Vykander) Begravningen blev ett vackert minne för oss alla. Tack! Läs mer
  • 2020-04-29

Tommy H skrev om Krokoms Begravningsbyrå
    Vänligt bemötande vid begravning. Trevlig personal. Fixade allt. Läs mer
  • 2020-04-17

Christina E skrev om Krokoms Begravningsbyrå
    Hämtning i hemmet med kista o begravning. Trevligt bemött av professionella Helen i Krokom. (I Östersund svarade en konstig människa, dock ej Maria Boberg, att hon kände nån som kände min man. Blev chockad då hon var oproffsig. Jag sa att jag ringde för att jag ville prata m Helen i Krokom!)
    En genom hela processen över förväntan fantastisk uppbackning i coronatider, service o hjälp m kontakter t kyrka o präst mfl. Minnespärm m fina foton o dikt sammanfattar den sorgliga upplevelsen. Helen i Krokom bidrag t att underlätta för oss. Läs mer
  • 2020-04-02

Gunnel F skrev om Krokoms Begravningsbyrå
    Vänlig och tillmötesgående vid min makes bgravning. Läs mer
  • 2020-03-15

Öjvind Ä skrev om Krokoms Begravningsbyrå
    Bra mottagande och service, har inget att klaga på. Läs mer
  • 2020-03-14

Jon-erik H skrev om Krokoms Begravningsbyrå
    Mycket trevligt bemötande och kunnig personal. Läs mer
  • 2020-03-12

Hulda S skrev om Krokoms Begravningsbyrå
    elaFrån första början när ni kom och hämtade Håkan.Det var så fint och värdigt.Så när vi besöket begravningsbyrån för att ordna inför begravningen Helena Vykander är en helt fantastisk person på rätt plats.Och när vi kom till kyrkan var det så fint ordnat.Stort tack till Helen ❤️Vi är så nöjda till 100% hela familjen💕 Läs mer
  • 2020-02-12

Inger H skrev om Krokoms Begravningsbyrå
    Professionellt bemötande. Snabbt svar på frågor. Läs mer
  • 2019-12-09

Marie L skrev om Krokoms Begravningsbyrå
    Blev professionellt bemött av begravningsbyrån då vi var där för planering av begravning.
    Förväntningen var att bli bemött med ödmjukhet och lyhördhet. Läs mer
  • 2019-11-30

Karin K skrev om Krokoms Begravningsbyrå
    Begravning. Bra bemötande. Allt fungerade perfekt. Läs mer
  • 2019-11-05

Anna-Lena N skrev om Krokoms Begravningsbyrå
    Fick mycket god hjälp av kunnig och bra personal. De kunde förklara vad man skulle tänka på och ställde alltid upp när man hade frågor funderingar om hur man ville ha det. Är mycket tacksam att de hjälpte oss igenom den svåra tiden. Det som blev köpt va kista och urna de hjälpte till med blomsterarrangemang till en borglig begravning. 100 % nöjd. Läs mer
  • 2019-11-03

Lilian M skrev om Krokoms Begravningsbyrå
    Planering inför kyrklig begravning av nära anhörig. Professionellt bemötande vid telefon- och mejlkontakter och ett varmt och genuint mottagande vid besök på begravningsbyrån. Kunde och vågade ställa alla de frågor som dök upp, både stora och små. Läs mer
  • 2019-10-16

Anna-Lena L skrev om Krokoms Begravningsbyrå
    Mycket bra, alltihop!

Korrekt, trevligt och professionellt bemötande. Snabb hantering och goda råd i samband med min pappas begravning. Läs mer
  • 2019-10-08

Gerd F skrev om Krokoms Begravningsbyrå
    Begravningsförrättning ej bouppteckning.Vi blev bemötta på ett varmt, proffsigt men ändå enkelt sätt. Mina förväntningar var att få hjälp med allt som rör en begravning och de runt omkring. Det tycker vi att vi fått, Helen var fantastisk. Jag kommer att rekomendera Krokoms begravningsbyrå till andra. Läs mer
  • 2019-09-22

Sven A skrev om Krokoms Begravningsbyrå
    Från första mötet till efter ceremonin var allting utmärkt. Läs mer
  • 2019-08-23

Monica U skrev om Krokoms Begravningsbyrå
    Haft kontakt med Krokoms Begravningsbyrå angående två begravningar de senaste 1½ åren.
    Utmärkt bemötande. Skötte allt till perfektion. Förstående och tillmötesgående. Ordnade med allt. Finns ingenting att klaga på. Helt fantastiska. Läs mer
  • 2019-06-23

Lena E skrev om Krokoms Begravningsbyrå
    Begravning av vår far. Jättefint bemötande. Läs mer
  • 2019-06-03

Barbro B skrev om Krokoms Begravningsbyrå
    Personligt omhändertagande man känner sig sedd. Lätt att ha kontakt med. Läs mer
  • 2019-05-30

Ruth K skrev om Krokoms Begravningsbyrå
    Vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte