Alla kategorier Konferens Stockholms län Södertälje Ytterjärna Hotell

Ytterjärna Hotell

Kulturcentrum, 153 31 Ytterjärna — Visa karta

Ytterjärna Hotell är ett ekologiskt konferenshotell vid Järna, ca 35 min utanför Stockholm. Vår konferensdel består av nio personliga konferenslokaler. Oavsett om ni är en mindre grupp som föredrar Wegnerrummet med öppen spel eller vår Teaterlokal som rymmer 500 personer så hjälper vi er att skräddarsy en konferens utifrån era behov och önskemål. Kulturhuset har också en hotelldel vilket ger er möjlighet att avrunda dagen med en middag och övernatta hos oss, kanske för att avsluta med en god frukost eller för att fortsätta konferensen dagen efter.
Med vårt unika läge erbjuder vi er en konferensmiljö mitt i naturen, vi hjälper er gärna att kombinera konferensen med såväl vinprovningar, surdegsbakning och ett besök i Skypace.
All mat som serveras under besöket är ekologisk, biodynamisk och utvald efter säsong.

Varmt välkommen till oss!

Läs vad 27 kunder tycker om Ytterjärna Hotell

• Sophie L
    Sophie L skrev om Ytterjärna Hotell
    Konferensdeltagande med övernattning. Mycket bra, god mat och fika, trevliga rum. Lugnt och stilla. Läs mer
  • Janette J
    Janette J skrev om Ytterjärna Hotell
    Bra service från början till slut. Extra plus för närodlade produkter. Läs mer
  • Martin V
    Martin V skrev om Ytterjärna Hotell
    mkt bra bemötande, överlägsen mat, synd att det inte den öppna spisen brann en regnig dag som vi var där. Läs mer
  • Mona J
    Mona J skrev om Ytterjärna Hotell
    Bra; lite annorlunda men väldigt trevligt!
    Fin service, men hade gärna fått information om att hotellet inte har någon bar (kanske hade kunnat beställa i förväg).
    Fantastisk fin och bra standard på hotellrummen.
    Trevlig rundvandring i kulturhuset och parken. Läs mer
  • Carl L
    Carl L skrev om Ytterjärna Hotell
    Konferens med övernattning för 42 personer. Utmärkt service, mat, omgivning och aktiviteter. Läs mer
  • Ulrika E
    Ulrika E skrev om Ytterjärna Hotell
    Mycket trevlig plats att ha en konferens på!
    God mat, utmärkt rum, trevligt bemötande och underbar natur.
    Skyspace var helt fantastiskt!
    Stort tack från oss. Läs mer
  • Monica S
    Monica S skrev om Ytterjärna Hotell
    Totalupplevelse väldigt bra. Väldigt god mat och mycket trevlig och tillmötesgående personal. Läs mer
  • Daniel Ä
    Daniel Ä skrev om Ytterjärna Hotell
    Härlig service med underbart god mat! Läs mer
  • Patrik B
    Patrik B skrev om Ytterjärna Hotell
    Har alltid fått ett bra bemötande under de vistelser jag hittills haft i Kulturhuset Hotell & Konferens. Jag skulle när som helst rekommendera Kulturhuset åt andra. Morgonmålet kunde kompletteras med lite större urval bröd och uppskärningar. Vid bägge tillfällena jag övernattat har det vid ankomst varit väldigt varmt i rummet, trots att det utomhus varit rätt kyligt - skulle rekommendera att man ser över värmesystemet. I övrigt är allt mycket bra. Läs mer
  • Susanne J
    Susanne J skrev om Ytterjärna Hotell
    Gott bemötande! Allt var ordnat när vi kom, biljetter till föreläsning, konferensrum, lunch och middag.
    Receptionen var dåligt bemannad. Vi fick vänta länge vid disken tills någon kom de gånger vi behövde hjälp därifrån.
    Förutom det var allt superbra! Läs mer
  • Barbro A
    Barbro A skrev om Ytterjärna Hotell
    Vi hade bokat konferensrum och mat/dryck under dagen.
    Mycket trevlig miljö, bra service och genomgående vänligt bemötande.
    Vår enda fundering var vårt lunchval, sallad eller råbiff, där råbiff kändes som ett mindre bra alternativ. Läs mer
  • Jenny M
    Jenny M skrev om Ytterjärna Hotell
    Bara bra!
    trevligt bemötande och jag uppskattar den härliga miljön mycket! Läs mer
  • Markus L
    Markus L skrev om Ytterjärna Hotell
    Företaget är mycket kundorienterat och speciellt på ett bra sätt. Det ekologiska helhetstänket känns genuint. Läs mer
  • Maria D
    Maria D skrev om Ytterjärna Hotell
    Utmärkt! Hög servicenivå. Så vänligt bemötande. Positivt och personal inriktad på att hitta lösningar. Fantastiskt vackra lokaler och bästa maten vi haft på konferens någonsin! Stort tack - vi är så nöjda! Läs mer
    2016-04-14 Gunilla L svarar Maria D
    Tusen tack! Varmt välkomna tillbaka!
  • Sara S
    Sara S skrev om Ytterjärna Hotell
    Mycket trevligt bemötande redan vid förfrågan om konferenspaket.Bra under hela dagen på konferensen.
    Vi är nöjda. Läs mer
  • Helena M
    Helena M skrev om Ytterjärna Hotell
    Arrangemanget har fungerat utmärkt med bokning, lokal, mat (specialkost), hotellrum mm. Gott bemötande i reception liksom vid beställning. Läs mer
    2016-02-08 Gunilla L svarar Helena M
    Tack Helena! Välkomna tillbaka!
  • Bengt H
    Bengt H skrev om Ytterjärna Hotell
    Ett bra bemötande från början till slut. Vid ett tidigare besök var det lite strul kring specialkosten - men inte vid vårt senaste. Fantastisk miljö och omgivningar. Inköp gjordes i butiken och på gården intill.
    Deltagarna är mycket nöjda med vistelsen. Den vackra miljön och lugnet bidrar till ett kreativt arbetsklimat! Läs mer
    2016-02-03 Gunilla L svarar Bengt H
    Hej Bengt! Tack för att du tog dig tid att svara, och för det fina omdömet!
  • Anita S
    Anita S skrev om Ytterjärna Hotell
    Ett fantastiskt fint ställe att vara på. Vansinnigt GOD MAT!!! , fina rum, sköna sängar och trevlig personal. Vi har haft helpension och oftast två dagar med en övernattning. Jag har inte hört någon i vår grupp som inte vill komma tillbaka.
    TACK än en gång! Anita Svallhammar Strängnäs Bostads AB Läs mer
    2016-02-03 Gunilla L svarar Anita S
    Hej Anita! Tusen tack! Välkomna igen!
  • Sara N
    Sara N skrev om Ytterjärna Hotell
    Trevligt bemötande, god mat och fika. Bra lokaler Läs mer
    2016-02-03 Gunilla L svarar Sara N
    Hej Sara! Tack för att du tog dig tid att skriva! Välkomna igen!
  • Birgitta T
    Birgitta T skrev om Ytterjärna Hotell
    Vi bokade ett konferensrum en halvdag. Vi bokade inte kaffe eller lunch, alltså finns inte mycket att utgå från i en "bedömning". Vi fick vad vi förväntade oss, och ett trevligt bemötande. Läs mer
    2016-02-03 Gunilla L svarar Birgitta T
    Tack Birgitta! Varmt välkomna tillbaka!
  • Maria D
    Maria D skrev om Ytterjärna Hotell
    En mycket bra vistelse. Bra mat, rum och konferenslokal Läs mer
    2016-02-03 Gunilla L svarar Maria D
    Hej Maria! Tack för berömmet, välkomna tillbaka!
  • Kerstin T
    Kerstin T skrev om Ytterjärna Hotell
    Trevligt bemötande, god fika och lunch, rogivande atmosfär,
    glömde en sak- blev uppringd direkt så jag kunde vända och hämta- toppen Läs mer
  • Joakim L
    Joakim L skrev om Ytterjärna Hotell
    Vi hade ett kort förmiddagsmöte med goda smörgåsar och i ett trevligt konferensrum. Vi hade dock gärna haft kaffe och smörgåsarna i konferensrummet från början för att spara lite tid. Läs mer
  • Josefine L
    Josefine L skrev om Ytterjärna Hotell
    Väldigt bra hjälp med bokning av konferens, trots flera ändringar fram och tillbaka. Trevliga rum, inklusive konferenslokal, god mat och fika, bra bemötande från alla inblandade. Vi bokade även en guidad visning av Kulturhuset - intressant och väldigt uppskattat. Läs mer
  • Gunnar M
    Gunnar M skrev om Ytterjärna Hotell
    Mycket nöjd
    både med lokalerna och
    den systematiskt tillmötesgående personalen på alla nivåer.

Stort tack.

Vi kommer tillbaka....

Gunnar MIchanek
    Minds Unlimited Läs mer
  • Jan L
    Jan L skrev om Ytterjärna Hotell
    De gånger jag har haft arbetsmöten med forskarkolleger på Kulturhuset har det alltid fungerat utmärkt Läs mer
  • Geseke L
    Geseke L skrev om Ytterjärna Hotell
    Jag anordnade två större konferenser på Kulturhuset i Ytterjärna med ca. 140 deltagare i varje och blev mycket väl omhändertagen av personalen. både rumsbokningen och arrangemangen kring kaffe och mat fungerade utmärkta och vi fick all hjälp vi önskade med både lokaler och teknik.
    Vi är jätte nöjde! Läs mer

Gredelbyleden 138, 74171, KNIVSTA